Bericht uit FUTURE

DeletedUser75122

Guest
boy,

we zullen je zeker missen w40 jammer dat je stopt had liever gehad dat we de wereld met zijn alle konde eindigen (misschien zelfs winnen)

natuurlijk wens ik je veel suc6 in rlf en mocht je ooit een leuk acc zoeken om terug te komen weet je me te vinden! ;)

Is goed Brad,

ik zal er over nadenken. Ik hou met je contact en dan komt alles goed :)
 

DeletedUser75122

Guest
Nou je was een belabbert schild, denk dat je oud-TSB'ers het beter gaan doen..

Tuurlijk, heb het belabberd gedaan. Jij weet het. Ik hou me er buiten Sam, want ik heb het gevoel dat je aast op mij aan te vallen.
 

DeletedUser

Guest
Laat Boy nu maar jongens. Hij heeft zijn portie aandacht gehad. Nu Boy edelen en dan maken we met aanvallend ingestelde spelers Bibber gewoon af.
 

DeletedUser37428

Guest
Ik kan nog zoveel dingen Boy, maar wil de vijand geen tactisch voordeel geven. Ik vind het treurig hoe het nu is gegaan, je laatste clownsact is geweest, ben trots op je stab.
 

DeletedUser49913

Guest
Laat Boy nu maar jongens. Hij heeft zijn portie aandacht gehad. Nu Boy edelen en dan maken we met aanvallend ingestelde spelers Bibber gewoon af.

Met kata gerichte spelers bibber gewoon af bedoel je :confused::p

Overigens heb jij wel netjes 100 kata's per clear. dus daar zal ik niet over klagen :)

Enik heb best leuke acties van boykes gezien hoor ;)
 

DeletedUser75122

Guest
Ik kan nog zoveel dingen Boy, maar wil de vijand geen tactisch voordeel geven. Ik vind het treurig hoe het nu is gegaan, je laatste clownsact is geweest, ben trots op je stab.

Mijn stab had ik eigenlijk moeten uitvoeren naarmate ik meer van je hoor. Ik had namelijk de VV aan bibber willen geven, nog in Error zittende, alle clears thuis, 60 edels aan jouw front (extra gedaan), maarja, hou liever mijn eer hoog
 

DeletedUser37428

Guest
Mijn stab had ik eigenlijk moeten uitvoeren naarmate ik meer van je hoor. Ik had namelijk de VV aan bibber willen geven, nog in Error zittende, alle clears thuis, 60 edels aan jouw front (extra gedaan), maarja, hou liever mijn eer hoog

Je eer is allang verdwenen.
 

DeletedUser

Guest
Mijn stab had ik eigenlijk moeten uitvoeren naarmate ik meer van je hoor. Ik had namelijk de VV aan bibber willen geven, nog in Error zittende, alle clears thuis, 60 edels aan jouw front (extra gedaan), maarja, hou liever mijn eer hoog

Je had als moraalridder dankbaar moeten zijn dat je kon terugkeren en ruim vijfhonderd deffdorpen hebt gekregen van Error/EMP + 6.000 clears die heen en weer op Bibber lopen (in twee rondes dan). Niemand in de stam is zo hard geholpen als jij. Je bent dus echt wel de laatste die zoiets mag doen. Al zal het me ook helemaal niet verbazen als je ons gaat aanvallen. Je bent gewoon gefrustreerd dat je niet genoeg macht kreeg binnen Error en vervolgens ben je maar aan het zieken gegaan. Werkte ook niet dus stab je Error maar en dan moeten we blijkbaar nog dankbaar zijn ook dat je niet aanvalt. Niet dat je enige aanvallende kwaliteiten hebt, maar ok.

Ik besteed hier in elk geval al veel teveel aandacht aan. Ga gewoon lekker op del en verdwijn. In mijn overwinningsrede zul je nog wel een plekje krijgen. Negatief, maar zeker ook positief. Want tot je die massa kreeg was je een topspeler voor Error. Vanaf dat moment flipte je alleen.
 

DeletedUser75122

Guest
Je had als moraalridder dankbaar moeten zijn dat je kon terugkeren en ruim vijfhonderd deffdorpen hebt gekregen van Error/EMP + 6.000 clears die heen en weer op Bibber lopen (in twee rondes dan). Niemand in de stam is zo hard geholpen als jij. Je bent dus echt wel de laatste die zoiets mag doen. Al zal het me ook helemaal niet verbazen als je ons gaat aanvallen. Je bent gewoon gefrustreerd dat je niet genoeg macht kreeg binnen Error en vervolgens ben je maar aan het zieken gegaan. Werkte ook niet dus stab je Error maar en dan moeten we blijkbaar nog dankbaar zijn ook dat je niet aanvalt. Niet dat je enige aanvallende kwaliteiten hebt, maar ok.

Ik besteed hier in elk geval al veel teveel aandacht aan. Ga gewoon lekker op del en verdwijn. In mijn overwinningsrede zul je nog wel een plekje krijgen. Negatief, maar zeker ook positief. Want tot je die massa kreeg was je een topspeler voor Error. Vanaf dat moment flipte je alleen.

500, incl 200 van mezelf, 120 van mijn MB's en dan stuk of 80 van Polsie (Partner in Crime). Doe ik goed he met mijn contacten? Wil je daarvoor een pluim op je duim? Dat je me 100 defdorpen hebt aangeboden?

En nee, frustraties naar macht had ik niet, frustraties met de macht die jij had wel, heel eerlijk. En ik ben gewoon op delete gegaan, blijkbaar is dat een nieuwe vorm van stabben? Ooow, omdat ik aankondig dat ik op delete ga, ik snap t, tsja, kansen verdelen, niemand de troefkaart geven.

Ik heb ook al te veel aandacht besteed aan TW, misschien was t toch maar slim dat ik afgelopen 2 weken te veel met mijn echte leven bezig was en besloot dit aan te gaan houden. Ik heb geen plekje op een enkele overwinningsrede nodig want heb al genoeg aandacht geëist. Tot FUTURE was ik een topspeler, daarna verloor ik de zin in het spelen, maar dat had je waarschijnlijk allang gemerkt.
 

DeletedUser

Guest
[Harm en Sam besef wel even dat die niet stopt zonder reden en met het door mekkeren op hem bereik je ook niks stop gewoon met erop in gaan en het zou al een stuk beter gaan

Hij had ons kunnen stabben doet die niet hij had ons VV kunnen geven doet die ook niet jammer naar het is zo en nu door:)
 

DeletedUser

Guest
DROEVIG zeker die nasleep, had netter gekund.

Wat zijn wij toch goed in NAtrappen.. iets om niet trots op te zijn met z'n allen.
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, Harmpie krijgt nu zelf eens een 'stab' om zijn oren. Je kon verwachten dat je speelstijl eens tegen je zou gaan werken hè. ;)

Ff een tip Harm, misschien steek je er wat van op:

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook de ander niet.
 

DeletedUser75122

Guest
Ow dat is gemeen. Ik heb nooit te maken gehad met de ban van nuch want wist niet eens van de regel dat t acc op delete moest. Ik had die ban zelfs niet verwacht, achteraf vond ik t alleen logisch
 

DeletedUser42600

Guest
Haha tuurlijk die ban is een naai streek zoiets heten regels waar je je aan moet houden, hetTW team kan je niet stabben:p en nu boykes die weg gaat vindt het netjes van hem en onwijs jammer van jou harm dar je het zo op vat
 
Reactiescore
1.730
Dit topic kan gewoon openblijven. We kunnen het hier altijd nog over de toekomst brengen.
 

DeletedUser75122

Guest
Harm begint steeds meer illusies te vertonen. Je hebt geen bewijs voor mijn naaistreek, je had geen bewijs dat FUTURE een stabstam was gericht op het elimineren van jou, je had de illusie dat er bij ons zoooooveeeeel spypraktijken rondgingen terwijl spelers vrijwillig info weggaven. Stop eens met je scapegoats zoeken voor de problemen op deze wereld en begin eens bij jezelf
 
Bovenaan