Awards W18

DeletedUser66203

Guest
ja. ik vind 80 dorpen wel een redelijk getal om het te mogen zeggen. daarbij zeg ik ook dat het makkelijk was. niks ergs aan? anders loopt howlin volgens jou toch ook op te scheppen over zijn defprestaties ?

zeker weten dat ik je had ingehaald als ik smiddags online was! :D ik stond op 56 ofzo met maar 2x edels eruit sturen :(
 

DeletedUser

Guest
Ja, jullie deffen zelfs jezelf met DEF van TNO, dat is pas geweldig om te zien :D

Net zoals vinnie zegt, zie ik je daar prachtig bewijs posten.. Dat ik de moeite neem om erop in te gaan mag je al beschouwen als een toegeving :eek: Typisch EQUI, hun modder is op om mee te gooien dus gaan ze maar wat verzinnen. Keep up the good work! Helpt de amusementswaarde weer dat tikkeltje omhoog :)
 
Reactiescore
1.094
ja. ik vind 80 dorpen wel een redelijk getal om het te mogen zeggen. daarbij zeg ik ook dat het makkelijk was. niks ergs aan? anders loopt howlin volgens jou toch ook op te scheppen over zijn defprestaties ?

Jij zegt dat je niet opschept over de dorpjes van tno, je doet het wel. Dat toon ik alleen aan, zeker omdat je zei: bij de pro's van p en tno terwijl je zelf al 2 keer bent weggespeeld door diezelfde pro s van P, en tno een aantal spelers van break het zwijgen oplegde (oa marc berend die nu bb is). Dat noem ik die uitspraak opscheppen ja. En daarom zette ik mijn vraagtekens bij je uitspraak.

Daarbij vind ik 80 dorpjes een prima getal hoor, goed gedaan :rolleyes: (nee geen sarcasme)

Verder heb ik niks gezegd over howlin ze defprestaties en opscheppen? Hoezo kom je daarop? En nee die liep niet op te scheppen, men beweerde namelijk dat er heleboel stamdeff stond (1500 dorpen ofzo), en toen heeft howlin gezegd dat hij wel de statistieken laat zien, om vooral aan te tonen dat die uitspraak van 1500 stamdef echt onzin was.
Dat noem ik geen opscheppen
 

DeletedUser

Guest
Jij zegt dat je niet opschept over de dorpjes van tno, je doet het wel. Dat toon ik alleen aan, zeker omdat je zei: bij de pro's van p en tno terwijl je zelf al 2 keer bent weggespeeld door diezelfde pro s van P, en tno een aantal spelers van break het zwijgen oplegde (oa marc berend die nu bb is). Dat noem ik die uitspraak opscheppen ja. En daarom zette ik mijn vraagtekens bij je uitspraak.

Daarbij vind ik 80 dorpjes een prima getal hoor, goed gedaan :rolleyes: (nee geen sarcasme)

Verder heb ik niks gezegd over howlin ze defprestaties en opscheppen? Hoezo kom je daarop? En nee die liep niet op te scheppen, men beweerde namelijk dat er heleboel stamdeff stond (1500 dorpen ofzo), en toen heeft howlin gezegd dat hij wel de statistieken laat zien, om vooral aan te tonen dat die uitspraak van 1500 stamdef echt onzin was.
Dat noem ik geen opscheppen

Je neemt het ook allemaal zo serieus, zucht. ik zeg in het AWARD topic notabene een grappige zin van, ich habe ein 80 dorpen award op de pro's van TNO en P. als je dit al opscheppen noemt vind ik het wel heel erg serieus genomen:eek:

Ik noemde howlin als voorbeeld. als je dat van mij opscheppen (ik toon wat aan) dan schept howlin namelijk ook op (hij toont ook resultaten aan). ik zei niet dat jij er wat over zei.
 

DeletedUser

Guest
2x Verdediger van de dag


op 17.01.2013 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (3.120.836 eenheden)!

Je awards bekijken


Zijde 1:
Spelers: The 4Th Espada
Zijde 2:
Stammen: |P|

Timeframe: Laatste 24 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4
Kant 2: 1
Verschil: 3

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 36,278
Kant 2: 8,842
Verschil: 27,436

chart


:cool:
 
Reactiescore
255
Netjes Raf ;)
 

DeletedUser

Guest
2x Verdediger van de dag


op 17.01.2013 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (3.120.836 eenheden)!

Je awards bekijken


Zijde 1:
Spelers: The 4Th Espada
Zijde 2:
Stammen: |P|

Timeframe: Laatste 24 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4
Kant 2: 1
Verschil: 3

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 36,278
Kant 2: 8,842
Verschil: 27,436

chart


:cool:

Denk eerlijk gezegd niet dat je veel edels te verwerken hebt gekregen. Daarnaast zijn je overnames op net overgenomen cf's van Otje denk ik, behoorlijk moeilijk te verdedigen. Maar toch proficiat :)
 

DeletedUser

Guest
Beide uitspraken zijn correct. Twee dorpen van Otje waren echter niet van die CF's helemaal in de rim. Het ziet er toch leuk uit :p
 
Reactiescore
1.094
Denk eerlijk gezegd niet dat je veel edels te verwerken hebt gekregen. Daarnaast zijn je overnames op net overgenomen cf's van Otje denk ik, behoorlijk moeilijk te verdedigen. Maar toch proficiat :)

Klopt, zijn dorpjes die even lopen liggen van een fatsoenlijk deel van ons cluster (niet helemaal de cfs achterin maar zeker wel tijdje lopen), moeilijk te verdedigen daardoor, en bovendien paar uur voordat the 4th ze overnam waren ze van edsan, dus in feite zijn het intern stats,
Maar hij doet zeer goed zijn best om de dorpen uit handen van P te halen, wat zoals je kan zien aardig lukt
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
978
13x Verdediger van de dag

op 18.01.2013 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (1.627.809 eenheden)!

Je awards bekijken

Wel is waar een beetje te makkelijk dit, en ook vrij doelloos die paar attacks. 25 attacks op 10 dorpjes die al gestacked stonden en er 150 uur over deden. Nog wat eigen def erbij gooien en klaar..
 

DeletedUser39557

Guest
Niet goed aangevallen dan, tenzij het de bedoeling was om wat clears te verliezen en een klein beetje oda te scoren. Anders zie ik er het nut niet van in.
 

DeletedUser37978

Guest
Wel is waar een beetje te makkelijk dit, en ook vrij doelloos die paar attacks. 25 attacks op 10 dorpjes die al gestacked stonden en er 150 uur over deden. Nog wat eigen def erbij gooien en klaar..

Jij blij dat je genoeg def had, anders had ik straks ook nog je gebouwen afgebroken :eek:
 
Reactiescore
978
Jij blij dat je genoeg def had, anders had ik straks ook nog je gebouwen afgebroken :eek:

Ik hou sinds de vorige massa alle opties open betreft gevolgen. :p
 
Reactiescore
978
Bovenaan