BB = Big Bang of BarBarendorpen ??

DeletedUser9420

Guest
zow, ik zag nieuwe kopjes op het AF staan( Wereld 13 Politiek & Propaganda) dus ik dacht, laat ik eens van de gelegenheid gebruik maken om wat propaganda te voeren voor mijn stammetje. Niet dat dat nodig is, want iedereen kent ons nu al. We bestaan nog maar een paar weekjes, maar half wereld 13 wil joinen of ons vriendje zijn. Joinen is al een bijna onmogelijke opgave, want face it, met al deze ego's in een stam moet je wel heel zeker van jezelf zijn wil je daar in stappen. Verder zijn de criteria om te kunnen joinen nogal bizar, maar dat terzijde.
Vriendjes worden met BB is ook niet al te makkelijk. We zijn nu eenmaal een stel autisten bij elkaar die moeilijk contact leggen. Wil je daarbij horen dan ? Dan moet je toch echt van de pot gerukt zijn...

Verder.. wat heel erg opvalt is het aantal barbarendorpen sinds de oprichting van ons stammetje. Mellamajouve, Arie50, de joey, en er zullen er nog meer volgen volgens de wandelgangen.. kan iemand mij de ingang vertellen van die wandelgangen ? Ik zou daar wel een keer willen wandelen scooteren met mijn scooter.
Maar waarom gaan al die accouts op grijs ? [propaganda] Is het angst voor de almachtige stam BB ? Is het verdriet dat ze niet mee mochten naar het almachtige BB ? Is het verdriet dat ze nog in FRESH zitten met een inactieve leiding en voor zichzelf een uitweg moeten vinden ? Is het omdat ze toch inzien dat BB het gaat maken op wereld 13 en ze dus edelvoer zijn ? Is het het feit dat ze nu geen stam hebben die veiligheid biedt ? [/propaganda]

Wie het weet mag het zeggen, ik persoonlijk denk angst en verdriet, maar ja, wie ben ik nu eenmaal. Ik ben hier alleen om mijn account leeg te laten zetten ( augustus 2009) en te internen ( oktober 2009-heden). Dus ach, wat zal het jullie toch worst wezen wat ik te melden heb.

Wist je dat een konijn ook het haasje kan zijn ?
Leef nu, rollater
Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je vijanden geloven je toch niet.


Mooi, we zijn hier dus voor propaganda. Iemand van BB nog iets toe te voegen over ons stammetje, behalve dat we goed zijn ? En slim, en lief, en snel, en knap ( ik dan..) en geil zeer gewild ?
 

DeletedUser19403

Guest
Ik ben ook van de pot gerukt...
Mag ik er nu bij??? :D
 

DeletedUser

Guest
Willen jullie vriendjes worden? In ruil daarvoor krijgen jullie een deff-wall :$
 

DeletedUser36806

Guest
Nice stukkie! Betekent dit dan eigenlijk dat er maandag geen artikel komt of dat je tijd te veel hebt?
 

DeletedUser

Guest
Goh, wat hebben we toch weer ene hoop nuttige reacties!

Denk dat nadat Fresh! veel spelers verloor om het zomaar te zeggen de overige spelers het toch zat waren hier en daar.
Geen toekomst meer voor zichzelf zien. De lol was eraf.
Bang voor BB? Nee dat denk ik niet.

Zoals elke keer als er weer wat valt of word gesplitst blijven er spelers achter, gaan naar een andere stam, stoppen en mikken er een nieuwe speler op, of simpel naar barbaar.
En dat is ook hier weer gebeurt denk ik.

Mvg, Bas
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Goh, wat hebben we toch weer ene hoop nuttige reacties!

Denk dat nadat Fresh! veel spelers verloor om het zomaar te zeggen de overige spelers het toch zat waren hier en daar.
Geen toekomst meer voor zichzelf zien. De lol was eraf.
Bang voor BB? Nee dat denk ik niet.

Zoals elke keer als er weer wat valt of word gesplitst blijven er spelers achter, gaan naar een andere stam, stoppen en mikken er een nieuwe speler op, of simpel naar barbaar.
En dat is ook hier weer gebeurt denk ik.

Mvg, Bas
hmmz.

In de wandelgangen hoorden we toch wat anders.
Gezien een target onder vuur vlucht...(bb)
Is dat dan wat anders?
 

DeletedUser

Guest
Goh, wat hebben we toch weer ene hoop nuttige reacties!

Denk dat nadat Fresh! veel spelers verloor om het zomaar te zeggen de overige spelers het toch zat waren hier en daar.
Geen toekomst meer voor zichzelf zien. De lol was eraf.
Bang voor BB? Nee dat denk ik niet.

Zoals elke keer als er weer wat valt of word gesplitst blijven er spelers achter, gaan naar een andere stam, stoppen en mikken er een nieuwe speler op, of simpel naar barbaar.
En dat is ook hier weer gebeurt denk ik.

Mvg, Bas

Als een speler van een account dat in de buurt van BB ligt (en niet mee mocht van Fresh naar BB) zichzelf op wissen zet (en eventueel naar een ander acc gaat), is dat dan geen teken van angst? Ok, angst is misschien een groot woord, maar zoals je zelf zegt; "Geen toekomst voor zichzelf ziet".. Wat is de reden dat die speler geen toekomst meer voor zichzelf ziet? Is dat dan niet BB? Is dat niet het gevoel van machteloosheid dat hij/zij krijgt omdat hij/zij tegenover een stam staat en weet dat hij/zij geen/weinig kans tot overleving heeft? Op een bepaalde manier is het dus toch wel (onrechtstreeks?) BB geweest dat ervoor gezorgd heeft dat spelers op delete gingen.

