B.W vs Divine

DeletedUser59247

Guest
Beste mensen

Ik vind dit wel even een forumpje waard hier..

Aangezien het aardig vol begint te raken op w18 moet er toch een keer wat gebeuren.
Sinds vandaag heeft Divine ons de oorlog verklaard wat vrij wel grappig is al vind ik het zelf..
Deegees de top speler van Divine Ughm.. viel een speler aan van onze stam wij hadden zoiets van nou we gaan hiervoor geen oorlog verklaren aan Divine.

Nu val ik Deegees aan en nu stuurt Divine ons een oorlogs verklaring ehm..

Waarschijnlijk heeft Deegees gehuild bij zijn leiding dat er een verklaring moest komen ik weet het niet maar oke hij is er..

Qua punten stellen wij niets voor dat hoeft niet gezegd te worden maar ik weet uit ervaring dat punten niets zeggen maar slimheid in het spel wel..

Deegees wou 2 dorpen van me edelen het heeft hem 6 volledige clears gekost terwijl ik in elke dorp maar 2 os dorpen in had staan :S:S:S vrij amateuristisch al vind ik het zelf..

Waarschijnlijk zal de meerderheid hier zeggen pfffffffffffff B.W hahaha lachertje die heeft Divine zo weg....

Maar wat we ons moeten realiseren is dat divine van de ongeveer 25 leden maar 5 goeie ervaren spelers heeft ;-) ..

En aangezien |P| van horen zeggen hun vriendjes zijn maar te ver liggen :D:D:p hun geen beroep op hun kunnen doen..

en wij van B.W verborgen vrienden hebben altijd makkelijk en het voordeel bij ons is dat elke grote account nog steeds de zelfde spelers hebben als in het begin.

Ik vond dit wel even TW forum waard ik hoor graag wat tips en tricks :D.
Niet om divine te verslaan wij willen alleen breken :D


Hun oorlog verklaring hete ook GoodBye !!?? (Ik wist niet dat Divine ging stoppen maar oke) waarschijnlijk was die tekst dat hun een vermoede hebben dat Divine uit deze wereld gaat?!!)

Dat is op dit moment onze intentie niet..!!!!!

Ik hoop alleen op een Fair Fight...



Divine moge de beste winnen
 

DeletedUser

Guest
Break, aangezien dat vv'en in FP jullie hobby was zal dat hier waarschijnlijk ook gebeuren.
Een oorlogsverklaring lijkt me overbodig maarja.
Daarbij heeft hij een volle 6 clears verloren en heb jij die helemaal alleen tegengehouden? :eek:
Dat is wel héél flink van jou ;)

Daarbij, er komt al 5000 OS incomings bij deegees, Divine gaat die +-300 clears echt niet aankunnen. :(


PS: eerlijk gezegd denk ik niet dat het een goed teken is dat de originele spelers van jullie accounts er nog opzitten :eek:
 

DeletedUser60291

Guest
ik vind dit geen toppic waard :D btw deegees huilt niet hoor en whow 6 clears als je er 700 of zo hebt tja nee poeh heaXD kan dit niet gewoon onder het kopje humor?
 

DeletedUser

Guest
ik vind dit geen toppic waard :D btw deegees huilt niet hoor en whow 6 clears als je er 700 of zo hebt tja nee poeh heaXD kan dit niet gewoon onder het kopje humor?

Bestaat niet. je kunt misschien degees dan wel bij 'droomspeler' topic zetten:D
 

DeletedUser60291

Guest
Whaha mmmm oke uuh lets see praat toppic kan ook wel toch? kunnen we daar ff lachen ipv over voetbal praten
 

DeletedUser

Guest
Hehe, ik moest wel even lachen:D

Er staan leuke uitspraken in je verhaal. Dat Divine maar 5 goede spelers heeft van de 25. Gedurfde uitspraak.
Ook dat |P| niks zou betekenen is ook onzin:D VV kan over de hele wereld in milliseconden :p

En gezien je ze wil breken, zal er vast hulp vanuit Break zijn. Anders maak je niet toevallig zo'n woordenspeling;)
Voor tips en trucs kan je dan ook lekker aankloppen bij Break :D
 

DeletedUser60291

Guest
kitkat-gr5.jpg

Dan hier ook maar :D
 

DeletedUser47684

Guest
Hehe, ik moest wel even lachen:D

Er staan leuke uitspraken in je verhaal. Dat Divine maar 5 goede spelers heeft van de 25. Gedurfde uitspraak.
Ook dat |P| niks zou betekenen is ook onzin:D VV kan over de hele wereld in milliseconden :p

En gezien je ze wil breken, zal er vast hulp vanuit Break zijn. Anders maak je niet toevallig zo'n woordenspeling;)
Voor tips en trucs kan je dan ook lekker aankloppen bij Break :D

