Beleid InnoGames

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser39501

Guest
Maar wat ik gewoon nog steeds niet begrijp is;

Waarom op .nl al die functies en op . net niet?? (zelfs geen halveringen)
 

DeletedUser

Guest
Maar wat ik gewoon nog steeds niet begrijp is;

Waarom op .nl al die functies en op . net niet?? (zelfs geen halveringen)

omdat ze het effect willen zien van de invoering en of er een draagvlak voor is;)

veranderingen zijn soms goed en soms niet, maar als je zoals innogames zoveel verschillende landen servers hebt en werelden , dan ga je nieuwe dingen rustig aan per server doorvoeren en op een nieuwe wereld en dan kijken wat je klanten er van vinden;)

is opzich een vrij logische manier van aanpak.
plus .net heeft veel meer spelers als hier en best kans dat ze daar al zoveel winst kunnen pakken dat dit soort ongein even niet aan de orde is en op een later tijdstip pas wordt geïntroduceerd, als de introductie op kleinere servers positief is ontvangen.


moet deze ouwe lul jullie nog gaan uitleggen ook hoe het in zijn werk gaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser39501

Guest
omdat ze het effect willen zien van de invoering en of er een draagvlak voor is;)

veranderingen zijn soms goed en soms niet, maar als je zoals innogames zoveel verschillende landen servers hebt en werelden , dan ga je nieuwe dingen rustig aan per server doorvoeren en op een nieuwe wereld en dan kijken wat je klanten er van vinden;)

is opzich een vrij logische manier van aanpak.
plus .net heeft veel meer spelers als hier en best kans dat ze daar al zoveel winst kunnen pakken dat dit soort ongein even niet aan de orde is en op een later tijdstip pas wordt geïntroduceerd, als de introductie op kleinere servers positief is ontvangen.


moet deze ouwe lul jullie nog gaan uitleggen ook hoe het in zijn werk gaat.

Je leeftijd zou geen rol moeten spelen lijkt me.. Echter is het gewoon vreemd dat er verschillend beleid is, zeker ten aanzien van zulke grote spelverschillen :).

Je zegt dat ze op . net meer winst pakken... Dat zal inderdaad omdat er meer spelers zijn, maar uiteindelijk is het één bedrijf die alles int. Dus of het nu .net .pl .de of e.d. heet maakt niet uit het komt in een grote pot.

Daarnaast als ik even een optel sommetje maak:

200 PA + 200 AM
200 PA
200 PA

100 PA speed

is 900 prem punten per maand..

Lijkt me genoeg, per maand. Ik kan het missen ik zit in die luxe positie maar dan nog.. Dat ik 15/16/17 was kon ik dat niet. En dat is toch een grote doelgroep. Maar ik ga niet ook nog eens betalen voor nog meer extra dingen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Allereerst wil ik zeggen dat ik zo ongeveer één van de mensen ben geweest die daadwerkelijk zijn rug recht hield toen de verhoging zo'n 1,5 á 2 jaar geleden pas echt werd doorgevoerd voor o.a. bellers. Na het openen van andere betaalspellen had ik slechts een vermoeden dat Tribalwars ook deze kant op zou gaan en ben daarom en ook om andere redenen gestopt met TW te spelen. Ik zie dat een groot aantal spelers nu ook eindelijk actie wil ondernemen, maar de vraag is of jullie met deze boycot jezelf helpen of Innogames een dure server de lucht uit helpen halen. ;)
Desalniettemin heb ik toch mijn handtekening gedropt.

dat kan hij ook zeker niet, maar hij kan wel aangeven dat wat er nu gebeurd zeer zeker niet door de wat ervarener spelers wordt gedragen als zijnde een juiste manier.

dat pa bv iets duurder wordt alla das niet zon probleem om de kosten en de winst te dekken.

maar dit wat er nu gebeurd verneukt het spel , dat is het jammere ervan.
en dat is wat spelers zoals mij er van zal weerhouden nog een nieuwe w te starten.

grepolis bv heb ik heel even gespeeld , maar was er rap weg van door het winstoogmerk van inno in dat spel.

ik wil spelen en voor wat extra functies best betalen en dan met gelijkwaardige voordelen de strijd aan gaan, maar voor wat extra dit hier en voor wat extra dat daar betalen om voordeel te verkrijgen op de hard farmende spelers of het spel gelijk trekken wat dat betreft door simpelweg te betalen en vrij weinig er dus voor hoeven te doen, das niet wat mijn interesse trekt.


