Beun - Mental & MMB & Larep. VS. the world aka L.E.F - Divine - N.C.T & Solo

DeletedUser69459

Guest
Luilak Laurenz zat inderdaad op Tomorrowland.

Nooit gedacht dat Steff een oorlogstopic zou openen, totdat ik zag dat het gewoon wat opsomming van feiten was :D
 

DeletedUser61042

Guest
Dit is meer een aandachtstopic dan een oorlogstopic zo moet je het maar weer zien:D
 
Reactiescore
1.075
ja ik ga echt geen teksten gaan schrijven voor een onbenullig fora'tje hoor :D
 

DeletedUser61042

Guest
Ik snapte in de 1ste instantie al helemaal niet dat je een oorlogstopic aanmaakte.
 

DeletedUser73351

Guest
Wij snapte ook niet waarom story dat deed met beun. Maar agh.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Nu is het wel onbemand. Van wat ik weet dan, zat op tomorrowland en die vv is dus ergens anders:p

Ja maar het ging om het moment dat die edels werden geblockt en niet om nu. Lekker makkelijk praten dan zeg:p Als je het bericht van Steven nog een keer leest zie je duidelijk dat het ging om het moment dat die edels van TTV doodliepen en niet om vandaag of gisteren.

TTV dacht dus dat het onbemand was en stuurde treinen in de NB. Dit bleek toen niet het geval te zijn en z'n treinen liepen dood, helaas volgende keer beter. Jij doet alsof het een ongelofelijke noob is als hij een keer een verkeerde inschatting maakt.
 

DeletedUser

Guest
Misschien zou je iets meer recht van praten hebben als iedere dag en iedere nacht alle edels doodlopen.
Dit is echter heel duidelijk niet het geval, of er nu een speler op zit of niet, resultaat wordt behaald.
Als daar dode clears en treintjes bijzitten maakt dat toch niets uit, kost helemaal niets.

TTV haalt resultaat, mede door te blijven aanvallen en edels sturen. Hij hoeft helemaal niet in te zitten met paar dode edeltjes, jullie net iets meer met de verloren dorpen :D
 

DeletedUser37428

Guest
Waarom doet die sul Solo bij Divine en die andere gekke stammetjes :s

Wij zijn echt wel heel anders hoor.. :eek: Ik denk dat Solo een beetje de actieve kern van Story is die nu samen speelt.
 
Reactiescore
1.075
omdat jullie allemaal 1 pot nat zijn?
 

DeletedUser37428

Guest
Nee helemaal niet naabimodo, maar dat snap jij niet want je bent te druk met bb's edelen en gs te kata'en.. :(
 
Reactiescore
1.075
ik heb nog geen enkel GS lvl gekata'ed hoor? en ik edel gewoon vijand?
 
Reactiescore
1.075
je opvolger had dan ook meteen een grote bek tegen iedereen, dodgen kent ie niet, noch deffen kent ie niet.
maar alsnog heb ik geen gs'jes gekata'ed, zou ook maar zonde zijn om ze eerst neer te kata'en en dan 3K dorpen te edelen :eek:
 

DeletedUser69389

Guest
je opvolger had dan ook meteen een grote bek tegen iedereen, dodgen kent ie niet, noch deffen kent ie niet.
maar alsnog heb ik geen gs'jes gekata'ed, zou ook maar zonde zijn om ze eerst neer te kata'en en dan 3K dorpen te edelen :eek:

Naar wat ik hoor heeft die enorm veel gesloopt aan aanvallen en heeft die amper tot niets aan jullie verloren dusja....
 
Reactiescore
1.075
ja klopt, net toen ik begon te edelen (de eerste edels van de gehele aanval kwamen meteen door, zonder enige tegenactie) werd hij gebanned
 

DeletedUser69389

Guest
ja klopt, net toen ik begon te edelen (de eerste edels van de gehele aanval kwamen meteen door, zonder enige tegenactie) werd hij gebanned

En die talloze van Mental? Daarnaast zie ik op tw stats dat het pas veroverde dorpen waren aan de rand van zijn nieuwe cluster. Wat een prestatie zeg.:eek:
 

DeletedUser73132

Guest
Sterke posts Martijn met 'ik heb gehoord' :eek:
Kom met bewijzen, want deze beschuldigingen slaan kant noch wal.
 

DeletedUser

Guest
Geinige is dat er ook geen edelpogingen zijn ondernomen vanuit Mental.
Dus niet zo raar dat er geen dorpen zijn verloren.
 
Bovenaan