bezoekje

DeletedUser

Guest
Nee, daar heb je wel gelijk in..

Ik laat dit topic open, misschien dat er nog wat activiteit komt^^
 

DeletedUser

Guest
Haha, het AF is misschien dood, alleen ingame gebeurt er genoeg?
 

DeletedUser44868

Guest
volgens mij weet jij genoeg steef...
en kijk anders ff naar de oorlogsstatistieken...
 

DeletedUser

Guest
is mercy al begonnen met aanvallen dan? Misschien moeten we eerst even wachten tot ze serieus gaan aanvallen
 

DeletedUser

Guest
Oh waren die 9k clears niet serieus dan? Gewoon een flauwe grap!? Bah. Ik maar denken: wow wat een openingzet. Inmiddels meer punten aan Ice verloren dan de stam erbij kon edelen sinds de oorlogverklaring! Dat is een pluim waard, want wij zouden jullie dat nimmer kunnen nadoen! En dan was dat niet eens serieus. Pfff
 

DeletedUser

Guest
Oh waren die 9k clears niet serieus dan? Gewoon een flauwe grap!? Bah. Ik maar denken: wow wat een openingzet. Inmiddels meer punten aan Ice verloren dan de stam erbij kon edelen sinds de oorlogverklaring! Dat is een pluim waard, want wij zouden jullie dat nimmer kunnen nadoen! En dan was dat niet eens serieus. Pfff

lol
 

DeletedUser

Guest
Oh waren die 9k clears niet serieus dan? Gewoon een flauwe grap!? Bah. Ik maar denken: wow wat een openingzet. Inmiddels meer punten aan Ice verloren dan de stam erbij kon edelen sinds de oorlogverklaring! Dat is een pluim waard, want wij zouden jullie dat nimmer kunnen nadoen! En dan was dat niet eens serieus. Pfff

Hoe moet ik weten of ze al begonnen zijn met aanvallen, het was een vraag, geen sarcastische opmerking. Dat ze verliezen lijden als jullie de oorlogsverklaring versturen lijkt me logisch. Je begint niet een oorlog als je denkt dat je gaat verliezen. Jullie stonden al klaar om aan te vallen, en mercy moet neem ik aan toch eerst voorbereiden om aan te vallen, dat kost tijd inderdaad. Daarom vraag ik of ze al begonnen zijn, blijkbaar wel, aangezien ze 9k clears sturen.
 

DeletedUser

Guest
Je bent een jokkebrok.

1) Dat weet je dondersgoed.
2) Jullie begonnen.

Graafs aanvalletje op Michaela gisteren was een individuele en impulsieve streek die ik hem in eerste instantie had afgeraden.
 

DeletedUser

Guest
Hoe kan ik weten hoeveel aanvallen er vanuit een andere stam op jullie lopen. Ik weet hoeveel vanuit TN er lopen, maar ik kan onmogelijk bijhouden wie wat wanneer stuurt, ik ben ook maar een mens. Ik weet inderdaad dat er aanvallen lopen vanuit mercy, maar preciese gegevens heb ik ook niet
 

DeletedUser

Guest
Oh, het viel toevallig allemaal net samen. EN geen van beide stammen had voorbereid zeg je? Stel je niet zo aan man, die verklaring was ook gewoon een antwoord op jullie roep voor aandacht of erkenning of whatever je wil bereiken. Oja, jullie waren al wekenlang aan het voorbereiden. En dat weet ik honderd procent zeker.
 

DeletedUser

Guest
Je bent me toch een clown zeg. Zeker nooit een aanval gezien die gedodged werd?

En je zegt dat je niet op de hoogte bent van de organisatie, of in ieder geval wie er meedoet? Als dat waar is, is het des te lachwekkender.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Natuurlijk wel, wat ik alleen wil zeggen is dat graaf net zo goed verliezen lijdt, ook al zijn die niet direct in de stats terug te zien
 
Bovenaan