Je had als moraalridder dankbaar moeten zijn dat je kon terugkeren en ruim vijfhonderd deffdorpen hebt gekregen van Error/EMP + 6.000 clears die heen en weer op Bibber lopen (in twee rondes dan). Niemand in de stam is zo hard geholpen als jij. Je bent dus echt wel de laatste die zoiets mag doen. Al zal het me ook helemaal niet verbazen als je ons gaat aanvallen. Je bent gewoon gefrustreerd dat je niet genoeg macht kreeg binnen Error en vervolgens ben je maar aan het zieken gegaan. Werkte ook niet dus stab je Error maar en dan moeten we blijkbaar nog dankbaar zijn ook dat je niet aanvalt. Niet dat je enige aanvallende kwaliteiten hebt, maar ok.
Ik besteed hier in elk geval al veel teveel aandacht aan. Ga gewoon lekker op del en verdwijn. In mijn overwinningsrede zul je nog wel een plekje krijgen. Negatief, maar zeker ook positief. Want tot je die massa kreeg was je een topspeler voor Error. Vanaf dat moment flipte je alleen.
500, incl 200 van mezelf, 120 van mijn MB's en dan stuk of 80 van Polsie (Partner in Crime). Doe ik goed he met mijn contacten? Wil je daarvoor een pluim op je duim? Dat je me 100 defdorpen hebt aangeboden?
En nee, frustraties naar macht had ik niet, frustraties met de macht die jij had wel, heel eerlijk. En ik ben gewoon op delete gegaan, blijkbaar is dat een nieuwe vorm van stabben? Ooow, omdat ik aankondig dat ik op delete ga, ik snap t, tsja, kansen verdelen, niemand de troefkaart geven.
Ik heb ook al te veel aandacht besteed aan TW, misschien was t toch maar slim dat ik afgelopen 2 weken te veel met mijn echte leven bezig was en besloot dit aan te gaan houden. Ik heb geen plekje op een enkele overwinningsrede nodig want heb al genoeg aandacht geëist. Tot FUTURE was ik een topspeler, daarna verloor ik de zin in het spelen, maar dat had je waarschijnlijk allang gemerkt.