KC heeft dus wel gelijk in zijn post met zijn staving dat spelers op delete gingen vanwege de oprichting van BB (al dan niet met zijn genoemde redenen). Misschien niet door angst voor BB, maar wel door BB.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als een speler van een account dat in de buurt van BB ligt (en niet mee mocht van Fresh naar BB) zichzelf op wissen zet (en eventueel naar een ander acc gaat), is dat dan geen teken van angst? Ok, angst is misschien een groot woord, maar zoals je zelf zegt; "Geen toekomst voor zichzelf ziet".. Wat is de reden dat die speler geen toekomst meer voor zichzelf ziet? Is dat dan niet BB? Is dat niet het gevoel van machteloosheid dat hij/zij krijgt omdat hij/zij tegenover een stam staat en weet dat hij/zij geen/weinig kans tot overleving heeft? Op een bepaalde manier is het dus toch wel (onrechtstreeks?) BB geweest dat ervoor gezorgd heeft dat spelers op delete gingen.

KC heeft dus wel gelijk in zijn post met zijn staving dat spelers op delete gingen vanwege de oprichting van BB (al dan niet met zijn genoemde redenen). Misschien niet door angst voor BB, maar wel door BB.

Dus jij denkt dat angst de enige reden kan zijn voor iemand om op delete te drukken?
 

DeletedUser

Guest
Dus jij denkt dat angst de enige reden kan zijn voor iemand om op delete te drukken?

Zie Thym(als het weldegelijk klopt dat die op bb staat.)

Ligt onder vuur, mag niet naar bb, dat dunkt me weldegelijk geen zin meer erin, en feitelijk schrik om toch maar te verliezen...

Sinds de aanval begon:
Side 1:
Players: Thymdavia
Side 2:
Tribes: BB

Timeframe: 04/01/2011 20:00:00tot09/01/2011 10:57:27

Totale overnames:

Kant 1: 3
Kant 2: 282
Verschil: 279

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 58
Verschil: 58

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 31,485
Kant 2: 2,479,798
Verschil: 2,448,313

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 522,940
Verschil: 522,940

chart
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20308

Guest
Makkelijk om te zeggen dat iedereen op barbaar gaat omdat een bepaalde stam opgericht wordt.

Team Rocket ? Werd die dan barbaar door =3?
Allemaal angst zeker, heeft vast niets te maken met het feit dat Fresh! er niets aan deed en dat de spelers weggingen, nee ze waren bang, doodsbang voor =3 :rolleyes:.

De joey, is natuurlijk ook helemaal schijtlazerus, bang voor bb, bang voor fresh! en wat ik heb gehoord in de wandelgangen, bang voor zijn spiegelbeeld.
Dus gaat hij maar naar een ander account??
Juist ja, dat is gewoon geen zin meer hebben in dezelfde mensen in die buurt waar hij altijd al heeft gelegen.
Niet met bang zijn te maken :)

BB is in mijn ogen een Big Bullshit en als er WSP achter stond was het, Big Bullshit With Sexy Penny ;) :p
 

DeletedUser

Guest
Makkelijk om te zeggen dat iedereen op barbaar gaat omdat een bepaalde stam opgericht wordt.

Team Rocket ? Werd die dan barbaar door =3?
Allemaal angst zeker, heeft vast niets te maken met het feit dat Fresh! er niets aan deed en dat de spelers weggingen, nee ze waren bang, doodsbang voor =3 :rolleyes:.

De joey, is natuurlijk ook helemaal schijtlazerus, bang voor bb, bang voor fresh! en wat ik heb gehoord in de wandelgangen, bang voor zijn spiegelbeeld.
Dus gaat hij maar naar een ander account??
Juist ja, dat is gewoon geen zin meer hebben in dezelfde mensen in die buurt waar hij altijd al heeft gelegen.
Niet met bang zijn te maken :)

BB is in mijn ogen een Big Bullshit en als er WSP achter stond was het, Big Bullshit With Sexy Penny ;) :p

Elk zo zijn opvatting erover he mattthew:)

Wel leuk dat jij het niet gefundeerd naar voor brengt...
Terwijl wij dat wel doen.

Thym defte in het begin(behoorlijk).
Pas na een aantal dagen, en steeds meer clears, drukte hij op het knopje.
Dus dan valt het wel toe te schrijven aan BB.

En ja hoor, =3 mag die overwinning ook op zich schrijven.
Waarom niet.?
Een acc op bb laten gaan, werkt alleen motiverend voor het stammoraal qua massa-aanvallen.


Leef eens niet van de perceptie, maar van de feiten(hé sneakje:))
 

DeletedUser

Guest
wat betreft thym klopt

na drie maanden terug op dat acc (omdat de rest van de spelers schijnbaar gestopt waren die acc hadden overgenomen ) stam uit elkaar bijna geen os geen vv geen co's en ik te weinig tijd en zin om er nog iets van dat acc te maken... en als je aan een andere stam moet gaan vragen om aub vv te doen :eek:

nieuwe spelers acc omgebouwd tot 70% att en 30%def leuk als je veilig ligt maar niet onder aanval ..:p

alle buren bij de vijand en fresh spelers willen op deleten te gaan .. nou blijft er weinig over.

drie weken acc toch even op plaats 2 kunnen krijgen maar te weinig tijd om alles om te gooien.. en nu zonde van de tijd en geld die ik er in zou moeten steken..

jammer.

acc staat op deleten i.o.m thymdavia

mvg snake66
 
Bovenaan