Betreffende: Bielzen v/d Heer Jannes

DeletedUser61134

Guest
Beste mensen van het forum,

Vandaag kwam ik tot een verschrikkelijke ontdekking, echt een groot probleem.
Het begon bij een foto die ik doorgestuurd kreeg.
1f38ca13d7845df6b858ac7141da8899.jpeg

Als je de moed hebt gehad om de spoiler te openen zal je meteen het probleem zien.
De Bielzen zijn verrot, zelfs de duif kijkt vol verbazing naar het verval.

Ik wil dus een oproep doen tot een inzameling om onze armoedzaaier een hart onder de riem te steken.
Als er genoeg animo is kunnen we deze armoedzaaier zijn vader inlichten over het verval en betonnen bielzen adviseren.

https://www.betondingen.nl/betonbielzen-antraciet-120cm-lang.html

Zoals je ziet niet de grootste investering.
Dit zorgt dat de verval-meld-duiven weer met een gerust hart naar een nieuwe plek kunnen vliegen en ongevallen kunnen voorkomen.

Als mensen advies hebben of steunbetuigingen voor desbetreffende Armoedzaaier/Mede-TWer kunnen jullie het natuurlijk vrij posten.
Alvast bedankt voor de hulp namens mij, de almachtige Godin Beccie en de armoedige jongeman die te verlegen was zelf om hulp te vragen.
 
Reactiescore
3.584
De belangrijkste stap is inzien het zo niet verder kon en hulp zoeken. Het moeilijkste zit er dus al op!
 

DeletedUser78099

Guest
Verrotte biezen zouden verboden moeten worden !
 

DeletedUser77812

Guest
En hoe weten wij zo zeker dat ons geld uit gaat naar het goede doel? o_O
 
Reactiescore
145
Wel leuk dat je de betonnen bielzen cadeau wilt doen, maar die zijn veel kleiner en smaller dan de houten bielzen. Dan moet hij (oh god nee) daadwerkelijk handarbeid gaan verrichten.
 

DeletedUser61134

Guest
Wel leuk dat je de betonnen bielzen cadeau wilt doen, maar die zijn veel kleiner en smaller dan de houten bielzen. Dan moet hij (oh god nee) daadwerkelijk handarbeid gaan verrichten.

Doet ie elke avond voor t slapen, als hij zijn laptop opstart en in de pauze op zijn werk al.
 

DeletedUser61134

Guest
Hallo beste mensen,

Even een update: Al jullie donaties zijn aangekomen bij de heer Jannes Bami-Bakker.
Waarvoor dank @dirk-janusIV @Serenity @Stalov @Anthraxxis @Lunatic Ace @Duckje @Ik hou van Vitabiskoeken @Alex Lannon. @underground tacticz. @Deluxenite En vele meer donateurs aan dit goede doel! We hebben totaal 1001 euro opgehaald voor deze arme man!!
Hij is jullie heel dankbaar hiervoor en zijn vreugde is groots, jullie zijn goede mensen en verdienen een high five van Donald Trump. (Wel doen, hij ontslaat mensen die hem niet als eerst de hand geven)

Dan het volgende punt:
De heer Jannes Bami-Bakker heeft gister 1000 euro op zak genomen en is naar zijn favoriete voetballer gaan kijken(vooral de kont), de heer C. Ronaldo.
Vervolgens door al zijn vreugde en overmoed aan emoties heeft hij zijn 1000 euro ingezet tegen zijn favoriete voetballer? Dit... of hij is heel slecht in gokken!

De volgende bijlage brengt deze rare situatie in beeld:

795f8eeaa79617d791e628d5df609f5a.png


Zoals men kan zien zijn bovenstaande uitspraken van de heer Jannes Bami-Bakker (je dacht zeker dat, dat niet zijn echte achternaam was? THINK AGAIN!)
Hier geeft hij aan zoweinig vertrouwen in Ronaldo te hebben dat hij wel wil gokken dat Ronaldo geen hattrick kan maken.

Hieronder een Artikel (In het Belgistaans zodat de Heer Bami-Bakker het ook kan lezen)
https://www.hln.be/sport/voetbal/ch...o-uitgeschakeld-in-champions-league~a62e17e9/

Zijn medelanders zeggen het al in de overdreven lange titel in de webpagina(serieus waarom werken ze met volle namen en niet gewoon artikelcodes, stel prehistorische dinosaurussen).
Het is dus een feit, De heer Bami-Bakker heeft al zijn geld alweer uitgegeven, 1 uur nadat de donaties doorgezet zijn.

Daarom alvast een oproep voor een 2de donatieronde, deze bielzen verdienen een beter baasje!
Ik hoor graag wie nog geld beschikbaar heeft voor onze alweer arme sloeber!

Mit freundlichen Grüßen,

Der Allmächtige Respecca
 
Reactiescore
2.303
hou eens u bek mongool
 
Bovenaan