Beste speler/stam van het jaar 2015?

DeletedUser62436

Guest
Ik zag dit op casual2 forum en dacht, mss leuk ideetje voor w41. Dus ik trap het maar af

Wie was de beste speler van 2015? Moeilijk te zeggen, aangezien w41 meerdere toppers kent. Al zal ik gaan voor
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015? hier ga ik voor thijs van mlp. Die man heeft glory toch de top in geleid en zolang hij leider was zaten we daar ook :)
Wie was de beste aanvaller van 2015?
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast? QM: Deze speler in de rim schoot ineens omhoog en heeft zich zelf de top 10 ingewerkt door hard te knallen
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler? rolf van binckey duidelijk. Deze man zette altijd zonder morren zijn account leeg voor de stam, ook zijn offence was altijd beschikbaar. verder had hij non-stop meerdere vv's en was hij in glory de top VV'er van de stam, een echte held!! met 5 rolfs kan je een wereld winnen met 2 vingers in je neus!
Wie was je favoriete forumposter dit jaar? Xhayden :D
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015? Xhayden :X
Wie was de beste leider van 2015? Zoals hierboven vermeld, Mlp (thijs)
Welke speler gaf je de meeste motivatie? Jan, deze jonge wist mij altijd weer een positieve kijk te geven, helaas moest hij ons vroegtijdig verlaten :(
Wie was dé flopspeler van 2015? Ik zelf denk ik?
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen? Jack (zoeperman) en jorn natuurlijk
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016? Peuter power, denk dat deze man nog op een flinke sloop tour zal gaan om de resterende vijanden te vermorzelen.

Stammen
Wat was dé topstam van 2015? infect :rolleyes:
Welke stam werkte volgens jou het beste samen? Begin glory, later PNT en hebben ze ons goed gebashed.
Welke stam was aanvallend het beste? PNT zonder twijfel
Welke stam was defensief het beste? in deffen was glory toch echt wel beter, helaas wisten we zelf niet geneog massa's op te zetten om pnt te vernederen. Met een beetje meer inzet was dat zeker gelukt :p
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015? Tja, maar 1 gehad, dus infect :p
Welke stam is dé flopstam van 2015? /// Deff en off slaafjes voor pnt, diep triest maarja
Welke stam was dé vijand van 2015? Party :D
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016? RE:FRESH, beter gaan ze wat laten zien :D
 

DeletedUser70203

Guest
Ik zag dit op casual2 forum en dacht, mss leuk ideetje voor w41. Dus ik trap het maar af

Wie was de beste speler van 2015? Moeilijk te zeggen, aangezien w41 meerdere toppers kent. Al zal ik gaan voor
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015? hier ga ik voor thijs van mlp. Die man heeft glory toch de top in geleid en zolang hij leider was zaten we daar ook :)
Wie was de beste aanvaller van 2015?
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast? QM: Deze speler in de rim schoot ineens omhoog en heeft zich zelf de top 10 ingewerkt door hard te knallen
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler? rolf van binckey duidelijk. Deze man zette altijd zonder morren zijn account leeg voor de stam, ook zijn offence was altijd beschikbaar. verder had hij non-stop meerdere vv's en was hij in glory de top VV'er van de stam, een echte held!! met 5 rolfs kan je een wereld winnen met 2 vingers in je neus!
Wie was je favoriete forumposter dit jaar? Xhayden :D
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015? Xhayden :X
Wie was de beste leider van 2015? Zoals hierboven vermeld, Mlp (thijs)
Welke speler gaf je de meeste motivatie? Jan, deze jonge wist mij altijd weer een positieve kijk te geven, helaas moest hij ons vroegtijdig verlaten :(
Wie was dé flopspeler van 2015? Ik zelf denk ik?
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen? Jack (zoeperman) en jorn natuurlijk
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016? Peuter power, denk dat deze man nog op een flinke sloop tour zal gaan om de resterende vijanden te vermorzelen.

