Bedrog

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
556
het was me ook niet opgevallen als je er wel was geweest dus wat dat betreft geen verschil :p

maar blij dat jij je eigen er iig goed bij voelt :D
 
Reactiescore
556
ik had er ook verder geen bedoeling mee hoor :)
dus als jij dat als een compliment wil opvatten moet je dat doen ;-)
 
Reactiescore
38
ik had er ook verder geen bedoeling mee hoor :)
dus als jij dat als een compliment wil opvatten moet je dat doen ;-)

Ik vind het gewoon grappig dat er waarschijnlijk niemand weet waarom het als een compliment opgevat kan worden.
Maar ik vrees dat wanneer ik het vertel, de meesten het toch niet zullen begrijpen, althans niet op deze wereld. :)
 
Reactiescore
556
je kan n poging wagen ^^
begin er nu toch wel nieuwsgierig naar te worden :p
maar anders mag je het antwoord ook in mn inbox droppen xdxd
 

DeletedUser

Guest
Dragon slasher is toch wel een held eerste klas! Laten we allemaal zijn fundamentele waarden binnen zijn koppie begrijpen.
 
Reactiescore
38
Dragon slasher is toch wel een held eerste klas! Laten we allemaal zijn fundamentele waarden binnen zijn koppie begrijpen.

Het zou alleszins voor verbetering van de wereld zorgen als iedereen zou denken zoals mij. ;)
Dus misschien is het nog geen zo'n slecht gedacht.
 

DeletedUser

Guest
Het zou alleszins voor verbetering van de wereld zorgen als iedereen zou denken zoals mij. ;)
Dus misschien is het nog geen zo'n slecht gedacht.

Narcisme lijdt tot criminaliteit. Laten we hopen dat we geen zelfzuchtige criminelen opleiden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Waw...
Gefeliciteerd w29!
Jullie mogen allemaal trots zijn op elkaar!
Het ging al de verkeerde kant uit, maar na mijn 12-daagse vakantie is wel duidelijk dat het helemaal verkeerd loopt hier.
Ingame heb ik nog geen enkele stam gezien die zich werkelijk top gedraagt en de echte topaccounts heb ik ook nog niet gezien. En dan heb ik het nog niet eens over het AF en het onvolwassen gedrag van zoveel spelers.
Nee, voor mij hoeft het hier niet meer.
Ik wens jullie allemaal nog veel succes op deze wereld en ik hoop oprecht dat de boel hier terug op zijn pootjes komt.
Tot later.

Doeii! Tot weerziens :)
 

DeletedUser

Guest
Dat zal niet gebeuren, geloof me maar. ;)
En wanneer dat toch ooit zou gebeuren, is het nog steeds beter dan criminele, slecht geschminkte clowns die hun beste vinger opsteken naar alles en iedereen. :)



Tot later! :)

Gelukkig ben je niet bijster snugger.:eek:
 

DeletedUser3166

Guest
Ik heb geen weten van of de bespeler van CFA hierin heeft gefaalt.
Maar jij hebt in iedergeval bewezen hierin te hebben gefaalt.

Haha jongen toch, natuurlijk denk jij er zo over. Je zit in I...
Nochtans sta ik er nog altijd met een hele stam en alliantie achter mij.

tot slot, wil ik je erop wijzen spoedig de RL namen te verwijderen, om te voorkomen, dat jou hele lap tekst van dit forum verdwijnt.;)

Dank je, heb ik juist gedaan. Niet aan gedacht :)

Ben al dit gezeik zat, als men niet eerlijk wil spelen, moeten ze straks door een barbarenzee heen zwemmen.

Je weet de knop om je account te verwijderen wel te vinden, tot een volgende keer ;)
 

DeletedUser34690

Guest
Ik heb het even aangekeken, maar ik denk dat dit alleen maar modder gooien gaat worden.
Heb ik hier ongelijk in? Stuur me dan even een berichtje.
Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan