Beste speler/stam van het jaar 2015?

DeletedUser40193

Guest
AW: Re: Beste speler/stam van het jaar 2015?

Wat een liefde hier, hoorde dat er in PNT ook wat mensen zitten die van bier houden.
Als iedere bier liefhebber nu de stam Pils joint winnen we met zn'n allen de wereld :)

We kunnen PNT ook omdopen tot PiNT en de wereld winnen :rolleyes:
 
Reactiescore
255
Zoals bij elke eerste beste inc's gelijk een team van een andere wereld erop zetten enzo?

Foutief. Wanneer ik er was, defde ik alles zelf. Was ik werken, of pakte ik na een deel nacht doorhalen wat slaap, had ik een paar goede vrienden en een medespeler (Jesse) van me die een oogje in het zeil wilde houden ja. Eerder grappig dat jij er niet doorkwam en na enkele massa's op mij zelfs dorpen verloor aan me en in de - stond terwijl jij de aanvallende partij was samen met je stamgenoten en accounts buiten je stam (die farao dude + z'n stam). ;)

Ben er van overtuigd dat iedereen, mochten ze de mogelijkheid hebben om iemand op hun account te laten letten wanneer je incomings krijgt en bent werken, dat zou doen.



Mr. Braam zei:
@John, touché :D

Ja, man.. Damn! Wat een touché. Jammer om te zien dat je foutieve beweringen tegenwoordig al als 'touché' bestempeld. Had je toch wel ietsje hoger ingeschat.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser75236

Guest
Foutief. Wanneer ik er was, defde ik alles zelf. Was ik werken, of pakte ik na een deel nacht doorhalen wat slaap, had ik een paar goede vrienden en een medespeler (Jesse) van me die een oogje in het zeil wilde houden ja. Eerder grappig dat jij er niet doorkwam en na enkele massa's op mij zelfs dorpen verloor aan me en in de - stond terwijl jij de aanvallende partij was samen met je stamgenoten en accounts buiten je stam (die farao dude + z'n stam). ;)

Ben er van overtuigd dat iedereen, mochten ze de mogelijkheid hebben om iemand op hun account te laten letten wanneer je incomings krijgt en bent werken, dat zou doen.





Ja, man.. Damn! Wat een touché. Jammer om te zien dat je foutieve beweringen tegenwoordig al als 'touché' bestempeld. Had je toch wel ietsje hoger ingeschat.

Hoezo foutieve beweringen?
Je zegt het zelf dat je bij inc's je vriendjes liet helpen ;) En dat was zeker niet Jesse, altijd spelers van w30 die je kwamen helpen.
Best raar toch dat je altijd tijd had maar tijdens inc's moest je altijd wat verzinnen. Lijkt wel Mark :D
Als dan die mensen mij pmen met "ik kom hem helpen want..." Tja.
 
Reactiescore
255
Hoezo foutieve beweringen?
Je zegt het zelf dat je bij inc's je vriendjes liet helpen ;) En dat was zeker niet Jesse, altijd spelers van w30 die je kwamen helpen.
Best raar toch dat je altijd tijd had maar tijdens inc's moest je altijd wat verzinnen. Lijkt wel Mark :D
Als dan die mensen mij pmen met "ik kom hem helpen want..." Tja.

Hoezo foutieve beweringen? Precies hierom:

Zoals bij elke eerste beste inc's gelijk een team van een andere wereld erop zetten enzo?

Dit is wat jij letterlijk schreef. 'bij de eerste beste inc's gelijk een team van een andere wereld op zetten' is foutief. Bij de eerste beste inc's was ik namelijk zelf aanwezig om de voorbereiding te doen. :) Enkel werk ik 40u in de week (weliswaar in de ploegen) maar ben ik dus per dag sowieso 8u kwijt aan m'n werk. Heeft niks te maken met dingen verzinnen dus. Dat jij geen werk, of tijdens je werk een pc bij de hand hebt of nog op school zit betekent niet dat dit voor andere net zo geldt. Dus; ja, ik zeg zelf dat vrienden mij hielpen, enkel niet om de redenen die jij verzint. Simpelweg gewoon omdat ik afwezig was i.v.m. m'n werk en niet omdat ik zou lopen voor wat incomings (wat jij suggereert). Daar schrik ik na bijna 9 jaar dit spelletje te spelen niet meer van hoor, zeker niet die aanvallen van een speler als jou.