Waarom heeft break er altijd mee te maken... Leer eens met argumenten te komen. Dan pas spreken we :)
 

DeletedUser

Guest
Break, aangezien dat vv'en in FP jullie hobby was zal dat hier waarschijnlijk ook gebeuren.
Een oorlogsverklaring lijkt me overbodig maarja.
Daarbij heeft hij een volle 6 clears verloren en heb jij die helemaal alleen tegengehouden? :eek:
Dat is wel héél flink van jou ;)

Daarbij, er komt al 5000 OS incomings bij deegees, Divine gaat die +-300 clears echt niet aankunnen. :(


PS: eerlijk gezegd denk ik niet dat het een goed teken is dat de originele spelers van jullie accounts er nog opzitten :eek:
Mag ik je er op wijzen dat er 1 keer VV gedaan is in FS. En dat was nog een vriendendienst. Een vriend uit de nood helpen. Dus neen, deze vlieger gaat niet op :)
 

DeletedUser59247

Guest
Ach ja geen topic waard zeg je??

Vind ik wel anders zou ik het echt niet plaatsen..

Maar jullie geven hem 5000 os ehmszzz een speler van 13.000.000 punten heeft hij alleen maar lege dorpen dan kan hij dit zelf niet of is hij niet zo ervaren???

Dit bedoel ik dus met divine heeft grote spelers maar de meerdeheid heeft geen ervaring..

En het heeft voordelen als oude speler nog op hun account zitten die zullen uit alle macht hun account verdedigen...


Deegees heeft alleen gebruik kunnen maken van bb-dorpen geen tegen stand he ;-)

En nu krijgt hij een keer aanvallen gaat hij meteen naar de leiding om een oorlogs verklaring hahahahahaha daar had ik niet eens aangedacht...
 

DeletedUser60291

Guest
Ach ja geen topic waard zeg je??

Vind ik wel anders zou ik het echt niet plaatsen..

Maar jullie geven hem 5000 os ehmszzz een speler van 13.000.000 punten heeft hij alleen maar lege dorpen dan kan hij dit zelf niet of is hij niet zo ervaren???

Dit bedoel ik dus met divine heeft grote spelers maar de meerdeheid heeft geen ervaring..

En het heeft voordelen als oude speler nog op hun account zitten die zullen uit alle macht hun account verdedigen...


Deegees heeft alleen gebruik kunnen maken van bb-dorpen geen tegen stand he ;-)

En nu krijgt hij een keer aanvallen gaat hij meteen naar de leiding om een oorlogs verklaring hahahahahaha daar had ik niet eens aangedacht...

Oke ten eerste tja vooruit jij mag ook je mening hebben al kan die me vrij weinig schelen ik kan er alleen om lachen :p

Jij neemt alles serieus en geloofd blijkbaar alles 5000 os haha oh en uuh n. de speler op degees is zeker wel ervaren. Echt een top speler waarmee ik samen mooie tijden op wereld 19 heb gespeeld.
Ik zie jou niet 123 3000 aanvallen per dag 2 weken lang deffen ......

wie heeft er volgens jou geen ervaring dan?

lees maar ff per puntje dan snap je het wel
 

DeletedUser

Guest
Mag ik je er op wijzen dat er 1 keer VV gedaan is in FS. En dat was nog een vriendendienst. Een vriend uit de nood helpen. Dus neen, deze vlieger gaat niet op :)

Een vriendendienst op meerdere accounts? Tsjonge, ik heb geen zin om de post van een mededeling in onze archieven op te gaan zoeken. Maar Visiter (en volgens mij zelfs andere accounts) heeft meerdere accounts gevv't, dat heeft iemand uit FP ons bevestigt, dit is een feit en jullie kunnen ons niet het tegengestelde bewijzen. Er werd ons zelf gezegd dat er een mass op de benen gezet zou worden, zeg me niet dat zo'n ministam uit eigen initiatief een massa van zogezegd 1000 clears op gaat zetten zonder de bescherming en hulp van een grotere stam ;)


Ach ja geen topic waard zeg je??

Vind ik wel anders zou ik het echt niet plaatsen..

Maar jullie geven hem 5000 os ehmszzz een speler van 13.000.000 punten heeft hij alleen maar lege dorpen dan kan hij dit zelf niet of is hij niet zo ervaren???

Dit bedoel ik dus met divine heeft grote spelers maar de meerdeheid heeft geen ervaring..

En het heeft voordelen als oude speler nog op hun account zitten die zullen uit alle macht hun account verdedigen...


Deegees heeft alleen gebruik kunnen maken van bb-dorpen geen tegen stand he ;-)

En nu krijgt hij een keer aanvallen gaat hij meteen naar de leiding om een oorlogs verklaring hahahahahaha daar had ik niet eens aangedacht...

HAHAHAHAHAHAHA
Sarcasme ooit nog van gehoord? Hoe oud ben jij?
 

DeletedUser

Guest
Een vriendendienst op meerdere accounts? Tsjonge, ik heb geen zin om de post van een mededeling in onze archieven op te gaan zoeken. Maar Visiter (en volgens mij zelfs andere accounts) heeft meerdere accounts gevv't, dat heeft iemand uit FP ons bevestigt, dit is een feit en jullie kunnen ons niet het tegengestelde bewijzen. Er werd ons zelf gezegd dat er een mass op de benen gezet zou worden, zeg me niet dat zo'n ministam uit eigen initiatief een massa van zogezegd 1000 clears op gaat zetten zonder de bescherming en hulp van een grotere stam ;)




HAHAHAHAHAHAHA
Sarcasme ooit nog van gehoord? Hoe oud ben jij?
Ja een vriendendienst op 1 account. Dat weet ik uit hele goede bron ;). Post je bewijs maar. Waarom zouden wij BW helpen? Wat winnen we? Er is geen front tussen Break-Divine. Al die speculaties... Ga je gang maar. Met een beetje inzicht weet je wel beter.
 

DeletedUser59247

Guest
Er is nog geen sprake van geweest tussen B.W en Break voor een samenwerking om Divine weg te ketsen van deze wereld..
Jullie hoeven dus niet dingen te gaan zeggen dat Break ons mee helpt hiervan is geen sprake...

Een speler van jullie begint iets van actie krijg je reactie en dan bemoeien de gehele stam van Divine zich ermee..

En dan als tekst van actie komt reactie Deegees was zelf begonnen hij begon jokke aan te vallen..
 

DeletedUser

Guest
Waarom heeft break er altijd mee te maken... Leer eens met argumenten te komen. Dan pas spreken we :)

Hij is zo vol van zichzelf. Gebruikt jullie slogan en heeft wel een hele grote mond, terwijl niemand hem kent..

Ach ja geen topic waard zeg je??

Vind ik wel anders zou ik het echt niet plaatsen..

Maar jullie geven hem 5000 os ehmszzz een speler van 13.000.000 punten heeft hij alleen maar lege dorpen dan kan hij dit zelf niet of is hij niet zo ervaren???

Dit bedoel ik dus met divine heeft grote spelers maar de meerdeheid heeft geen ervaring..

En het heeft voordelen als oude speler nog op hun account zitten die zullen uit alle macht hun account verdedigen...


Deegees heeft alleen gebruik kunnen maken van bb-dorpen geen tegen stand he ;-)

En nu krijgt hij een keer aanvallen gaat hij meteen naar de leiding om een oorlogs verklaring hahahahahaha daar had ik niet eens aangedacht...

face-palm.jpg
 

DeletedUser59417

Guest
Wie heeft er een cabaretier in gehuurd om dit te posten :p?
 

DeletedUser60291

Guest
Er is nog geen sprake van geweest tussen B.W en Break voor een samenwerking om Divine weg te ketsen van deze wereld..
Jullie hoeven dus niet dingen te gaan zeggen dat Break ons mee helpt hiervan is geen sprake...

Een speler van jullie begint iets van actie krijg je reactie en dan bemoeien de gehele stam van Divine zich ermee..

En dan als tekst van actie komt reactie Deegees was zelf begonnen hij begon jokke aan te vallen..

Fout ik begon jokke aan te vallen! en hij deed niks terug en ik kwam overal doorheen.
 

DeletedUser59247

Guest
Dus jullie willen zo groot worden iemand in de stam bedreigen om tegen jullie informatie te laten vertellen hahahahah Divine Divine op die manier kunnen wij ook groot worden een mol in jullie stam plaatsen..

En dan zeggen jullie dat Eq ratten zijn hahahahahaha nu bewijst het zich dat jullie dat meer zijn ;-)

Wij hebben geen informant nodig deze uitspraak van jullie zeg al genoeg ZWAK


Maar ja wie het laatst lach lacht het best ;)

En inderdaad Visiter is een keer vv van mij geweest maar dit was niet in oorlogs tijd maar dat ik gewoon even iemand nodig had die even wat dingetjes op orde wou stellen omdat ik even weekendje weg was ...

Maar ja jullie komen nou groot over en ik moet maar per punt gaan tellen maar punten zeggen niets dat bewijst deegees wel ;-) als hij echt zo goed is als op wereld 19 dan weet hij toch wel hoe je 2 dorpen moet clearen en edelen???????????
 
Bovenaan