Stammen
Wat was dé topstam van 2015? infect :rolleyes:
Welke stam werkte volgens jou het beste samen? Begin glory, later PNT en hebben ze ons goed gebashed.
Welke stam was aanvallend het beste? PNT zonder twijfel
Welke stam was defensief het beste? in deffen was glory toch echt wel beter, helaas wisten we zelf niet geneog massa's op te zetten om pnt te vernederen. Met een beetje meer inzet was dat zeker gelukt :p
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015? Tja, maar 1 gehad, dus infect :p
Welke stam is dé flopstam van 2015? /// Deff en off slaafjes voor pnt, diep triest maarja
Welke stam was dé vijand van 2015? Party :D
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016? RE:FRESH, beter gaan ze wat laten zien :D


Ik wist niet dat iemand zoveel onzin kon uitkramen in 1 post...
 

DeletedUser

Guest
y9hAX1H.png


Werkelijk, zo neem ik jouw onderbouwde post ook wel niet serieus :p....
Ik ga hier morgen eens werk van maken!
 

DeletedUser

Guest
Wie was de beste speler van 2015?Erienne, de speler die terugkeerde om de stabbers hard terug te pakken waar hij goed in slaagde, en daarnaast had peuter nooit problemen bij een mass door de goede spelers erop
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015? Jens, de speler die ervoor gezorgd heeft dat onze clears weer aan de wandel gingen na onze grootste dip en er nog steeds voor zorgt dat ze altijd lopen
Wie was de beste aanvaller van 2015? Qm, de speler die de meeste dorpen heeft veroverd in 2015 in de oorlog tussen pnt en glory
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast? Adimantus, het account dat helemaal vol met cf's lag heeft in de laatste 2 maanden van 2015 de grootste comeback gemaakt in de hele geschiedenis van w41
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler? Erienne, hulp krijg je altijd van hem
Wie was je favoriete forumposter dit jaar? Warre, altijd leuk om zijn posten te lezen :)
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015? -
Wie was de beste leider van 2015? -
Welke speler gaf je de meeste motivatie? Heer speurm, de buurman waar altijd op te rekenen valt :)
Wie was dé flopspeler van 2015? Zestien, de speler die na 1 kleine en matig geplande mass na 2 dagen het al opgaf en het hazenpad nam
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen? Warre onze grote vriend willen we terug in onze stam! :D :D :D
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016? Mrgrizzly, nadat het account lang vast lag met het jumpcluster zijn de beren nu losgebroken en slopen elke speler op hun pad

Stammen
Wat was dé topstam van 2015? Party, zo'n kleine stam die toch nog stand blijft houden
Welke stam werkte volgens jou het beste samen? is hetzelfde als vorige vraag?
Welke stam was aanvallend het beste? PNT
Welke stam was defensief het beste? geen stam, wel verschillende spelers die wel kunnen deffen
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015? /// is onze enigste bg :D
Welke stam is dé flopstam van 2015? Glory, de stam die het op een dag na niet tot 2016 kon redden voor het uit elkaar viel.
Welke stam was dé vijand van 2015? Glory, onze enigste vijand dit jaar die weerstand biedt en acties terug doen :)
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016? PNT, nu de overwinning zo goed als binnen is (door het vele malen hogere puntenaantal is het haast niet mogelijk dat een andere stam een comeback maakt)
 

DeletedUser73163

Guest
volgens mij is je eerste post meer getroll dan serieus maar wel een leuk idee denk ik. dan doe ik ook maar eens mee met een lijstje (nog nooit gedaan)