Overigens was het ook geen 'team' wat ik vroeg, gewoon (buiten Jesse m'n medespeler) 3 vrienden. Jordi, Emile & Mats. Alle 3 en zowel Jesse kunnen dit bevestigen. Dit was enkel nodig op tijden dat ik er zelf niet kon zijn en geheel afwezig was. Niet zo gek dat ik dan een vervanging zoek, de één geeft een vv af (mits er iemand aanwezig op 't moment) ik koos ervoor om goede vrienden van me te vragen. Niks mis mee. Enkel is het niet zo gegaan zoals jij probeert te verwoorden en daardoor een verkeerd beeld wilt scheppen. Wanneer ik de mogelijkheid had om online te kunnen, was ik dat en defde ik zelf. Anders deden m'n tw buddies dit voor me ja.

Feit blijft dat jij ondanks je aanvallen met enkele stamgenoten en externe accounts die geheel links van m;n cluster lagen geen winsten kon pakken maar juist verlies leed. Dat alleen al is meer dan genoeg om je grote mond wel wat in te dimmen mag ik hopen. :D:D Zeker gezien mijn tijden + m'n tw maatjes die geen idee v/d wereld hadden of mijn account maar wel jou aanvallen moeiteloos afsloegen.
 

DeletedUser75236

Guest
Hoezo foutieve beweringen? Precies hierom:



Dit is wat jij letterlijk schreef. 'bij de eerste beste inc's gelijk een team van een andere wereld op zetten' is foutief. Bij de eerste beste inc's was ik namelijk zelf aanwezig om de voorbereiding te doen. :) Enkel werk ik 40u in de week (weliswaar in de ploegen) maar ben ik dus per dag sowieso 8u kwijt aan m'n werk. Heeft niks te maken met dingen verzinnen dus. Dat jij geen werk, of tijdens je werk een pc bij de hand hebt of nog op school zit betekent niet dat dit voor andere net zo geldt. Dus; ja, ik zeg zelf dat vrienden mij hielpen, enkel niet om de redenen die jij verzint. Simpelweg gewoon omdat ik afwezig was i.v.m. m'n werk en niet omdat ik zou lopen voor wat incomings (wat jij suggereert). Daar schrik ik na bijna 9 jaar dit spelletje te spelen niet meer van hoor, zeker niet die aanvallen van een speler als jou.

Overigens was het ook geen 'team' wat ik vroeg, gewoon (buiten Jesse m'n medespeler) 3 vrienden. Jordi, Emile & Mats. Alle 3 en zowel Jesse kunnen dit bevestigen. Dit was enkel nodig op tijden dat ik er zelf niet kon zijn en geheel afwezig was. Niet zo gek dat ik dan een vervanging zoek, de één geeft een vv af (mits er iemand aanwezig op 't moment) ik koos ervoor om goede vrienden van me te vragen. Niks mis mee. Enkel is het niet zo gegaan zoals jij probeert te verwoorden en daardoor een verkeerd beeld wilt scheppen. Wanneer ik de mogelijkheid had om online te kunnen, was ik dat en defde ik zelf. Anders deden m'n tw buddies dit voor me ja.

Feit blijft dat jij ondanks je aanvallen met enkele stamgenoten en externe accounts die geheel links van m;n cluster lagen geen winsten kon pakken maar juist verlies leed. Dat alleen al is meer dan genoeg om je grote mond wel wat in te dimmen mag ik hopen. :D:D Zeker gezien mijn tijden + m'n tw maatjes die geen idee v/d wereld hadden of mijn account maar wel jou aanvallen moeiteloos afsloegen.

Inderdaad ik verloor 3 dorpen (facepalm)
Maar uhm, als ik toch zo een "speler" ben zoals jij zegt of laat uitschijnen vind ik het raar dat je acc toch wel 24/7 bemand moest zijn.
verklaar je dat even nader?
Dus even voor de duidelijkheid een pro zoals jij moest toch wel 24/7 bemand acc hebben vs een noob zoals mij.
Over wie zegt dit meer :confused: :confused:
 
Reactiescore
255
Inderdaad ik verloor 3 dorpen (facepalm)
Maar uhm, als ik toch zo een "speler" ben zoals jij zegt of laat uitschijnen vind ik het raar dat je acc toch wel 24/7 bemand moest zijn.
verklaar je dat even nader?
Dus even voor de duidelijkheid een pro zoals jij moest toch wel 24/7 bemand acc hebben vs een noob zoals mij.
Over wie zegt dit meer :confused: :confused:

Deze post zegt iig voldoende over jou. :D Zoveel moeite is het niet om een normaal uitziende post te typen toch? Je komt over als een kind van 14, moet je toch niet willen op jouw leeftijd?

3 dorpen terwijl jij een massa uitvoerde, top man ;).

24/7 niet, maar elk persoon -met uitzondering van jou, aangezien je om uitleg vraagt- weet dat je dorpen verliest wanneer iemand voor 8u/9u lang offline is. Valt verder niet veel over uit te leggen, is vanzelfsprekend aangezien je op dat moment niet kan deffen. Ironisch dat je daar zelf niet op kon komen, maar goed. Was al bekend dat je geen hoogschieter bent op dit gebied.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser75236

Guest
Zou je aan zo een "speler" zelfs dorpen verliezen?
Best raar als het toch zo een noob is.

Anyhow, bij elke 5 inc's zat er iemand van je vriendjes op en dat zijn gewoon feiten.
Dan mag je nog komen zuren over 8-9 uur onbemand je had telkens externe hulp nodig om ergens te komen.
Als het nou een vv'er was zou ik het nog begrijpen maar telkens iemand anders van een andere wereld erbij halen slaat al helemaal nergens op.
Trouwens wel raar hoe je vermeld dat alles voor ze klaar stond wanneer er pms over en heen gegaan zijn met dingen zoals "ongetagt" "niet voorgewerkt".
"Ik kom hem uit de nood helpen hij heeft het moeilijk."

100% zeker dat je dit gaat ontkennen en daar heb je ook recht op alleen jammer dat ik die pms niet meer heb.
 

DeletedUser63079

Guest
Wie was de beste speler van 2015? Zonder twijfels was QM beast xl
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015? Me schatje kenneth
Wie was de beste aanvaller van 2015? Pfoe ik stem op heer bumba
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast? Adimantus, had wel ondertussen gedacht dat het acc 4 x weg zou zijn
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler? In pnt waren narko en damno wel de betere
Wie was je favoriete forumposter dit jaar? Gimp XD
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015? Xhayden
Wie was de beste leider van 2015? Uhm ik?
Welke speler gaf je de meeste motivatie? Narko met zijn groene sigaretten
Wie was dé flopspeler van 2015? Seth
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen? Chiel, i need a co :(
Van welke speler verwacht je het meeste in 2016? Milkaway.

Stammen
Wat was dé topstam van 2015? Zonder twijfels PNT
Welke stam werkte volgens jou het beste samen? Nouja party?
Welke stam was aanvallend het beste? PNT
Welke stam was defensief het beste? Toch maar glory
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015? Ja ??? natuurlijk
Welke stam is dé flopstam van 2015? One XD
Welke stam was dé vijand van 2015? Glory
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016? Ik ga heel veel verwachten van de stam lala
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor de lieven woorden!

Het was erg leuk allemaal.

Sorry dat ik halverwege de wereld stopte.

lobbies
 

DeletedUser75858

Guest
Wie was de beste speler van 2015? Ben een rimspeler, Heer Speurm en JulesDeKat in mijn ogen
Wie was de meest tactische speler/leider van 2015? De leiding uit F5 & Glory die met volle moed doorspeelde
Wie was de beste aanvaller van 2015? Heer Speurm
Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast? Alle PNT spelers met het wegbashen van Glory <3
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler? JulesDeKat & MichHenn
Wie was je favoriete forumposter dit jaar? geen idee,
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015? idk yet
Wie was de beste leider van 2015? Iedereen buiten Party om ;p
Welke speler gaf je de meeste motivatie? JulesDeKat
Wie was dé flopspeler van 2015? Ikzelf?
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen? Peuter Power & Zekniet

Stammen
Wat was dé topstam van 2015? Volgens de statistieken PNT, en m'n eigen kleine stammetje natuurlijk ook :)
Welke stam werkte volgens jou het beste samen? PNT
Welke stam was aanvallend het beste? PNT
Welke stam was defensief het beste? Glory
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015? PNT, me redders in nood, met de nadruk op Speurm
Welke stam is dé flopstam van 2015? Party
Welke stam was dé vijand van 2015? Glory
Van welke stam verwacht je het meeste in 2016? De wereld is uitgespeeld,
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75858

Guest
ja want dat is zo vet, met 5 tegen 1 acc liggen en het wegbeuken. Heb gewoon de ballen om 1 vs 1 te gaan.
Al had ik niks anders verwacht van pnt :p

is er maar 1tje op w41 die daar de king in was en dat was... jawel mensen, de nieuwe spelers op Reconstructor :)
 
Bovenaan