w25 zou al mijn laatste w worden en ik weet nu zeker dat dat echt zo zal zijn.
aan deze ongein ga ik simpelweg niet mee doen;)

meende dat je ook zonder pa mee jon doen zoiets staat me bij van vroeger:p

maar dat is nu zeer zeker niet het geval meer.
zonder pa kan je niet meekomen nog niet eens misschien.
Jup, werken voor je dorpen. Ik had dan wellicht niet altijd zeeën van tijd, maar de inzet was er als ik online was, al heb ik ook klungelmomenten gehad, maar dat had weinig te maken met farmen maar meer met mijn ligging op bijvoorbeeld W12 (gatenkaascluster). Sorry Vito ik was er destijds niet klaar voor om dat gatenkaascluster over te nemen/te onderhouden i.v.m. verschillende redenen, maar jullie hebben het destijds mooi opgelost. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Allereerst wil ik zeggen dat ik zo ongeveer één van de mensen ben geweest die daadwerkelijk zijn rug recht hield toen de verhoging zo'n 1,5 á 2 jaar geleden pas echt werd doorgevoerd voor o.a. bellers. Na het openen van andere betaalspellen had ik slechts een vermoeden dat Tribalwars ook deze kant op zou gaan en ben daarom en ook om andere redenen gestopt met TW te spelen. Ik zie dat een groot aantal spelers nu ook eindelijk actie wil ondernemen, maar de vraag is of jullie met deze boycot jezelf helpen of Innogames een dure server de lucht uit helpen halen. ;)
Desalniettemin heb ik toch mijn handtekening gedropt.


Jup, werken voor je dorpen. Ik had dan wellicht niet altijd zeeën van tijd, maar de inzet was er als ik online was, al heb ik ook klungelmomenten gehad, maar dat had weinig te maken met farmen maar meer met mijn ligging op bijvoorbeeld W12 (gatenkaascluster). Sorry Vito ik was er destijds niet klaar voor om dat gatenkaascluster over te nemen/te onderhouden i.v.m. verschillende redenen, maar jullie hebben het destijds mooi opgelost. ;)


Mooi gezegd,
Ik wil eraan toevoegen, dat ook met farmmanager ik geen enkel probleem heb.
Net als de PA zelf, minder klikken maar hetzelfde resultaat.
Account manager weet ik niet, die heb ik zelf nog nooit gebruikt. Ik geloof dat dat een voordeel geeft, maar niet dusdanig dat het het spel volledig uit evenwicht brengt. Ik denk dat die net op het randje zit.


Het halveren ben ik tegen. Maar, ook bij die zeg ik, een gewone speler kan hier goed tegenop boksen.
Mits, het halveren niet teveel wordt gebruikt. Spelers die af en toe bijv. boerderij niveau 25-30 en smederij 15-20 1x halveren, het voordeel daarvan valt nog te overzien. Mensen die alle gebouwen van meer dan 1 uur halveren (en daarvoor ook gebouwen meerdere keren halveren), dan wordt het al lastiger voor de standaard speler.

Maar extra grondstoffen, gebouwen goedkoper, dan ga je echt mijn grens over.

Bij spellen die niet werkelijk pvp zijn, heb ik ook weer minder moeite met extra items e.d. die je voor echt geld kan kopen. Maar dit soort spellen, spellen waarbij je maanden bezig bent je dorpje(s) op te bouwen en te groeien en waarbij je alles kwijt kan raken. Daarbij moet je dat niet doen. Absoluut nooit. Het verpest de balans volledig. Een speler die slechter is dan ik, kan mij uiteindelijk overnemen omdat die veel geld op de bankrekening heeft staan. Daar heb ik geen zin in, een slechtere speler wordt door mij overgenomen en ik word overgenomen door een betere speler. That's how the game is supposed to be.


Een leuke dooddoener is altijd 'het is maar een spelletje' Tuurlijk. Maar ik speel ieder spelletje om te winnen, ik kan best tegen me verlies. Maar niet wanneer er vals gespeeld wordt. En met dit nieuwe systeem moedig je iedereen aan om vals te spelen.

Farmscripts mogen niet, maar dan gooien jullie dit er wel ineens in. Ik vind het maar zwak.

Hoewel ik me zelf ook afvraag of Stack. en stack! wel zin hebben, zie ik het toch als de beste kans die tribalwars heeft. Iedereen zo hard irriteren dat ze stoppen zodat er niemand meer overblijft om PP uit te geven. Het is niet netjes, maar innogames laat de spelers gewoon geen andere keus.

Ook zo'n verhaal is 'je moet het allemaal netjes tegen ze zeggen, dat respecteren ze'. Tuurlijk, dat zullen ze zeker respecteren en daarna volledig naast zich neer leggen. Zolang zij geld binnen zien komen gaat het goed. Verder kunnen mensen hoog of laag springen, het interesseert ze niet.