Wie was de beste speler van 2015? Jens natuurlijk. die heeft eigenhandig pnt weer op gang gekregen en met zijn massa-planning en vv werk op adi geweldig werk verricht!!
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015? Hier zet ik natuurlijk de Beren en de oude spelers van United Masters neer. Een erg gewaagde en tactische zet om PNT destijds op te richten. Veel minder leden, punten en dorpen. Elk lid veel front en overal grote(re) vijanden om ons heen. Verder is PNT altijd een los projectiel geweest zonder een echte leiding maar toch met beleid vooral via consensus (beetje Nederlands). Toch een klein minpuntje dus :p
Wie was de beste aanvaller van 2015? United Masters, zowel de oude als de nieuwe speler(s) verdienen deze titel. Geweldige hoeveelheid slagkracht gehad altijd en samen met Major alle gevaren in de core uit de weg gewerkt. Misschien eens leuk om te zien hoe UM om mijn account is heen gegroeid doordat we steeds samen dezelfde spelers onder het mes legden.;)
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast? Narko van de beren natuurlijk, altijd gezellig en actief. Niet vies van vv's. Altijd stamleden motiveren. Een minpuntje is dat hij nooit nuchter is lijkt het :x
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler? Jens zie de uitleg bovenaan ^^
Wie was je favoriete forumposter dit jaar? Tom ofwel Mr Braam
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015? Tom ofwel Mr Braam
Wie was de beste leider van 2015? PNT heeft nauwelijks een leiding laat staan dat er een bovenuit springt. Dan ga ik voor 000000bjorn. Wat heeft hij een mooie stam bij elkaar ge-invite. Met allemaal actieve, gezellige vrienden van onze stamgenoten. Wat hebben wij veel aan hun gehad. Wie heeft er ooit een MB-stam zo hoog zien staan in dit stadium. Dat getuigt van kwaliteit, activiteit, goed contact met MH's, wil om te winnen en doorzettingsvermogen.
Welke speler gaf je de meeste motivatie? Jens, zonder hem en nog enkele andere was ik al lang gestopt. Ook jorn, jack en warre hebben me natuurlijk enorme motivatie gegeven om door te gaan!
Wie was dé flopspeler van 2015? Alle frontspelers met adimantus, schaam je dat dat account nog bestaat na wat daar allemaal fout is gegaan. Als er 1 plek is waar de oorlog is beslist is het daar wel.....
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen? Tim mijn ballenmaatje :X en eigenaar van Major John Sheppard. Wat heb ik veel van hem geleerd tijdens deze wereld. Gelukkig kan ik al een tijdje op eigen poten staan!
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016? Schildpadkater, wat een topteam en de terechte nummer 1 op deze wereld. Die gaan nog leuke acties doen in het noorden!

Stammen
Wat was dé topstam van 2015? Niet ego maar toch gewoon PNT :p
Welke stam werkte volgens jou het beste samen? Altijd de kern van PNT geweest, erg leuk dat hier zich nog veel meer leuke en actieve leden zich bij aan hebben gesloten! Ook leuk dat het huidige PNT in zijn geheel deze kern vormt! Eds, One, Infect en Fresh waren geen partij en nu blijkt ook glory een maatje te klein.....
Welke stam was aanvallend het beste? PNT zonder twijfel (ik weet niet of iemand deze zin gaat veranderen :p)
Welke stam was defensief het beste? PNT en dan met name Peuter Power en Adimantus. Peuter power was meer individueel maar Adimantus is een enorme prestatie van de stam. Door veel fouten en stopppende spelers was het elke keer weer een ramp. Maar door volledige inzet van veel stamgenoten hebben we nooit de hoop opgegeven(al was dat vaak dicht bij) en is het account meerdere malen weer gerred. Met als resultaat dat het account 300+ tegen glory staat.
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015? Aangezien Infect vrij snel ten onder ging en dus ook glory niet goed zorge voor zijn kleine bg valt die af. PNT heeft maar 1 bondgenoot gehad tijdens zijn bestaan en dat is party. Dus party komt dan automatisch op 1 in mijn ogen. Leuke kerels, altijd gezellig op het gedeelde forum maar ook serieus waar nodig. Leuk dat ze nog steeds bestaan en hopelijk zal dat zo blijven!
Welke stam is dé flopstam van 2015? Infect, ze deden eigenlijk gewoon niks en stopten steeds gelijk aan het begin. Hadden we veel meer van verwacht aangezien Infect en Glory ook samen groter zijn geweest dan PNT als ik nu niet heel erg de plank mis sla. Gewoon een beetje jammer al gaf het ons gelukkig tijd om op Glory te bashen ipv infect!
Welke stam was dé vijand van 2015? Toch wel glory. De rest van de stammen bood niet veel weerstand. En glory heeft het ons toch een tijd moeilijk gemaakt dus daarvoor complimenten.
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016? PNT hoeft verder geen uitleg bij denk ik :p

