Beun - Mental & MMB & Larep. VS. the world aka L.E.F - Divine - N.C.T & Solo

Deleted User - 487936070

Guest
Eventjes wat anders. N.C.T. heeft afgelopen weken een zware periode tegen Mental achter de rug. Vooral Stugge fries kon het niet bolwerken tegen de samenwerking van vestri/iatw/ollies.

Zijde 1:
Spelers: Ollies Helden, i am the war, Vestri Di Sumus
Zijde 2:
Spelers: Stugge Fries

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 198
Kant 2: 0
Verschil: 198

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,609,968
Kant 2: 0
Verschil: 1,609,968

chart
 
Reactiescore
1.075
blijkbaar wel :eek:
 

DeletedUser73132

Guest
Leuk, een oorlogstopics.

Veel succes allemaal! Dat jullie het lang mogen volhouden. :cool:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Blijkbaar heb je zelf niet goed gekeken met je nachtbonus
Hoe jij aan die getallen komt is mij een raadsel want het waren maar 30 aanvallen waaronder ook edels natuurlijk.

Of je bedoelt misschien in totaal 40 treintjes en dat kan ook kloppen.
Maar die worden dan gewoon weer overnieuw gemaakt en weer verstuurd .
Maar door het blijven sturen is het resultaat er wel natuurlijk.

En wat jij een prestatie vindt wil ik dan wel eens weten want dat is voor ieder ander natuurlijk weer anders of laat eens wat van jou prestaties zien :D
Ben wel eens benieuwd.

Uhm, als ik de vv terug opvraag kan ik die berichtjes wel weer terugvinden hoor? Het waren 10 treinen in de nachtbonus, dat weet ik zeker want ik heb het daarna nog in de stamchat getoond en wij hebben ons uitermate vermaakt.

Mijn prestaties? Hier is YKMN een drama accountje geworden door toedoen van Solo. Jij hebt een account dat mijlenver ligt van zijn stam gebroken met een dubbel zo groot account. En nu komt het grappige deel: je kon het niet eens alleen aan.:D

je bedoelt het gehackte account kol en anomaly die om de 3 dagen op geel springt?:p

Gehackte account? Waar heb jij t over? En o, is het nu opeens onze schuld dat dat account geel staat? Ik bedoel, misschien staat heraclesgek ook wel geel!:D
 

DeletedUser62862

Guest
Je bent en blijft gewoon een praatjesmaker eerste klas ;)

Uhm, als ik de vv terug opvraag kan ik die berichtjes wel weer terugvinden hoor? Het waren 10 treinen in de nachtbonus, dat weet ik zeker want ik heb het daarna nog in de stamchat getoond en wij hebben ons uitermate vermaakt.

Weet je wel hoeveel dorpen er in de nachtbomus gepakt worden !
Daarbij clear ik een dorp en stuur een trein met niets ervoor dus een prestatie van formaat die te blocken.
Shrijf maar bij bij jou geweldige prestatielijst

Mijn prestaties? Hier is YKMN een drama accountje geworden door toedoen van Solo. Jij hebt een account dat mijlenver ligt van zijn stam gebroken met een dubbel zo groot account. En nu komt het grappige deel: je kon het niet eens alleen aan.:D

Dit is misschien gebeurdt met de clears van Solo maar toch zeker niet door de kennis !
Die kan je op naam van Warre schrijven want die kende dat account uit zijn hoofd.
Maar ook dat mag jij aan jou prestatielijstje bijschrijven :rolleyes:
 
Reactiescore
1.075
Gehackte account? Waar heb jij t over? En o, is het nu opeens onze schuld dat dat account geel staat? Ik bedoel, misschien staat heraclesgek ook wel geel!:D

kol is soort van gehacked, 't is ingewikkeld. Anomaly zit enkel nog in beun vanwege het respect voor jesper, niet omdat we daadwerkelijk plannen hebben voor dat account fzo :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Je bent en blijft gewoon een praatjesmaker eerste klas ;)



Weet je wel hoeveel dorpen er in de nachtbomus gepakt worden !
Daarbij clear ik een dorp en stuur een trein met niets ervoor dus een prestatie van formaat die te blocken.
Shrijf maar bij bij jou geweldige prestatielijst

Maakt toch niet uit man? Jij komt aan met een 'mooi' berichtje, ik post wat dat jij niks beters bent dan dat, en jij reageert heel defensief. Niet mijn probleem dat je toen 40edels +10edelclears doodliep in de nachtbonus. In 1nacht nog wel, en dan durf jij nog te zeggen dat het een prestatie van formaat is om die te blokken? Nee.

Het is een prestatie om ze allemaal dood te lopen op 1 nacht, dat getuigt enkel van wankunde.

Dit is misschien gebeurdt met de clears van Solo maar toch zeker niet door de kennis !
Die kan je op naam van Warre schrijven want die kende dat account uit zijn hoofd.
Maar ook dat mag jij aan jou prestatielijstje bijschrijven :rolleyes:

Waarom denk jij toch dingen te weten over Solo? Warre heeft ons inderdaad goed geholpen, maar YKMN stond nog dikker gestacked dan dat toen hij er speelde, had veel meer mobiele def etc. Anders waren we er veel eerder doorgekomen.

Ook heeft YKMN mij al eens aangevallen met clears en fakes, dus ik had zelf al genoeg info. Jammer dat jullie zo kortzichtig zijn dat jullie soms niet eens logisch kunnen nadenken.

Prestatielijstje? Nou, jouw prestatielijstje is denk ik zelfs korter dan het mijne op deze wereld. Giechelt.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
kol is soort van gehacked, 't is ingewikkeld. Anomaly zit enkel nog in beun vanwege het respect voor jesper, niet omdat we daadwerkelijk plannen hebben voor dat account fzo :p

Ja niet door ons he, dus dat kan je ons niet verwijten. Anomaly had al eerder wegge-edeld moeten worden eigenlijk:p
 

DeletedUser73351

Guest
Het gaat niet om de treinen.. Het gaat om de nachtbonus, ik heb ze niet gesniped maar gewoon geblokt. Ik ben in totaal wat, een half defje verloren? terwijl jij 10clears + 40edels verloor.. Je snapt mijn punt klaarblijkelijk niet.

Zou maar erg zijn als t met ze 3en niet zou gaan met zo'n front, tjonge jonge zeg, vind je dit nu echt een prestatie?:p

10+ clears -____- die man heeft waarschijnlijk 400 clears...
 

DeletedUser73132

Guest
Waarom denk jij toch dingen te weten over Solo? Warre heeft ons inderdaad goed geholpen, maar YKMN stond nog dikker gestacked dan dat toen hij er speelde, had veel meer mobiele def etc. Anders waren we er veel eerder doorgekomen.

Ook heeft YKMN mij al eens aangevallen met clears en fakes, dus ik had zelf al genoeg info. Jammer dat jullie zo kortzichtig zijn dat jullie soms niet eens logisch kunnen nadenken.

Prestatielijstje? Nou, jouw prestatielijstje is denk ik zelfs korter dan het mijne op deze wereld. Giechelt.

Ach, hier hoeven we het toch niet weer over te hebben? Waarschijnlijk dacht TTV dat het account onbemand was en stuurde dus die treinen. Das bleek niet zo te zijn, dus was inderdaad lekker makkelijk blocken. Maar jij maakt weer van een mug een olifant. Op een gegeven moment begonnen jullie ook gewoon random edels te gooien op YKMN, die ook makkelijk geblockt werden.
 

DeletedUser62862

Guest
Ach, hier hoeven we het toch niet weer over te hebben? Waarschijnlijk dacht TTV dat het account onbemand was en stuurde dus die treinen. Das bleek niet zo te zijn, dus was inderdaad lekker makkelijk blocken. Maar jij maakt weer van een mug een olifant.

nachtbonus.jpg
 
Reactiescore
1.367
Ik snap uberhoud niet waarom wij als mental/beun ons moeten verantwoorden naar mensen die de wereld verloten hebben...?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ach, hier hoeven we het toch niet weer over te hebben? Waarschijnlijk dacht TTV dat het account onbemand was en stuurde dus die treinen. Das bleek niet zo te zijn, dus was inderdaad lekker makkelijk blocken. Maar jij maakt weer van een mug een olifant. Op een gegeven moment begonnen jullie ook gewoon random edels te gooien op YKMN, die ook makkelijk geblockt werden.

Hoezo maak ik van een mug een olifant? Het account is onbemand en meneer vond het nodig om een idioot berichtje te plaatsen. Ik mag hem daar dus niet op aanspreken dat hij echt geen haar beter is dan een onbemand account?

Beetje overdreven.
 
Reactiescore
1.075
ja denk je dat we hard hebben moeten strijden voor deze wereld???
lotje kopen en geluk hebben !
 

Deleted User - 487936070

Guest
Hoezo maak ik van een mug een olifant? Het account is onbemand en meneer vond het nodig om een idioot berichtje te plaatsen. Ik mag hem daar dus niet op aanspreken dat hij echt geen haar beter is dan een onbemand account?

Beetje overdreven.

Blijkbaar niet onbemand als jij de edels hebt geblockt?:eek:
 
Bovenaan