Ik denk niet dat wij Duckje hier echt op kunnen aanvallen, hij is niet degene die bepaald hoe de werelden eruit gaan zien.
Echter, vind ik eigenlijk dat hij, maar vooral ook Amokro want die is voor zover ik weet de communityvertegenwoordiger? Een vuist moeten maken voor hun leden. Als zij zien dat er zo'n enorme tegenstand tegen is, voor Duckje zal dat moeilijker worden omdat het zijn inkomen is, kan ik begrijpen, zouden zij voorop moeten lopen in het protest. Ze zouden enquetes onder de leden moeten houden, ze zouden 'handtekeningen-acties' moeten lanceren. Allemaal op een veel nettere manier dan wij het zouden doen. Als zij het namelijk echt voor ons op zouden nemen, zou die hele staking misschien niet nodig geweest hoeven te zijn.
Als ze dit gedaan hadden voor de start van w26, dan zou die hele wereld misschien nooit gestart zijn.

Duckje moet misschien echter wel 1 ding bedenken, hoe minder mensen in het spel, hoe minder geld binnenkomt bij innogames, hoe minder ze hem nodig hebben.
 

DeletedUser

Guest
Dat het geld klop beleid over zou slaan naar TW was te verwachten. De situatie binnen grepolis(nieuwste spel innogames) is nog vele malen erger, grepolis werd vanaf de start van het spel al een geld klop beleid gevoert. Dat was zowel in de PA functie's als in de reactie's van moderators etc op bepaalde situatie's te merken.

Nu is dit ook naar TW over geslagen, uiteindelijk valt er weinig tegen te doen, mensen blijven toch wel geld spenderen en zolang dat gebeurt gaat innogames echt geen moeite doen dingen terug te draaien/aan te passen
 

DeletedUser23778

Guest
Wil niet zeggen dat ze geen imagoschade oplopen, dat doen ze namelijk zeker wel.
 

DeletedUser51938

Guest
Een imagodeuk die nieuwe spelers nooit zullen merken :cool:

... behalve dat het niveau er drastisch van omlaag zal gaan .. en het is al zo lekker hoog, maar dan anders ...

En dat is natuurlijk helemaal in Inno's voordeel, want die onkunde kan je opvangen met PP .. en dat is precies het idee. Maakt het niet minder dom op de lange termijn, want dit is nu gewoon een van de vele browser spellen voor kindjes aan het worden, waar weinig mensen die van een tactisch spel houden nog heel veel tijd aan zullen besteden, en die niche vulde TW.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16501

Guest
Ach jongens, waar maken jullie je druk om. Gewoon kappen hier op TW en al je zorgen en frustraties vallen van je schouders af en zij zijn hun spelers kwijt.
 

DeletedUser

Guest
... behalve dat het niveau er drastisch van omlaag zal gaan .. en het is al zo lekker hoog, maar dan anders ...

En dat is natuurlijk helemaal in Inno's voordeel, want die onkunde kan je opvangen met PP .. en dat is precies het idee. Maakt het niet minder dom op de lange termijn, want dit is nu gewoon een van de vele browser spellen voor kindjes aan het worden, waar weinig mensen die van een tactisch spel houden nog heel veel tijd aan zullen besteden, en die niche vulde TW.

Nja volgens mij wil inno niet liever dan dat het niveau omlaag gaat. Reden is vrij simpel: de spelers die dat hogere niveau bepalen zijn veel beperkter dan de spelers die de dupe zijn van een hoger niveau. Deze laatste groep zal dus sneller stoppen (=minder betalende spelers vor innogames) als het niveau hoger ligt.

Denk dus niet dat inno het jammer gaat vinden als het niveau daalt. Die beperkte groep goede spelers die het spel willen spelen zoals het gespeelt moet worden en die graag wat actie op een wereld zien zal hun worst wezen, zolang het gros van de betalende spelers maar bljft betalen en nieuwere spelers meer kansen krijgen om aan het spel deel te nemen waardoor het ook meer waarschijnlijk wordt dat ze PA (n evt andere functies) gaan kopen.

Dus tjah... Ik vrees er voor :(


ik speel enkel nog w26!

dat zal ze leren :D

Ik ga zooo je hoofddorp edelen, krijgen we weer zo'n bazentopic als de vorige keer ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser47551

Guest
De eerste klassieke wereld is vandaag gewonnen door de stam: Goden, we hopen dat jullie veel plezier gehad hebben aan deze eerste klassieke wereld. In de komende week zullen we de volgende klassieke wereld aankondigen en hopen we dat deze net zoveel plezier kan brengen als deze. Ter informatie: De nieuwe klassieke wereld zal geen Bouwtijdhalveringen of speciale premium-features bevatten (enkel PA en AM)

Onze (mogelijk laatste) wereld jongens! geen halvering ownt ook zwaar :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan