BackStabben

Reactiescore
133
Daar ging het leuke account van AA naar een hufterige account dat bekent staat als Afgekeurde Stabonaut -.-'
 

DeletedUser48693

Guest
Daar ging het leuke account van AA naar een hufterige account dat bekent staat als Afgekeurde Stabonaut -.-'

Gozer houd nu maar weer op ja, de laatste speeds heb ik er zelf op gezeten en er is niet gestabt, dus ga iemand anders zwartmaken noob.
 

DeletedUser

Guest
Ik speel al tijden niet meer, maar toch even mijn inbreng. Het zal altijd blijven bestaan backstabben.
Het is mijzelf zeer weinig overkomen en dat komt mede doordat ik zelf niet een speler was die ging stabben en dat ik met diegene waar ik vrienden mee was ook echt vrienden was. Je moet ook niet met onbekende een BG/NAP aangaan maar enkel met bekende waar je vaker mee speel. Soms moet je het risico wel nemen dat je met een onbekend iemand een BG/NAP neem, maar let dan altijd op dat het je kan overkomen. Het kan in het spel en het zal dus door mensen gebruikt worden.

Het mooie is, dat ik altijd wist op wie ik echt kon bouwen en die mensen moet je vertrouwen, de rest moet je links laten liggen.
 

DeletedUser

Guest
Stone Town

Niet met hem spelen, probeert je in te palmen om in je stam te komen, terwijl jij PM schrijft, stuurt hij aanvallen. backstabber!
 

DeletedUser34777

Guest
1e Speed wereld maar meteen 6e geworden, op t randje uit de top 5 geknikkert.

Toch al een aantal keer gebackstabbed door mensen die steun zoeken bij een massa, en dan zelf je dorpjes plunderen.
lazer0071 dus :S
 

DeletedUser64860

Guest
Ik speel al tijden niet meer, maar toch even mijn inbreng. Het zal altijd blijven bestaan backstabben.
Het is mijzelf zeer weinig overkomen en dat komt mede doordat ik zelf niet een speler was die ging stabben en dat ik met diegene waar ik vrienden mee was ook echt vrienden was. Je moet ook niet met onbekende een BG/NAP aangaan maar enkel met bekende waar je vaker mee speel. Soms moet je het risico wel nemen dat je met een onbekend iemand een BG/NAP neem, maar let dan altijd op dat het je kan overkomen. Het kan in het spel en het zal dus door mensen gebruikt worden.

Het mooie is, dat ik altijd wist op wie ik echt kon bouwen en die mensen moet je vertrouwen, de rest moet je links laten liggen.

Haha johan ouwe rakker! Klopt helemaal wat je zegt zowiezo moet je altijd alert zijn op een speed want er zijn daar weinig mensen te vertrouwen.
 

DeletedUser63150

Guest
Soms is backstabben leuk, zoals bij corne omdat dat altijd lukt :D
 
Bovenaan