En nu weer aan me tentamens haha

Wie was de beste speler van 2015?Erienne, de speler die terugkeerde om de stabbers hard terug te pakken waar hij goed in slaagde, en daarnaast had peuter nooit problemen bij een mass door de goede spelers erop
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015? Jens, de speler die ervoor gezorgd heeft dat onze clears weer aan de wandel gingen na onze grootste dip en er nog steeds voor zorgt dat ze altijd lopen
Wie was de beste aanvaller van 2015? Qm, de speler die de meeste dorpen heeft veroverd in 2015 in de oorlog tussen pnt en glory
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast? Adimantus, het account dat helemaal vol met cf's lag heeft in de laatste 2 maanden van 2015 de grootste comeback gemaakt in de hele geschiedenis van w41
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler? Erienne, hulp krijg je altijd van hem
Wie was je favoriete forumposter dit jaar? Warre, altijd leuk om zijn posten te lezen :)
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015? -
Wie was de beste leider van 2015? -
Welke speler gaf je de meeste motivatie? Heer speurm, de buurman waar altijd op te rekenen valt :)
Wie was dé flopspeler van 2015? Zestien, de speler die na 1 kleine en matig geplande mass na 2 dagen het al opgaf en het hazenpad nam
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen? Warre onze grote vriend willen we terug in onze stam! :D :D :D
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016? Mrgrizzly, nadat het account lang vast lag met het jumpcluster zijn de beren nu losgebroken en slopen elke speler op hun pad

Stammen
Wat was dé topstam van 2015? Party, zo'n kleine stam die toch nog stand blijft houden
Welke stam werkte volgens jou het beste samen? is hetzelfde als vorige vraag?
Welke stam was aanvallend het beste? PNT
Welke stam was defensief het beste? geen stam, wel verschillende spelers die wel kunnen deffen
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015? /// is onze enigste bg :D
Welke stam is dé flopstam van 2015? Glory, de stam die het op een dag na niet tot 2016 kon redden voor het uit elkaar viel.
Welke stam was dé vijand van 2015? Glory, onze enigste vijand dit jaar die weerstand biedt en acties terug doen :)
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016? PNT, nu de overwinning zo goed als binnen is (door het vele malen hogere puntenaantal is het haast niet mogelijk dat een andere stam een comeback maakt)

/// is niet echt een bg meer een zusterstam. party is onze enige bg :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65921

Guest
Ik zag dit op casual2 forum en dacht, mss leuk ideetje voor w41. Dus ik trap het maar af

Wie was de beste speler van 2015? Moeilijk te zeggen, aangezien w41 meerdere toppers kent. Al zal ik gaan voor
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015? hier ga ik voor thijs van mlp. Die man heeft glory toch de top in geleid en zolang hij leider was zaten we daar ook :)
Wie was de beste aanvaller van 2015?
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast? QM: Deze speler in de rim schoot ineens omhoog en heeft zich zelf de top 10 ingewerkt door hard te knallen
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler? rolf van binckey duidelijk. Deze man zette altijd zonder morren zijn account leeg voor de stam, ook zijn offence was altijd beschikbaar. verder had hij non-stop meerdere vv's en was hij in glory de top VV'er van de stam, een echte held!! met 5 rolfs kan je een wereld winnen met 2 vingers in je neus!
Wie was je favoriete forumposter dit jaar? Xhayden :D
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015? Xhayden :X
Wie was de beste leider van 2015? Zoals hierboven vermeld, Mlp (thijs)
Welke speler gaf je de meeste motivatie? Jan, deze jonge wist mij altijd weer een positieve kijk te geven, helaas moest hij ons vroegtijdig verlaten :(
Wie was dé flopspeler van 2015? Ik zelf denk ik?
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen? Jack (zoeperman) en jorn natuurlijk
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016? Peuter power, denk dat deze man nog op een flinke sloop tour zal gaan om de resterende vijanden te vermorzelen.

