Bedrog

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser68489

Guest
Denk dat we nu wel weten wie de dommerik hier is ;)

Ik vrees dat, wanneer men mensen dom gaat noemen op basis van een grammaticaal foutje men zeer veel dommeriken zal hebben op deze forum en IG. Daarbij wilt de kennis over de grammatica niet meteen iets zeggen over de kennis van een ander onderwerp dat niet rechtstreeks te maken heeft met talen. Ik zou zeggen zoek een ander argument. ;)
 

DeletedUser38984

Guest
Tja het laffe volk van W29. Gelukkig kan je nog wat uitzonderingen maken.
 

DeletedUser

Guest
QQ was dat niet die speler die contact had met ME en later Raphgo om Lw mogelijk te gaan leaven? Beter zou die zich wat inzetten voor z'n stam bij massa's in plaats van hier wat te komen janken.

Bij die ban van teunole dacht ik echt serieus dat dit te ver ging. Maar het gaat gewoon langs beide kanten zo. Lw heeft ook geen respect gehad voor Raphgo, digimat heeft ook netjes gelogen tov me terwijl ik ze wou helpen. Ach geen nood, we hebben het als stam ook makkelijk gedeft zonder raphgo.

En dan I. hebben ze een spy in ctrl. zitten met wie ze de komende week samen een massa planden, leaven en meteen gaan aanvallen als of dat zo proper is. Gelukkig hadden ze het tijdig in de gaten bij ctrl vermits jjaybjjayb zo dom was vv af te geven terwijl de stabplannen in zijn notitieblok stonden. Sterk. Ach, het is langs beide kanten hetzelfde.
 

DeletedUser25044

Guest
Even terug naar de kern van de discussie. Het gaat niet over mij, maar over fair het spel willen spelen of iemand stiekem een mes in de rug steken. Hoe meer jullie van dat onderwerp afgaan en afleiding zoekt. Hoe duidelijker is dat de beerput gesloten moet blijven.

Maar het is en blijft een hele minne streek.

Off topic: Ik werd gevraagd, maar heb zelf geen contact gezocht. Ik heb ook niet gezegd dat ik LW. wilde leaven.
 
Reactiescore
2.039
Willen niet per se, maar je zag het wel zitten.

Al je argumenten zijn al weerlegd of zijn gewoon kul dus er valt ook gewoon nog weinig over te praten. Niet gek dat we er dan niet meer op door gaan.
 

DeletedUser3166

Guest
Beste mensen, spelers van tw

Vooral gericht naar mensen van LW en QQ dan omdat hij hier met zijn vinger zit te wijzen naar ons.
Je probeert ons door het slijk te halen, maar je bent eraan voor de moeite.

Vroeger, in het begin toen ik W3 speelde was ik zeer gevoelig voor wat men dacht/zei op het AF over mij als speler en persoon. Ik ben ondertussen een stuk ouder, ik werk en ik heb al vaak met de harde wereld in contact gekomen. Denk je dat het mij ene moer interesseert wat jij denkt of hier schrijft? Ik kom gerust naar die BBQ van je en ik kom je eens goed lang in de ogen staren, kijken wie het eerst de ogen neerslaat... Ik laat mij zeker en vast niet op die manier intimideren hoor jongen.

Dan over het voorval zelf zal ik mijn beweegredenen geven om CFA aan te vallen:
1. het constant dreigen en 'rot' gedrag van CFA ten opzichte van mij;
2. door de fusie met insect werd mijn front verplaatst van west naar oost (ondanks mijn PBG met CFA moest ik wel, anders kon ik geen kant op en hij behoort tot het vijandelijke kamp);
3. het verraad van CFA en het verpesten van 2 grote accounts (+2 kleine vv's) tegen de zin in van de spelers;
4. de sociale wantoestanden van CFA in het algemeen.
Sta mij toe om deze punten hieronder verder uit te leggen:

1. Ik was sowieso van plan mijn PBG met CFA te breken. Lang genoeg heeft hij mij zitten te bedreigen. Zeker toen hij pas uit oh no! was en ik tussen Lw en insect lag (die hadden toen nog een samenwerkingspact). Toen zat hij mij te testen en 'grapjes' te maken in de aard van: ik verveel me, ik ga al mijn clears op je gooien. Het dreigen stopte, de mond bleef dicht toen insect met oh no! ging fuseren. Hij voelde de bui al hangen, hij werd ineens poeslief.

