Best georganiseerde stammen

DeletedUser

Guest
Jups, zeker. Jullie zijn ook niet slecht. Maar om hier te komen vertellen dat phrene een slechte stam is terwijl we destijds wel degelijk flinke winsten boekten met die ene serieuze aanvalsgolf die we hebben gedaan gaat me wat ver. Ik zie een Ronny Kingdom zeggen dat wij het niet aankonden en naar Cervix zijn gevlucht. Kom nou, laat me niet lachen. We kunnen de druk van ALUI niet aan? Niemand heeft enig idee hoe het komt dat er mensen weg zijn gegaan, kom nu dan niet vlassen dat ALUI in samenwerking met IRB het grote geweld heeft ingezet en dat daarom Phrene uit elkaar is gevallen. We hielden het nog prima, slechts sinds bijna de helft van de leden weg is gaat het minder (surprise!).

Een Ronny Kingdom ??
Ik ben wel de enige hoor, maar jah op wereld 3 heb ik maar 225.000 ptn...
En heb ik niet gelijk?? Zijn er ooit echte mooie aanvallen binnengekomen??
 

DeletedUser

Guest
Er wordt blijkbaar geleuterd over onze voorstellen met donkeys. Laat ik kort zijn: de slimsten hebben ons aangenomen en plukken daar nu de vruchten van.

Alles wat slaat op vexx. Zat vexx in eerste instantie in cervix? Neen! Hebben wij hem in de steek gelaten? Neen! Dus het ging juist hetzelfde liedje geweest zijn.

Anyway. Jullie hebben ons niet aangenomen, jullie goed recht. Maar ga dan niet huilen omdat jullie het niet gedaan hebben, want dit zijn echt VIJGEN NA PASEN!
 

DeletedUser

Guest
Een Ronny Kingdom ??
Ik ben wel de enige hoor, maar jah op wereld 3 heb ik maar 225.000 ptn...
En heb ik niet gelijk?? Zijn er ooit echte mooie aanvallen binnengekomen??

ALUI is prima stam, maar om te zeggen dat phrene is gevallen door jullie aanvallen is onzin. Als je kijkt hebben jullie voordat er spelers naar Cervix en een naar IRB zijn vertrokken nauwelijks iets buit gemaakt. Het ging zelfs zo ver dat Tomatenketchup!, een destijds nog phrene-speler, in de avond zijn edels kon versturen en dan in de ochtend zijn edels stuurde. Als je er dan nog altijd doorheen komt is het ook niet echt uitdagend. (Let wel: er zijn ook genoeg spelers in ALUI die goed spelen!) Maar heb van jullie eigenlijk ook nauwelijks iets gezien, kom dus niet met praatjes dat er mensen zijn die door jullie aanvallen zijn gevlucht, je weet zelf ook wel dat dat onzin is.
 

DeletedUser22326

Guest
@ Edje

Volgens mij beweert niemand dat phrene is gevallen door ALUI aanvallen.
 

DeletedUser25194

Guest
nou in de top 5 zal zowiezo TFT staan ;) borg absolut niet, teminste laten me het niet zien. en firm misschien:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
nou in de top 5 zal zowiezo TFT staan ;) borg absolut niet, teminste laten me het niet zien. en firm misschien:rolleyes:
Iemand heeft een nogal beperkte capaciteit om de dingen breed te zien...

BORG => meerdere oorlogsfronten, waarvan het TFT-front
TFT => 1 front, op de grens van de bewoonde wereld... barbaartjeswereld dus, waar jullie thuishoren...

Ga aub niet organisatie proberen claimen op de basis van jullie dorpswinning in dat gebied :) Da's gewoon ridicuul. Jullie zouden allang onder de grond liggen als jullie niet in zo'n grensgebied gelegen waren.
Wat je wel mag zeggen, is dat jullie in zekere zin proberen samen te werken in enig stamverband tegen 1 of 2 spelers. Proficiat!
 

DeletedUser14450

Guest
Iemand heeft een nogal beperkte capaciteit om de dingen breed te zien...

BORG => meerdere oorlogsfronten, waarvan het TFT-front
TFT => 1 front, op de grens van de bewoonde wereld... barbaartjeswereld dus, waar jullie thuishoren...

Ga aub niet organisatie proberen claimen op de basis van jullie dorpswinning in dat gebied :) Da's gewoon ridicuul. Jullie zouden allang onder de grond liggen als jullie niet in zo'n grensgebied gelegen waren.
Wat je wel mag zeggen, is dat jullie in zekere zin proberen samen te werken in enig stamverband tegen 1 of 2 spelers. Proficiat!

deja vu:rolleyes:

ik kan me nog herinneren dat iedereen altijd zo over CdM bezig was met stas tegen hun.. Toen vochten zij ook op meerdere fronten, maar toen maakte dat niks uit toen mocht van BORG die stats gepost worden.

Nu voor het eerst heeft BORG meerdere fronten en kijk wat er gebeurt:p

haha is kut he jongens.. Toch een beetje respect voor CdM nu opeens?
 

DeletedUser

Guest
ALUI is prima stam, maar om te zeggen dat phrene is gevallen door jullie aanvallen is onzin. Als je kijkt hebben jullie voordat er spelers naar Cervix en een naar IRB zijn vertrokken nauwelijks iets buit gemaakt. Het ging zelfs zo ver dat Tomatenketchup!, een destijds nog phrene-speler, in de avond zijn edels kon versturen en dan in de ochtend zijn edels stuurde. Als je er dan nog altijd doorheen komt is het ook niet echt uitdagend. (Let wel: er zijn ook genoeg spelers in ALUI die goed spelen!) Maar heb van jullie eigenlijk ook nauwelijks iets gezien, kom dus niet met praatjes dat er mensen zijn die door jullie aanvallen zijn gevlucht, je weet zelf ook wel dat dat onzin is.

Paar dingen die ik niet snap:
1. in de avond zijn edels kon versturen en dan in de ochtend zijn edels stuurde. ?? Zoek de fout!
2. Heb iik ooit gezegd dat jullie zijn gevlucht door ons??
Ik d8 van niet.
 

DeletedUser14450

Guest
Paar dingen die ik niet snap:
1. in de avond zijn edels kon versturen en dan in de ochtend zijn edels stuurde. ?? Zoek de fout!
2. Heb iik ooit gezegd dat jullie zijn gevlucht door ons??
Ik d8 van niet.

beter lezen ronny, er staat dat hij het s'avonds kon doen, die edels versturen, maar het niet deed, omdat hij er s'ochtens toch wel doorkwam
 

DeletedUser

Guest
borg meerdere fronten, true

maar ze zijn gewoon met erg veel, dus dat compenseert
 

DeletedUser

Guest
Enkel door jouw laatste post, het ging nog steeds min of meer over organisatie binnen stammen.
 

DeletedUser

Guest
deja vu:rolleyes:

ik kan me nog herinneren dat iedereen altijd zo over CdM bezig was met stas tegen hun.. Toen vochten zij ook op meerdere fronten, maar toen maakte dat niks uit toen mocht van BORG die stats gepost worden.

Nu voor het eerst heeft BORG meerdere fronten en kijk wat er gebeurt:p

haha is kut he jongens.. Toch een beetje respect voor CdM nu opeens?

Ik heb altijd respect gehad voor CDM (en nu =BB=), ze hebben het goed uitgehouden tegen de andere topstammen. FIRM daarentegen kwam zijn afspraak niet na tegenover B0RG waardoor de stats momenteel in hun voordeel verlopen. Voor hen is mijn respect (buiten enkele waardige en respectvolle spelers) volledig verdwenen. En ja, B0RG heeft nu heel wat meer fronten dan vroeger, maar dit vraagt slechts een klein beetje meer inspanning en daar werken we momenteel (voornamelijk de leiding) zeer hard aan.
 

DeletedUser14450

Guest
Ik heb altijd respect gehad voor CDM (en nu =BB=), ze hebben het goed uitgehouden tegen de andere topstammen. FIRM daarentegen kwam zijn afspraak niet na tegenover B0RG waardoor de stats momenteel in hun voordeel verlopen. Voor hen is mijn respect (buiten enkele waardige en respectvolle spelers) volledig verdwenen. En ja, B0RG heeft nu heel wat meer fronten dan vroeger, maar dit vraagt slechts een klein beetje meer inspanning en daar werken we momenteel (voornamelijk de leiding) zeer hard aan.

daar kan ik inkomen, verder waar is proxis die was altijd zo A CdM, nu kan het zelfs eens meemaken hoe het is om op meerdere fronten te vechten.

hoe bevalt het hem?
 

DeletedUser

Guest
deja vu:rolleyes:

ik kan me nog herinneren dat iedereen altijd zo over CdM bezig was met stas tegen hun.. Toen vochten zij ook op meerdere fronten, maar toen maakte dat niks uit toen mocht van BORG die stats gepost worden.

Nu voor het eerst heeft BORG meerdere fronten en kijk wat er gebeurt:p

haha is kut he jongens.. Toch een beetje respect voor CdM nu opeens?
Ik heb nooit disrespect getoond voor wat CdM verwezenlijkt heeft?

En als dat nog zo was, ik heb er geen enkele problemen mee dat de stats gepost zouden worden :) Als dan ook de kanttekening gemaakt wordt dat B0RG ook meerdere fronten heeft...
 

DeletedUser14450

Guest
Ik heb nooit disrespect getoond voor wat CdM verwezenlijkt heeft?

En als dat nog zo was, ik heb er geen enkele problemen mee dat de stats gepost zouden worden :) Als dan ook de kanttekening gemaakt wordt dat B0RG ook meerdere fronten heeft...

Nou ik kan me BORG mensen herinneren die dat wel hadden, he proxis:rolleyes:
 
Bovenaan