BB = Big Bang of BarBarendorpen ??

DeletedUser9420

Guest
hahahahhahaha

Goh hoe zou dat komen.
Dit is pas een wanhopige actie van je.

Maar het grappigste is dat ik meer schade aan Gino en Ferdi heb gebracht.
Dan jij aan schade+edelen. :rolleyes:


whaha, antwoorden op je post en je ongelijk aantonen ( want ja, er is resultaat) is wanhopig ?
MUWHAHAHAHAHA.


Maar het grappigste is dat ik meer schade aan Gino en Ferdi heb gebracht.
weer een nederlandse zin van je die niet klopt... wie de bal kaatst...


Weet je sneak, je kan blijven blaten wat je wilt, ik weerleg al je posts met bewijs, het enigste wat jij doet is zeggen: zo ben ik niet, als je me kent, bla bla bla... Tot zover nog geen onderbouwde post van je gezien..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Beetje laag om monique erbij te halen ;)
Maar w/e, je weet net zo goed hoe dat zat als ik ws.
Monieuwe was niet voorbereid op een mass en os duurde 10 keer langer dan bij Gino ;)
Vv was er ook te weinig.
Het account naar Lock halen was een faal van mij, punt.




Mvg, Bas

Oke is mss wat laag , maar wou gewoon aangeven dat stacken niet altijd zo simpel is als jij zei. Als je met een enorm front zat zoals wij in bd/24/7 hadden kan je lang niet alle gevaarlijke dorpen stacken dus moet je wel wat tactisch nadenken wat je gaat ossen , iets wat een idioot met een kaasbal IQ niet zou kunnen ;).
 

DeletedUser

Guest
1)
Side 1:
Players: gino en ferdi
Side 2:
Players: Omnipotens

Timeframe: Voor altijd



Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 0
Verschil: 0

chart




Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 0
Verschil: 0

chart


***********************************************************

2)
Side 1:
Players: gino en ferdi
Side 2:
Players: No Army FTW

Timeframe: Voor altijd



Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 43
Kant 2: 26
Verschil: 17

chart



Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 423,001
Kant 2: 242,368
Verschil: 180,633

chart




De cijfers spreken voor zich. Zie hier de resultaten van gino vs omni en gino vs no army. :)

dit is onzin kc, je weet dat jij naast gino ligt en omni 70 uur met clears verderop dus verkeerde stats:D
 

DeletedUser9420

Guest
dit is onzin kc, je weet dat jij naast gino ligt en omni 70 uur met clears verderop dus verkeerde stats:D


weer zo'n goed onderbouwde post. Je zegt dat ik niet de juiste resultaten laat zien. Ipv me alleen op mijn fout ( na ja fout, sneak vraagt resultaten, die krijgt hij... ) te wijzen zou het je sieren de juiste stats te plaatsen...
Maar dat kan ik bijna niet van je verlangen afgaande op je postgedrag van de laatste dagen.
 

DeletedUser

Guest
ja die waren serieus ea, maar die stats zijn niet best;) dikke massa en maar paar dorpjes pakke, maar ach vergeef et je heb toch geen last meer van je:p
 

DeletedUser9420

Guest
ja die waren serieus ea, maar die stats zijn niet best;) dikke massa en maar paar dorpjes pakke, maar ach vergeef et je heb toch geen last meer van je:p

tuurlijk zijn die stats niet best. Tuurlijk heeft Gino meer dorpen van mij gepakt dan ik van hem.
Reden:
1) begin W13 is mijn account leeggezet en ge-edeld door jan en alleman zonder troepen te hebben.
2) massa was flop en de voorbereidingen van 24/7 waren top.
 

DeletedUser

Guest
Maar het grappigste is dat ik meer schade aan Gino en Ferdi heb gebracht.

4 dagen na de eerste aanval ston ik met mijn opbouw terug bijna op het punt van voordat al mijn muren naar beneden werden gehaald, dus veel heeft het niet uitgemaakt ;) Je hebt me eventjes wat klikwerk bezocht. JOEPIEEEEE!

Janno heeft het meeste schade aan mijn account gebracht ;p
 

DeletedUser

Guest
tuurlijk zijn die stats niet best. Tuurlijk heeft Gino meer dorpen van mij gepakt dan ik van hem.
Reden:
1) begin W13 is mijn account leeggezet en ge-edeld door jan en alleman zonder troepen te hebben.
2) massa was flop en de voorbereidingen van 24/7 waren top.

ik heb het niet over eerder, maar over de massa toen van fresh op gino, toen heb je maar te weinig dorpjes gepakt (mijn mening) al zal gino daar ook wel lekker vol hebben gestaan:p
 

DeletedUser

Guest
euhm basje no offence maar jullie konden dat bij monique niet ;) ,k'heb toen de vv x aantal keren gehad en sorry maar dat acc en de manier van deffen toen was echt een ramp . Oke acc lag in fresh maar dat was met gino en ferdi ook zo .

Hehe, dat de dorpen zo snel gingen had ook andere reden.
Een paar mensen weten die redenen wel.
Tja en toen had ik minder skills ;)
 

DeletedUser

Guest
Oke is mss wat laag , maar wou gewoon aangeven dat stacken niet altijd zo simpel is als jij zei. Als je met een enorm front zat zoals wij in bd/24/7 hadden kan je lang niet alle gevaarlijke dorpen stacken dus moet je wel wat tactisch nadenken wat je gaat ossen , iets wat een idioot met een kaasbal IQ niet zou kunnen ;).

Gedeeltelijk waar.
Maar mijn punt is gewoon, ODD krijgen is veel makkelijker dan ODA
Wanneer jij 20 aanvallen op een dorp krijgt jij flikkert het dorp ff snel vol heb je al direct paar 100K ODD erbij zonder veel moeite te doen.
Met ODA is dat moeilijker.

