Best georganiseerde stammen

Reactiescore
28
zucht, heb hier geen zin in...

moet jij niet nog een verlaten dorpje edelen? er is er vast wel nog ergens een dat je kan nemen en opbouwen. leuk, toch?
 

DeletedUser

Guest
ai ai ai, alles om maar makkelijke dorpen te kunne adelen eh softie ;)
 

DeletedUser

Guest
ai ai ai, alles om maar makkelijke dorpen te kunne adelen eh softie ;)

Noem je dat makkelijke dorpen?

Ik ben laatste tijd van 6 naar bijna 10 miljoen off points gegaan.
Denk je dat ik zoveel barbs heb geveegd?

We hebben de dorpen in ons clustertje geruimd en dat heeft ons wel paar honderd off's in paar dagen gekost..

Maar wat maakt het uit... BB en cervix internen nooit....
 

DeletedUser

Guest
inderdaad :) wij zeggen overal dat we beste zijn vooral omdat we eigenlijk de skills hemme om barbaren te adelen :)
 

DeletedUser

Guest
phrene kan toch totaal niet volgen :D
Moesten ze goed zijn, zouden ze al lang kom af gemaakt hebben met een 8 milj-stam in der tijd, nu 13 milj. en wij ondersteunen elkaar bijzonder goed :D
 

DeletedUser22326

Guest
Hoe komt het eigenlijk dat phrene een tijdje geleden heel erg in de ranglijst viel?

-------------------------------------------------------------------------

Side 1:
Tribes: Phrene
Players:

Side 2:
Tribes: ALUI
Players:

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 60
Kant 2: 63
Verschil: 3

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 472,995
Kant 2: 459,745
Verschil: 13,250

image.php
 

DeletedUser

Guest
Eén antwoord: cervix, dat is toch het gene dat ik weet.
Phrene is nu eignelijk een soort moraalbrekersstam van cervix hoewel dit niet bekend is.
Phrene kon het niet aan en de helft is gevlucht naar cervix, of ja om het mooi te zeggen "weggegaan".
 

DeletedUser4045

Guest
60-63 dan zak je niet he

hooguit 30K.

Dus..

Even tussen ons, als je propaganda maakt, zorg dan dat die goed voor je is
 

DeletedUser

Guest
Eum, ik denk dat je toch wat beter moet kijken, er zijn spelers van 2milj. punten weg en dan zak je echt wel hoor.
 

DeletedUser

Guest
Eén antwoord: cervix, dat is toch het gene dat ik weet.
Phrene is nu eignelijk een soort moraalbrekersstam van cervix hoewel dit niet bekend is.
Phrene kon het niet aan en de helft is gevlucht naar cervix, of ja om het mooi te zeggen "weggegaan".

... Maar nu dus wel :)
 

DeletedUser22326

Guest
60-63 dan zak je niet he

hooguit 30K.

Dus..

Even tussen ons, als je propaganda maakt, zorg dan dat die goed voor je is

Bedankt voor de goeie tip? Maar ik deed die stats niet ivm. de plotse punten daling (gewoon voor de fun), sterker nog ik heb helemaal geen belangen in dat gebied ik lig aan de andere kant van de wereld. (K13)
 

DeletedUser

Guest
Haha, grappige mensen daar in ALUI zeg... Ongelofelijk. Ten tijde dat phrene nog compleet was maakten we massa's dorpen winst en op het moment dat een stuk of 10 belangrijke spelers (zeg maar zo'n beetje de voltallige leiding) weg is komen ze hier pronken met stats. En het mooiste is nog dat ze zelf zeggen dat ze die door internen hebben gekregen ook. Haha. Oftewel: ALUI internt dorpjes van phrene en ondertussen staan ze nog altijd maar op 3 dorpjes winst? Knap hoor, chapeau!
 

DeletedUser

Guest
Massas dorpen winst? Overdreven, Edje. Jullie hebben wel wat dorpen van ons gepakt toen, maar, aangezien het verschil in formaat tussen de stammen, had het veel meer kunnen zijn. Je zei jezelf toen dat je verrast was door ons verdedigingskracht.
En ALUI citeert hier geen stats. painmaster is geen lid van ALUI, en is het nooit geweest.
Laatst: internen van Phrene? Heb je misbegrepen wat hij zei: het is niet ALUI, maar Cervix die internt van Phrene. Maar dat weet je al, je bent er zelf een tijd mee bezig.
 

DeletedUser

Guest
Jups, zeker. Jullie zijn ook niet slecht. Maar om hier te komen vertellen dat phrene een slechte stam is terwijl we destijds wel degelijk flinke winsten boekten met die ene serieuze aanvalsgolf die we hebben gedaan gaat me wat ver. Ik zie een Ronny Kingdom zeggen dat wij het niet aankonden en naar Cervix zijn gevlucht. Kom nou, laat me niet lachen. We kunnen de druk van ALUI niet aan? Niemand heeft enig idee hoe het komt dat er mensen weg zijn gegaan, kom nu dan niet vlassen dat ALUI in samenwerking met IRB het grote geweld heeft ingezet en dat daarom Phrene uit elkaar is gevallen. We hielden het nog prima, slechts sinds bijna de helft van de leden weg is gaat het minder (surprise!).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Alui is gewoon de best georganiseerde stam


ze hebben het zelfs voor elkaar gekregen om mij niet meer te laten spammen:(
 

DeletedUser

Guest
Voor wat mijn medeleden zeggen, ben ik niet verantwoordelijk. Ik heb nooit gezegd dat Phrene een slechte stam was, maar als bijna de helft van de leden weg zijn, is/was het daar beslist niet maneschijn en rozengeur ;)
 

DeletedUser

Guest
Natuurlijk niet. Dat was het ook niet. Maar dat lag niet aan druk van welke stam dan ook, dat kwam door interne aangelegenheden.
 
Bovenaan