DeletedUser38984
Guest
Denk dat we nu wel weten wie de dommerik hier is
Tegenwoordig als je net wakker ben zie je dingen over het hoofd. En oeeeeh een spelfout, gaan we elke opmerking van jullie beoordelen?
Ik vind dit toepasselijker; 'And it goes on and on and one...'.
En dan I. hebben ze een spy in ctrl. zitten met wie ze de komende week samen een massa planden, leaven en meteen gaan aanvallen als of dat zo proper is. Gelukkig hadden ze het tijdig in de gaten bij ctrl vermits jjaybjjayb zo dom was vv af te geven terwijl de stabplannen in zijn notitieblok stonden. Sterk. Ach, het is langs beide kanten hetzelfde.
4. Het spel fair spelen? Het gaat volgens mij ook om tactiek, subtiliteit, sociaal zijn en weten hoe je in contact treedt met anderen. Ricky is daar serieus in gefaald, altijd aan de eigen pens eerst denken is iets wat niet altijd ten goede is/komt.
ik zie veel spelers hier wenen, zagen en klagen.
Dat de spelers van LW is beter zorg dragen voor hun account en niet komen verhaaltjes verzinnen achteraf. Beetje deftig omgaan met uw eigen account mag wel.
Wij zijn ook toch geen verhaaltje komen verzinnen toen kenzo op delete ging (Wij, bedoel ik dan omdat ik toen nog in Para zat)....
ik zie veel spelers hier wenen, zagen en klagen.
Dat de spelers van LW is beter zorg dragen voor hun account en niet komen verhaaltjes verzinnen achteraf. Beetje deftig omgaan met uw eigen account mag wel.
Wij zijn ook toch geen verhaaltje komen verzinnen toen kenzo op delete ging (Wij, bedoel ik dan omdat ik toen nog in Para zat)....
Waw...
Gefeliciteerd w29!
Jullie mogen allemaal trots zijn op elkaar!
Het ging al de verkeerde kant uit, maar na mijn 12-daagse vakantie is wel duidelijk dat het helemaal verkeerd loopt hier.
Ingame heb ik nog geen enkele stam gezien die zich werkelijk top gedraagt en de echte topaccounts heb ik ook nog niet gezien. En dan heb ik het nog niet eens over het AF en het onvolwassen gedrag van zoveel spelers.
Nee, voor mij hoeft het hier niet meer.
Ik wens jullie allemaal nog veel succes op deze wereld en ik hoop oprecht dat de boel hier terug op zijn pootjes komt.
Tot later.
Waw...
Gefeliciteerd w29!
Jullie mogen allemaal trots zijn op elkaar!
Het ging al de verkeerde kant uit, maar na mijn 12-daagse vakantie is wel duidelijk dat het helemaal verkeerd loopt hier.
Ingame heb ik nog geen enkele stam gezien die zich werkelijk top gedraagt en de echte topaccounts heb ik ook nog niet gezien. En dan heb ik het nog niet eens over het AF en het onvolwassen gedrag van zoveel spelers.
Nee, voor mij hoeft het hier niet meer.
Ik wens jullie allemaal nog veel succes op deze wereld en ik hoop oprecht dat de boel hier terug op zijn pootjes komt.
Tot later.
ciao, je afwezigheid/vertrek op deze wereld zal ons niet opvallen