Stammen
Wat was dé topstam van 2015? infect :rolleyes:
Welke stam werkte volgens jou het beste samen? Begin glory, later PNT en hebben ze ons goed gebashed.
Welke stam was aanvallend het beste? PNT zonder twijfel
Welke stam was defensief het beste? in deffen was glory toch echt wel beter, helaas wisten we zelf niet geneog massa's op te zetten om pnt te vernederen. Met een beetje meer inzet was dat zeker gelukt :p
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015? Tja, maar 1 gehad, dus infect :p
Welke stam is dé flopstam van 2015? /// Deff en off slaafjes voor pnt, diep triest maarja
Welke stam was dé vijand van 2015? Party :D
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016? RE:FRESH, beter gaan ze wat laten zien :D

Leuk topicje :)

2 opmerkingen:
-heb je nu de post die mijn gepikte post pikte gepikt?
-ik vind je eerste antwoord best een cliffhanger, wie is het nu?

Voor de rest mooie lijstjes al!
 

DeletedUser62436

Guest
@ Dvanzuijlen: Sommige antwoorden zijn wel serieus hoor! niet alle idd

@dragonfriend723: Ik heb geen idee :p
 

DeletedUser

Guest
Leuk topicje :)

2 opmerkingen:
-heb je nu de post die mijn gepikte post pikte gepikt?
-ik vind je eerste antwoord best een cliffhanger, wie is het nu?

Voor de rest mooie lijstjes al!

Hééééééé, jullie hebben allemaal van mij gestolen, ik ben daar indertijd op w14 mee begonnen :p
en mark, ben ik niet de beste:(

Bedankt voor de awards die ik al kreeg:)
 

DeletedUser62436

Guest
Degene die op nummer 1 eindigt zal uiteindelijk de beste zijn. Voor 2015 zou ik dan QM kiezen
 

DeletedUser75236

Guest
Welke stam is dé flopstam van 2015? Infect, ze deden eigenlijk gewoon niks en stopten steeds gelijk aan het begin. Hadden we veel meer van verwacht aangezien Infect en Glory ook samen groter zijn geweest dan PNT als ik nu niet heel erg de plank mis sla. Gewoon een beetje jammer al gaf het ons gelukkig tijd om op Glory te bashen ipv infect!

Dejavu
 

DeletedUser

Guest
Wie was de beste speler van 2015? De beste speler en de beste farmer liggen nog altijd dicht bij elkaar, er zijn meerdere mensen die aanspraak maken op deze titel, maar op offensief vlak denk ik dat de beste speler Heer Speurm is. Op deffensief vlak ben ik eerder geneigd naar het werk geleverd op vv's door een Peuter Power

Wie was de meest tactische speler/leider van 2015? Ik denk dat als individuele leider Thijs deze award wel verdient, hij heeft glory heel lang recht gehouden, en het werd snel pijnlijk duidelijk. Verder ben ik ook nog steeds trots op wat ik met Tim en Jeroen gedurende de oprichting van PNT hebben gedaan. Ondanks we elkaar niet kenden, puur denkend aan wat het beste was voor het collectief, een prachtige stam zoals PNT uit de grond te stampen.

Wie was de beste aanvaller van 2015? Voor het collectief: United Masters
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast? Hier is het moeilijk kiezen, ik heb meerdere noobjes in de beginfase zien uitgroeien tot echt wel degelijke spelers, met als voornaamste toch wel Chris (Erebos.) & Daan(Mjs:D)
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler? Bij de vijand heb ik daar slecht zicht op, aangezien daar niemand zich echt geprofileerd heeft als het echt gezicht van de stam. Als ik bij ons naar de interne winkel kijk, dan denk ik aan Peuter, MJS, Tjakko, Erebos en MrGrizzly
Wie was je favoriete forumposter dit jaar? Er waren wel meerdere mensen die soms leuk uit de hoek kwamen, maar niemand die er echt boven uitstak
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015? Volgens mij ben ik de enigste die uberhaupt p&p heeft proberen te voeren
Wie was de beste leider van 2015? zie hierboven
Welke speler gaf je de meeste motivatie? Narko, bedankt om mij terug te halen maat :D
Wie was dé flopspeler van 2015? Er hebben er een hoop geflopt, dan denk ik aan team visboer(het eerste en het tweede), team adimantus (het eerste), Hessel, en natuurlijk Sjaakmans :D. Kortom ieder spelertje dat zijn acc zonder pardon afgeeft aan de stam voor vv bij inc...
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen? Art (TiH), Tim (MJS), Jeroen (UM), Max (Spider)
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016? Vitalise, laat zien wat je waard bent ;). Verder verwacht ik dat team schildpad rustig naar wereldwinst toe gaat gaan