Mvg, Bas
 

DeletedUser9420

Guest
Jep, van jou kant goed werk.
Over de andere kant praat ik liever niet ;)

ga je nu je medespeler afzeiken ?

Beetje laag om monique erbij te halen ;)
Maar w/e, je weet net zo goed hoe dat zat als ik ws.
Monieuwe was niet voorbereid op een mass en os duurde 10 keer langer dan bij Gino ;)
Vv was er ook te weinig.
Het account naar Lock halen was een faal van mij, punt.

Niet om basje zwart te maken, integendeel, maar monique was gewoon verloren. Die dingen gebeuren, punt. Geen idee wat jullie inbreng hierover te maken heeft met dit topic...

was backstabben van een speler weet zen naam ffe nie meer:p

whaha, ben dan zo'n grote jongen en noem t beestje bij zijn naam. Maar nee, dat durft ons naabje niet. Vlucht lekker weg kerel, run forrest run...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik wou je deze eer nog behouden dacht kan ik kc nog niet aandoen, maar als je jezelf al zo opsteld maakt et ook weinig uit,
het was dus kc mensen:p
en ik ga wel op de run voor bb daar heb je gelijk aan :eek:
 

DeletedUser9420

Guest
ik wou je deze eer nog behouden dacht kan ik kc nog niet aandoen, maar als je jezelf al zo opsteld maakt et ook weinig uit,
het was dus kc mensen:p
en ik ga wel op de run voor bb daar heb je gelijk aan :eek:


en weer onderbouw je je post gigantisch goed. Ik geef toe dat je niveau hier steeds verder daalt.
Laat even zien dat het mijn schuld was aub. En verder.. je deed grif mee he, met die massa. Waarom toen niet zo stoer geweest en gezegd dat je niet mee doet, omdat het volgens jou een of andere backstab was.. Achteraf lullen is zo makkelijk.
Laat iets concreets zien of loop verder.. Run Forrest Run...
 

DeletedUser

Guest
en weer onderbouw je je post gigantisch goed. Ik geef toe dat je niveau hier steeds verder daalt.
Laat even zien dat het mijn schuld was aub. En verder.. je deed grif mee he, met die massa. Waarom toen niet zo stoer geweest en gezegd dat je niet mee doet, omdat het volgens jou een of andere backstab was.. Achteraf lullen is zo makkelijk.
Laat iets concreets zien of loop verder.. Run Forrest Run...

aangezien de massa al weken van te voren was geplant, en ik was de hoofdspeler die daar moest adele, en toen begon de aanval en was kc denk beetje bang want na monique was hij dan aan de beurt dus dacht ik die(denk ik) laat ik maar snel robje backstabbe en naar fresh gaan.
is er toch nog toekomst voor de stamhopper van w13:D
 

DeletedUser9420

Guest
aangezien de massa al weken van te voren was geplant, en ik was de hoofdspeler die daar moest adele, en toen begon de aanval en was kc denk beetje bang want na monique was hij dan aan de beurt dus dacht ik die(denk ik) laat ik maar snel robje backstabbe en naar fresh gaan.
is er toch nog toekomst voor de stamhopper van w13:D

ghehe, volgens mij begon die massa pas nadat ik in FRESH! kwam.. maar hee, jij zal het beter weten.. Dus omdat ik fresh join ben ik een backstabber ? Is dat ook weer duidelijk. Ouwe koeien FTW !! Ik geloof dat Basje aangaf dat het een beetje laag was om Monique hierin te betrekken, jammer dat je niet luistert naar je stamgenoot en er lekker over door blijft gaan.
En ja, hier wel toekomst, die van jou zie ik een beetje somber in. Het is namelijk makkelijker van account naar account te hoppen dan je account in leven te houden. Waar speel jij ook alweer ?
 

DeletedUser

Guest
ghehe, volgens mij begon die massa pas nadat ik in FRESH! kwam.. maar hee, jij zal het beter weten.. Dus omdat ik fresh join ben ik een backstabber ? Is dat ook weer duidelijk. Ouwe koeien FTW !! Ik geloof dat Basje aangaf dat het een beetje laag was om Monique hierin te betrekken, jammer dat je niet luistert naar je stamgenoot en er lekker over door blijft gaan.
En ja, hier wel toekomst, die van jou zie ik een beetje somber in. Het is namelijk makkelijker van account naar account te hoppen dan je account in leven te houden. Waar speel jij ook alweer ?

basje men stamgenoot:confused: aangezien taiga op barbaar staat, en dat men eerste en tot nu toe eningste acc is op w13 weet ik niet of jij dat acc hoppen vind maar ik vind dat normaal.

marius
 

DeletedUser39679

Guest
ghehe, volgens mij begon die massa pas nadat ik in FRESH! kwam.. maar hee, jij zal het beter weten.. Dus omdat ik fresh join ben ik een backstabber ? Is dat ook weer duidelijk. Ouwe koeien FTW !! Ik geloof dat Basje aangaf dat het een beetje laag was om Monique hierin te betrekken, jammer dat je niet luistert naar je stamgenoot en er lekker over door blijft gaan.
En ja, hier wel toekomst, die van jou zie ik een beetje somber in. Het is namelijk makkelijker van account naar account te hoppen dan je account in leven te houden. Waar speel jij ook alweer ?

Jij vraagt of hij zich beargumenteerd.. dat doet hij, en is het weer 'ouwe koeien uit de sloot halen'?

Tevens.. in leven te houden, destijds met die actie smekend na accountjes om OS.. want meneer werd aangevallen. Later van stam na stam gaan om te overleven?
Op W20 heb je die lieve Glenn gehad.. en op W21 stel je al niet veel voor..
 
Bovenaan