Beleid InnoGames

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Je leeftijd zou geen rol moeten spelen lijkt me.. Echter is het gewoon vreemd dat er verschillend beleid is, zeker ten aanzien van zulke grote spelverschillen :).

Je zegt dat ze op . net meer winst pakken... Dat zal inderdaad omdat er meer spelers zijn, maar uiteindelijk is het één bedrijf die alles int. Dus of het nu .net .pl .de of e.d. heet maakt niet uit het komt in een grote pot.

Daarnaast als ik even een optel sommetje maak:

200 PA + 200 AM
200 PA
200 PA

100 PA speed

is 900 prem punten per maand..

Lijkt me genoeg, per maand. Ik kan het missen ik zit in die luxe positie maar dan nog.. Dat ik 15/16/17 was kon ik dat niet. En dat is toch een grote doelgroep. Maar ik ga niet ook nog eens betalen voor nog meer extra dingen

ik kan het tienvoudige wel missen maar daar gaat het niet om, ze verkloten het spel waar ik voor gekozen heb.
Dit spel was voor ieder gelijk, als je er tijd instopte en wat inzicht had kon je leuk mee doen, dit gooien ze nu allen overboord
nog even en je kunt voor 100 PA een aanval stop kopen:mad:"$"^:({)
 

DeletedUser

Guest
Prijs is veel te hoog en zeker gezien de mankementjes dat de server traag is of niet bereikbaar en de eer is allang verdwenen om eerlijk te spelen.
Heb je genoeg geld vor PA, dan ben je al snel de grootste met de meeste dorpen, je moet alleen niet naast zo'n rijke zitten die al z'n pa punten ervoor gebruikt.
Verhuis optie zal wel mogen van mij:D
 

DeletedUser

Guest
Hier gaat een slotje op. Wordt al paar maanden niet meer gereageerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan