Belachelijk weinig barbs

Reactiescore
206
Heb nog amper lc.. En loop nu ook al op 3.
Nog een dag of twee en ik zal Bulldog. achterna moeten gaan met zijn 6 uur :eek:
 

DeletedUser62766

Guest
Ik heb 2 barbarendorpen in mn 9x9 :p
Beetje op GS levels dus maar want voordat ik de kosten uit lc heb ben ik twee weken verder
 

DeletedUser

Guest
Sinds gister ineens 3 barbs in mijn 9x9 ipv 1, liggen allemaal ook nog in mijn 5x5, verder maar 4 in mijn 11x11. Eindje lopen van me ligt het er vol mee met barbarendorpen. Ik mag niet echt klagen maar had ook wel ietsjes beter gemogen ofcourse. :rolleyes:
 

DeletedUser53131

Guest
Een moeilijkere start qua farming inderdaad. Meer kans op aanvallen id ochtend, ... Maar als je de beginfase overleeft zal je ook een extreem lekker cluster kunnen maken waardoor je een pak sneller volledig op jezelf kan overleven tegen grote overmachten.



Niet mee akkoord. Na de bb zal inderdaad zeer kort veel te farmen zijn. Maar door het tekort aan bb's en de farmverslaving van tegenwoordig zal je met een pak mensen de minimale farmdorpjes moeten delen. Verder zijn er bij de preregistratie veel meer spelers die uiteindelijk een dorp op 26p laten staan ipv iet of wat uit te bouwen -> nog kutfarms ook

ja klopt, ik had toen ik dit poste niet aan de 3:1 puntenverhouding gedacht.
niemand weerhoud je te herbeginnen hoor :D
 

DeletedUser

Guest
bah, misschien binnen een paar werelden :p
eerst maar eens wat basic info gaan verspreiden dat toch snel vergeten wordt, zodat het algemene niveau (op z'n minst vd AF-lezers) een beetje hoger komt te staan :)
 
Bovenaan