- Reactiescore
- 38
het was dus idd niet opgevallen dat je weg was xdxd
Grappig.
Jullie strelen nu ongemerkt mijn ego.
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
het was dus idd niet opgevallen dat je weg was xdxd
Waarom ben jij niet op skype![]()
het was me ook niet opgevallen als je er wel was geweest dus wat dat betreft geen verschil
maar blij dat jij je eigen er iig goed bij voelt![]()
ik had er ook verder geen bedoeling mee hoor![]()
dus als jij dat als een compliment wil opvatten moet je dat doen ;-)
Dragon slasher is toch wel een held eerste klas! Laten we allemaal zijn fundamentele waarden binnen zijn koppie begrijpen.
Het zou alleszins voor verbetering van de wereld zorgen als iedereen zou denken zoals mij.
Dus misschien is het nog geen zo'n slecht gedacht.
Waw...
Gefeliciteerd w29!
Jullie mogen allemaal trots zijn op elkaar!
Het ging al de verkeerde kant uit, maar na mijn 12-daagse vakantie is wel duidelijk dat het helemaal verkeerd loopt hier.
Ingame heb ik nog geen enkele stam gezien die zich werkelijk top gedraagt en de echte topaccounts heb ik ook nog niet gezien. En dan heb ik het nog niet eens over het AF en het onvolwassen gedrag van zoveel spelers.
Nee, voor mij hoeft het hier niet meer.
Ik wens jullie allemaal nog veel succes op deze wereld en ik hoop oprecht dat de boel hier terug op zijn pootjes komt.
Tot later.
Narcisme lijdt toch criminaliteit. Laten we hopen dat we geen zelfzuchtige criminelen opleiden.
Doeii! Tot weerziens![]()
Dat zal niet gebeuren, geloof me maar.
En wanneer dat toch ooit zou gebeuren, is het nog steeds beter dan criminele, slecht geschminkte clowns die hun beste vinger opsteken naar alles en iedereen.
Tot later!![]()
Ik heb geen weten van of de bespeler van CFA hierin heeft gefaalt.
Maar jij hebt in iedergeval bewezen hierin te hebben gefaalt.
tot slot, wil ik je erop wijzen spoedig de RL namen te verwijderen, om te voorkomen, dat jou hele lap tekst van dit forum verdwijnt.![]()
Ben al dit gezeik zat, als men niet eerlijk wil spelen, moeten ze straks door een barbarenzee heen zwemmen.