Belachelijk weinig barbs

DeletedUser

Guest
Ik start en heb bijna geen BB maar ja dat komt over een dag of wat wel goed als de buurt open word gegooid.
Kan nu dus niet farmen en dat is klote.

Wat heb je verw8 dan na pre-reg? Als je perse barbs wil, week later starten in de rim ...

DeletedUser73646

Guest
Mijn speertjes krijgen wel een goede conditie op deze manier

DeletedUser

Guest
Snap ook niet goed dat mensen gaan pre-registreren...
Je weet toch dat je op die manier terecht komt in een druk bezet gebied , waar er dan normaal gesproken zelfs geen plaats is voor een BB ...

Een moeilijkere start qua farming inderdaad. Meer kans op aanvallen id ochtend, ... Maar als je de beginfase overleeft zal je ook een extreem lekker cluster kunnen maken waardoor je een pak sneller volledig op jezelf kan overleven tegen grote overmachten.

het is anders wel slim hoor aangezien zij veel dorpen kort op hun hebben zij dus na de beginnersbescherming veel meer 26p dorpjes op kortere afstand hebben liggen.

Niet mee akkoord. Na de bb zal inderdaad zeer kort veel te farmen zijn. Maar door het tekort aan bb's en de farmverslaving van tegenwoordig zal je met een pak mensen de minimale farmdorpjes moeten delen. Verder zijn er bij de preregistratie veel meer spelers die uiteindelijk een dorp op 26p laten staan ipv iet of wat uit te bouwen -> nog kutfarms ook

DeletedUser

Guest
Hier kan het er nog wel mee door maar inderdaad... met veel mensen delen lang leve het spiken! :p

DeletedUser44955

Guest
Heb 2 barbarendorpjes in mijn 9x9, maar was vandaag begonnen met lc farmen, dus ook wat verder weg gaan farmen op barbarendorpen en niet gestopte spelers ofzo. 2x2 lc verloren + 2x 3 speer, 2 zwaard, 2 bijl en dit over verschillende dorpjes.... Dan stuur ik scouts mee en was er 1tje waar 60 speer, 60 zwaard, 10 bijl en ridder als os stond.... een paar met 20 zwaard os etc. Heeft iedereen hier last van of zit ik gwn met een stelletje .... in mijn omgeving die niks beters te doen hebben?

DeletedUser

Guest
Plunderaar (Hout - Level 1)
Plunder 10 keer de grondstoffen uit andere dorpen.
Volgende level: Plunder 100 maal andere dorpen!
65 / 100

Rover (Hout - Level 1)
Maak in totaal 500 grondstoffen buit.
Volgende level: Maak 10.000 grondstoffen buit!
1.399 / 10.000

Iemand dit probleem?
(laat gestart)

DeletedUser44955

Guest
Gemiddeld beter buit dan ik eerste 2 dagen had ;)
daarna werd het wel beter en in de nacht is het sowieso prima te doen.

DeletedUser74055

Guest
Ik ben 's nachts niet wakker :p
Ik zoek nog een nachter (iemand?)
Ik zal morgen ook nog ff een aanvraag plaatsen op dat topic daar

DeletedUser61742

Guest
Ik heb maar een keer kunnen farmen en meteen troepen kwijt.
Dus ik heb het maar op gegeven nu moet ik het dus van mijn GS productie hebben.
Morgen ga ik als een gek farmen in mijn buurt want heb toch wel een paar kleine spelers die nog neit een punt gegroeid zijn dus dta word extreme goed opletten zeg maar.

DeletedUser

Guest
Ik heb maar een keer kunnen farmen en meteen troepen kwijt.
Dus ik heb het maar op gegeven nu moet ik het dus van mijn GS productie hebben.
Morgen ga ik als een gek farmen in mijn buurt want heb toch wel een paar kleine spelers die nog neit een punt gegroeid zijn dus dta word extreme goed opletten zeg maar.

dan moet je zelf ook weinig punten hebben want er is een 3:1 regel op deze wereld als ik het goed heb

Reactiescore
5.768
2 op anderhalf uur lopen. De rest ver erbuiten :mad:

DeletedUser53131

Guest
mijn verste farm loopt voor de moment 4u30 ver dus niet gaan klagen ja :D

Reactiescore
5.768
Mijn excuses :p

Bovenaan