2. Al mijn aanvalslegers en edels stonden tegen Vincke (shinigami) van insect, voor de eerste massa op CFA kon ik niet alles van kant gewisseld krijgen. Voor de 2de massa, die niet lang van nu normaal zou plaatsvinden op CFA, was ik wel tijdig klaar. Alle clears en edels stonden bij hem en hij zou deze week nog een pm krijgen waarin ik het PBG zou breken.
Tot ik op vrijdagochtend een pm kreeg van Evil Twin, die blijkbaar wraak had genomen op CFA.

Ik bestrijd vuur met vuur en ik wil dan niks van die 'ridder op het witte paard'-sh*t horen. Iedereen zou, gezien de omstandigheden, mee profiteren van de nieuwe ontstane situatie. Een koekje van eigen deeg heeft hij gekregen. Een puber van 15 jaar heeft misschien eens een belangrijke les geleerd en hopelijk krijgt hij hierdoor wat meer nederigheid.

3. Zoals al vaak gezegd is geweest is ook het verraad van CFA (met de 4 vv's) een motivatie geweest om het PBG te breken en hem aan te pakken.

4. Het spel fair spelen? Het gaat volgens mij ook om tactiek, subtiliteit, sociaal zijn en weten hoe je in contact treedt met anderen. CFA is daar serieus in gefaald, altijd aan de eigen pens eerst denken is iets wat niet altijd ten goede is/komt.

Nu zou ik zeggen, veel flameplezier nog aan de mensen van Lw. Wij, in de alliantie, gaan terug in het spel wat dorpjes van jullie pakken. De woorden en moeite die jullie hierin steken gaan daar niks aan veranderen.

Met vriendelijke groeten
Nachtwaker

ps: zeg anders tegen CFA dat hij het liedje van Calvin Harris opzet?
I feel so close to you right now, there's no stopping us right now ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik vind dit toepasselijker; 'And it goes on and on and on...'.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62448

Guest
En dan I. hebben ze een spy in ctrl. zitten met wie ze de komende week samen een massa planden, leaven en meteen gaan aanvallen als of dat zo proper is. Gelukkig hadden ze het tijdig in de gaten bij ctrl vermits jjaybjjayb zo dom was vv af te geven terwijl de stabplannen in zijn notitieblok stonden. Sterk. Ach, het is langs beide kanten hetzelfde.

Hij heeft ons een aanbod gedaan, om informatie te leveren, in ruil voor een plekje binnen onze stam.
Als er een mogelijkheid was dat wij hier mee in zee zouden gaan, was dit op ons forum geplaatst voor een mening van de stam.
In dit geval is dat niet gebeurt & is het allemaal in PM afgehandeld.

Ben al dit gezeik zat, als men niet eerlijk wil spelen, moeten ze straks door een barbarenzee heen zwemmen.

4. Het spel fair spelen? Het gaat volgens mij ook om tactiek, subtiliteit, sociaal zijn en weten hoe je in contact treedt met anderen. Ricky is daar serieus in gefaald, altijd aan de eigen pens eerst denken is iets wat niet altijd ten goede is/komt.

Ik heb geen weten van of de bespeler van CFA hierin heeft gefaalt.
Maar jij hebt in iedergeval bewezen hierin te hebben gefaalt.

tot slot, wil ik je erop wijzen spoedig de RL namen te verwijderen, om te voorkomen, dat jou hele lap tekst van dit forum verdwijnt.;)
 

DeletedUser

Guest
[video=youtube;7otAJa3jui8]http://www.youtube.com/watch?v=7otAJa3jui8[/video]
 

DeletedUser13822

Guest
ik zie veel spelers hier wenen, zagen en klagen.

