Bericht uit FUTURE

DeletedUser52398

Guest
Ik vind ook dat dit topic open moet blijven. Het was een statement en geen stam. Er zat de boodschap achter dat we eens moesten ophouden met alleen maar zeuren over de ander en respectvol met elkaar moesten omgaan. Die boodschap is niet verdwenen toen de stam verdween, de stam was enkel een draagmiddel om die zelfde boodschap over te brengen. :)

Dus laten we vooral dit topic niet weghalen zolang die boodschap nog overgedragen moet worden. :)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind ook dat dit topic open moet blijven. Het was een statement en geen stam. Er zat de boodschap achter dat we eens moesten ophouden met alleen maar zeuren over de ander en respectvol met elkaar moesten omgaan. Die boodschap is niet verdwenen toen de stam verdween, de stam was enkel een draagmiddel om die zelfde boodschap over te brengen. :)

Dus laten we vooral dit topic niet weghalen zolang die boodschap nog overgedragen moet worden. :)

Die boodschap zal NOOIT aankomen, of er moeten brievenbussen worden geplaatst in die platen voor de koppen.
 

DeletedUser71121

Guest
Volgens mij heeft dit topic meer met P&P te maken dan de werking van de support ;)
 

DeletedUser37428

Guest
Boy je moet nu wel niet 24/7 hier te vinden zijn he! Ga wat doen met je leven!
 

DeletedUser75122

Guest
Dit klinkt als een stab :eek:

Ja, kwam laat aan :X

Naaah, heb besloten mijn Clears te gunnen aan iemand die het verdiende. En ik bedoel positief gunnen, niet als in op zijn dorpen gunnen. Jij speelt toch nog w37, dus ook daar kon de verwijzing naar zijn ;)
 

DeletedUser

Guest
Boy gooit ze op XUQ voor Grotenoob omdat hij vrijwel de enige was die nog iets positiefs kon zeggen.
 

DeletedUser75122

Guest
Boy gooit ze op XUQ voor Grotenoob omdat hij vrijwel de enige was die nog iets positiefs kon zeggen.

Au Contraire, hij was verreweg niet de enige. Maar omdat ik al langer deel wou nemen aan deze massa had ik het gevoel dat een laatste loop naar deze plek wel juist was. 105 clears verspillen met overnames is ook niet echt leuk. Kon ze ook bij Aloe's buren gooien, was mijn 2de keuze.
 
Reactiescore
30
Uitstekende eerste keus dus.
 

DeletedUser75122

Guest
Je bent stamgenoot, dus ik denk dat hij t ook voor jou op nam ;)
 

DeletedUser19263

Guest
Gij

Tweede keus ook, alleen het aanvaarden daarvan gaat nog niet soepel.

Gelukkig weet ik wie het zeg dus hecht ik er weinig waarde aan.

Spelers die naar de vijand overstappen zo snel het bij hun even tegen zit.....
Valt me nog mee dat je niet in Error zit of vinden ze je daar zelfs niet goed genoeg om toe gelaten te worden?

In ieder geval is het je wel op w3 gelukt en zou het je hier ook nog wel lukken.
Hoop dat je er een goed gevoel aan overhoud.

Jammer dat een groot deel van de winnende stam vaak spelers zijn die nooit wat hebben laten zien op een wereld.
 
Bovenaan