Azor Ahai - 200 PP

  • Topicstarter Deleted User - 487694086
  • Startdatum

Deleted User - 487694086

Guest
1. Soort plaatje: 270x180
2. De tekst: Azor Ahai
3. Kleurencombinatie(s): -
4. Thema: GoT fans zullen het wel weten, voor de rest: http://awoiaf.westeros.org/index.php/Azor_Ahai
Graag wel het plaatje in GoT stijl.
5. Plaatje(s) om te gebruiken: -
6. Deadline: -
7. Prijs/gift: 200 PP
8. Favoriet tot nu toe: -

Ben heel benieuwd! :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68606

Guest
vfp9aif6uqq.png
 
Reactiescore
1.094
Ik hoop er nog een paar meer te zien :)
 
Reactiescore
1.094
Bump :)
 

DeletedUser

Guest
Zou je es enkele plaatjes van Azor Ahai kunnen tonen aub :p? Want weet via die wikipedialink nog altijd niet hoe hij er uit ziet :D Staat hij hier tussen?
 

DeletedUser76417

Guest
Zou je es enkele plaatjes van Azor Ahai kunnen tonen aub :p? Want weet via die wikipedialink nog altijd niet hoe hij er uit ziet :D Staat hij hier tussen?

't gaat er denk ik om dat het een persoon is met een brandend zwaard, dan kom je denk ik al wel op mooie stocks.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Zou je es enkele plaatjes van Azor Ahai kunnen tonen aub :p? Want weet via die wikipedialink nog altijd niet hoe hij er uit ziet :D Staat hij hier tussen?

Het is niet een specifiek persoon, is nog niet duidelijk in de serie nml. :)
Je kan gewoon Jon Snow nemen, je kan ook een andere persoon nemen, die gewoon een goede uitstraling heeft. Mag je zelf invullen. ;)
 

Deleted User - 487694086

Guest
We hebben nog niet ons perfecte plaatje gevonden. Het plaatje mag ook wat verder gezocht zijn, niet per se een GoT persoon, maar een soort held.
 

DeletedUser53131

Guest
ik heb nog een zalige stock gevonden uiteindelijk. ik maak zo spoedig mogelijk er iets mee! :)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Bump
 
Bovenaan