Betreffende: Bielzen v/d Heer Jannes

Reactiescore
3.583
Is het wel slim om dit mee te delen? Wie gaat nog geld doneren als ik het weer weg vergok en hoe gaan de mensen zich voelen die al gedoneerd hadden? :(
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser61134

Guest
@dirk-janusIV @Serenity @Stalov @Anthraxxis @Lunatic Ace @Duckje @Ik hou van Vitabiskoeken @Alex Lannon. @underground tacticz. @Deluxenite @Sjaak Trekhaaak @The Minion @fabian93 @Judaism @maretan @dragonfriend723 @dragonshield3 @QQEEZZ @Nowhere in the sun @flonaldo @Pimsie. @Duckje @tears of a beauty. @.RawR. @miketijger @ted het beertje @Vladimir. @vtcpro @TheSupreme @tim19 @tim010 @This Noob Is On Fire @The W0lfpack @Victorious. @Paramore. @Mystix @LiquidFlame @lbaway @.Sick Individuals @GreenGang. @Abartuss @rednax @Big Bang. @Rise Against @Irritant Mannetje. @TheTrainGoesChuChuuu @Soepkieken @Dream About My Nudity? @Felicitys @OrAsU @.sleepwell @MyPride

Hallo mensen (heb totaal niet de online lijst gekopieerd ofzo kuch)

Ik wil graag een update doen in dit topique.

Jannes had gister een taart.
Deze taart was van groot formaat. Denk wel genoeg om 6 Beccies voor 1 dag te vullen of 1 Speccie voor 6 dagen.

Jannes dacht: Laat ik voor het eerst in mijn leven eens extra vroeg ontbijten en hij nam een stukje taart.
Tussen de middag dacht hij: Laat ik eens wat eten pakken en nam weer een stukje taart.
Jannes dacht iets later: Laat ik nog eens ontbijten! Ontbijt kan geen kwaad!
Toen kwam het avondeten; en Jannes dacht: Laat ik een stuk taart nemen ipv warm eten! En hij nam een stukje taart. Maar 1 stukje taart was te weinig dus hij nam er meteen 2!
Het begon te schemeren en Jannes dacht, ik neem een stukje taart!
En de avond was al aardig opweg en Jannes werd gespammed met poepemoji's door een niet nader benoemd individu en Jannes dacht: Ik neem een stukje taart! Warempel! De taart was op!
Heeft iemand anders in het 4 persoonsgezin een stukje taart genomen? Nee! Het was Jannes die de hele taart opgegeten heeft!

F in the chat voor de abrikozentaart van Jannes zijn zus :(

Danku voor uw tijd. Ik ga weer in mn hoek.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.583
Volgens mij heeft mijn vader ook nog een klein stukje ervan gegeten dus heb niet alles zelf gedaan! Wel bijna :eek:
 

DeletedUser61134

Guest
Volgens mij heeft mijn vader ook nog een klein stukje ervan gegeten dus heb niet alles zelf gedaan! Wel bijna :eek:

JE WEET HET NIET EENS ZEKER!
Zo erg is het gesteld met je :(

Er zijn andere oplossingen voor poepemoji-verdriet dan hele taarten opeten!

423fb897e81d4106a901811740c5e374.png


:eek::eek:

ps. Namen netjes gewijzigd vanwege privacy :$
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61134

Guest
Ik pest Jannes nooit, ben een vredelievend persoon die altijd het beste met de wereld voor heeft. ^^
 
Reactiescore
2.386
Wat is er dan met die mensen in je kelder??
 
Reactiescore
3.583
Wat is er dan met die mensen in je kelder??

We mogen er niet uit maar ze zorgt wel heel goed voor ons met veel zorg en lekker eten. Enige wat ik mij afvraag is wat er met de mensen gebeurd die ze soms meeneemt uit de kelder maar nooit terugkomen. Vraag ik altijd wanneer ik eens net zoals sommige andere eens mee naar buiten mag uit de kelder. Krijg ik een antwoord als: wanneer er terug plaats is in de vriezer.

Weet niet precies wat ze daarmee bedoelt :eek:

Maar ik blijf geduldig wachten tot ik eens aan de beurt ben :engel:
 
Reactiescore
2.386
Eeuwig geduld! Ik zou hetzelfde doen x
 
Reactiescore
1.478
We mogen er niet uit maar ze zorgt wel heel goed voor ons met veel zorg en lekker eten. Enige wat ik mij afvraag is wat er met de mensen gebeurd die ze soms meeneemt uit de kelder maar nooit terugkomen. Vraag ik altijd wanneer ik eens net zoals sommige andere eens mee naar buiten mag uit de kelder. Krijg ik een antwoord als: wanneer er terug plaats is in de vriezer.

Weet niet precies wat ze daarmee bedoelt :eek:

Maar ik blijf geduldig wachten tot ik eens aan de beurt ben :engel:
Ik zou me toch gaan afvragen waar dat eten vandaan komt. :oops:
 
Bovenaan