Stammen
Wat was dé topstam van 2015? PNT, simpelweg de tegenstand overklast in 2015. Regelmatig last gehad, altijd gebogen, nooit gebarsten, zoals een echte topstam.
Welke stam werkte volgens jou het beste samen? PNT, eens het momentum van aanvallen bezig is valt het zelden stil. En zelfs kleinere groepjes spelers zijn toch in staat samen een gigantische ravage aan te richten
Welke stam was aanvallend het beste? PNT
Welke stam was defensief het beste? Ik denk als collectief de beste verdedigers toch uit PNT komen, vv'en is meer als retaggen en snipen alleen. Glory bezit de deffers met de grootste doorzetters (mijn complimenten aan Zervanic)
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015? Het enigste noemenswaardige pact is denk ik nog dat tussen PNT en zijn mbstam ///
Welke stam is dé flopstam van 2015? .one, sloeg dat ffe tegen :D
Welke stam was dé vijand van 2015? Glory, no doubt
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016? PNT verwacht ik wereldwinst, maar ik ben benieuwd hoe lelijk dat F5 ons nog gaat pijndoen
 

DeletedUser75236

Guest
Wie was dé flopspeler van 2015? Er hebben er een hoop geflopt, dan denk ik aan team visboer(het eerste en het tweede), team adimantus (het eerste), Hessel, en natuurlijk Sjaakmans . Kortom ieder spelertje dat zijn acc zonder pardon afgeeft aan de stam voor vv bij inc...

Wat joh, vv afgeven bij eerste beste inc?
6 weken lang heeft het tweede team op Visboer zonder stamdef tegen PNT gevochten met in totaal 3 avonden VV, Tom je stelt teleur. <3
 

DeletedUser

Guest
Wie was dé flopspeler van 2015? Er hebben er een hoop geflopt, dan denk ik aan team visboer(het eerste en het tweede), team adimantus (het eerste), Hessel, en natuurlijk Sjaakmans . Kortom ieder spelertje dat zijn acc zonder pardon afgeeft aan de stam voor vv bij inc...

Wat joh, vv afgeven bij eerste beste inc?
6 weken lang heeft het tweede team op Visboer zonder stamdef tegen PNT gevochten met in totaal 3 avonden VV, Tom je stelt teleur. <3

Ik doelde niet per sé op jou, maar vooral op je grote vriend :D. Er werd doorgenobeld op een inactieve dumbel, maar die nieuwe dorpen die van vitaal belang zouden zijn werden totaal aan gort gespeeld door PP. Je hebt niet geflopt, maar er zijn daar toch dikke beginnersfouten gemaakt imo. Kerken ongestackt laten aan het front? Dat wordt hard afgestraft :p
 

DeletedUser75236

Guest
Ja, kijk is Glory spelers/ex-glory spelers.
Had je gewoon beetje def vrij gemaakt of de moeite gedaan om te sturen :D was het nu helemaal anders gegaan noobs :D
 

DeletedUser62436

Guest
Ik doelde niet per sé op jou, maar vooral op je grote vriend :D. Er werd doorgenobeld op een inactieve dumbel, maar die nieuwe dorpen die van vitaal belang zouden zijn werden totaal aan gort gespeeld door PP. Je hebt niet geflopt, maar er zijn daar toch dikke beginnersfouten gemaakt imo. Kerken ongestackt laten aan het front? Dat wordt hard afgestraft :p

die nieuwe dorpen waren al kapot door mij zelf. Ga er dan geen deff aan verspillen door dat weg te laten spelen op muur 0 :p
 
Bovenaan