Dat de spelers van LW is beter zorg dragen voor hun account en niet komen verhaaltjes verzinnen achteraf. Beetje deftig omgaan met uw eigen account mag wel.

Wij zijn ook toch geen verhaaltje komen verzinnen toen kenzo op delete ging (Wij, bedoel ik dan omdat ik toen nog in Para zat)....
 

DeletedUser62448

Guest
ik zie veel spelers hier wenen, zagen en klagen.

Dat de spelers van LW is beter zorg dragen voor hun account en niet komen verhaaltjes verzinnen achteraf. Beetje deftig omgaan met uw eigen account mag wel.

Wij zijn ook toch geen verhaaltje komen verzinnen toen kenzo op delete ging (Wij, bedoel ik dan omdat ik toen nog in Para zat)....

I. staat veel stoerder dan Para! in je handtekening :)
 

DeletedUser

Guest
ik zie veel spelers hier wenen, zagen en klagen.

Dat de spelers van LW is beter zorg dragen voor hun account en niet komen verhaaltjes verzinnen achteraf. Beetje deftig omgaan met uw eigen account mag wel.

Wij zijn ook toch geen verhaaltje komen verzinnen toen kenzo op delete ging (Wij, bedoel ik dan omdat ik toen nog in Para zat)....

Kenzo was gehackt, dat weet je toch :p.
 
Reactiescore
38
Waw...
Gefeliciteerd w29!
Jullie mogen allemaal trots zijn op elkaar!
Het ging al de verkeerde kant uit, maar na mijn 12-daagse vakantie is wel duidelijk dat het helemaal verkeerd loopt hier.
Ingame heb ik nog geen enkele stam gezien die zich werkelijk top gedraagt en de echte topaccounts heb ik ook nog niet gezien. En dan heb ik het nog niet eens over het AF en het onvolwassen gedrag van zoveel spelers.
Nee, voor mij hoeft het hier niet meer.
Ik wens jullie allemaal nog veel succes op deze wereld en ik hoop oprecht dat de boel hier terug op zijn pootjes komt.
Tot later.
 

DeletedUser

Guest
Waw...
Gefeliciteerd w29!
Jullie mogen allemaal trots zijn op elkaar!
Het ging al de verkeerde kant uit, maar na mijn 12-daagse vakantie is wel duidelijk dat het helemaal verkeerd loopt hier.
Ingame heb ik nog geen enkele stam gezien die zich werkelijk top gedraagt en de echte topaccounts heb ik ook nog niet gezien. En dan heb ik het nog niet eens over het AF en het onvolwassen gedrag van zoveel spelers.
Nee, voor mij hoeft het hier niet meer.
Ik wens jullie allemaal nog veel succes op deze wereld en ik hoop oprecht dat de boel hier terug op zijn pootjes komt.
Tot later.

Thalanthalas is een echte top-account. :)
 

DeletedUser13822

Guest
Waw...
Gefeliciteerd w29!
Jullie mogen allemaal trots zijn op elkaar!
Het ging al de verkeerde kant uit, maar na mijn 12-daagse vakantie is wel duidelijk dat het helemaal verkeerd loopt hier.
Ingame heb ik nog geen enkele stam gezien die zich werkelijk top gedraagt en de echte topaccounts heb ik ook nog niet gezien. En dan heb ik het nog niet eens over het AF en het onvolwassen gedrag van zoveel spelers.
Nee, voor mij hoeft het hier niet meer.
Ik wens jullie allemaal nog veel succes op deze wereld en ik hoop oprecht dat de boel hier terug op zijn pootjes komt.
Tot later.

ciao, je afwezigheid/vertrek op deze wereld zal ons niet opvallen
 
Reactiescore
559
het was dus idd niet opgevallen dat je weg was xdxd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan