B.W vs Divine

DeletedUser

Guest
Och je kan het Under niet kwalijk nemen dat zijn niveau nogal laag is. Hij heeft het AF net ontdekt, en post er nu wat. Even voor de duidelijkheid, dit is BW:
nl18

Best een aardig rimstammetje, meer niet. Dat er iemand de weg naar het AF heeft gevonden, is alleen maar leuk. Een beetje actie. Wat ik daarintegen wél hilarisch vind, is dat dit degene zijn die die Under proberen af te zeiken:
  • degrotebozewolf
  • zombiedoder
  • demagischewasmachine

Terwijl ik me nog kan herrineren dat ze voor het eerst hier op w18 verschenen, met precies hetzelfde treurige niveau. Of ben je dat toevallig vergeten, ex-moraalbrekertje Zombiedoder? Dat je hier als een rasidioot aan het posten was?

Dus laat die Under lekker het AF ontdekken, en zijn postjes posten. Hoe meer zielen hier, des te meer vreugde.

Afzeiken? :eek:
Ik maak 1 post, en dat gaat niet eens over zijn TW niveau, dus alsjeblieft, sluit je PC af, en kom niet meer terug met je onzin. :rolleyes:
 
Reactiescore
255
Och je kan het Under niet kwalijk nemen dat zijn niveau nogal laag is. Hij heeft het AF net ontdekt, en post er nu wat. Even voor de duidelijkheid, dit is BW:
nl18

Best een aardig rimstammetje, meer niet. Dat er iemand de weg naar het AF heeft gevonden, is alleen maar leuk. Een beetje actie. Wat ik daarintegen wél hilarisch vind, is dat dit degene zijn die die Under proberen af te zeiken:
  • degrotebozewolf
  • zombiedoder
  • demagischewasmachine

Terwijl ik me nog kan herrineren dat ze voor het eerst hier op w18 verschenen, met precies hetzelfde treurige niveau. Of ben je dat toevallig vergeten, ex-moraalbrekertje Zombiedoder? Dat je hier als een rasidioot aan het posten was?

Dus laat die Under lekker het AF ontdekken, en zijn postjes posten. Hoe meer zielen hier, des te meer vreugde.

Ik betwijfel of jij IG (niet op het gebied van leiden) beter bent dat 'degrotebozewolf'. Dus laat die naam maar weg ;)
 

DeletedUser

Guest
Die rancune is echt gênant Vitalise.

Daarnaast had Zaletio het over niveau op het AF. Maar ja, jij had waarschijnlijk even zin om je gal te spuien over Zaletio. Wil je ook nog even iets over Krepox zeggen:)? Of over mij, na deze post:p?
 
Reactiescore
255
Die rancune is echt gênant Vitalise.

Daarnaast had Zaletio het over niveau op het AF. Maar ja, jij had waarschijnlijk even zin om je gal te spuien over Zaletio. Wil je ook nog even iets over Krepox zeggen:)? Of over mij, na deze post:p?

Oeps, verkeerd begrepen dan. Nee, hoor. Heb laatst juist een goed gesprek gehad met Zaletio, maar toch een goede poging.

Excuses @ Zaletio.
 

DeletedUser

Guest
Aah gelukkig.

Nou bij deze is mijn post iets minder aanvallend bedoeld maar nog steeds wel een beetje aanvallend! :bijl::bijl:
 

DeletedUser62514

Guest
was een beedrill zeker ?

1336876555156.jpg
Bam zo je hoofdgebouw kapot
 
Bovenaan