Awards W18

Reactiescore
981
Verdediger van de dag
vandaag heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (2.071.837 eenheden)!
Behoud dit record tot 0:zwaar::00 uur om de award te winnen!:zwaard:

11x Verdediger van de dag

op 10.01.2013 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (3.302.200 eenheden)!
En gisteren idem.
 

DeletedUser81928

Guest
Wat is er met mijn naam?
Heb ik weer ergens een foutje gemaakt?
Het is dan ook al laat.
Ik zeg proost en lees het morgen nacht wel.
 

DeletedUser

Guest
Zeker niet, alleen is tompeter mijns inziens een iets betere naam dan bloemkool4life. Maar goed, ik heet zelf Flos453.
 

DeletedUser

Guest
Zeker niet, alleen is tompeter mijns inziens een iets betere naam dan bloemkool4life. Maar goed, ik heet zelf Flos453.

Damn zeg, een naam bepaalt al hoe serieus je genomen wordt.
Als het van jouw naam afhing, dan zouden we moeten denken dat je niet goed kon tellen -.-"
 

DeletedUser26978

Guest
again and again..

12x Verdediger van de dag

op 11.01.2013 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (2.258.032 eenheden)!

Je awards bekijken
 

DeletedUser81928

Guest
Ach ja we moeten zo beide ons eigen forum account hebben hea. T. had de zijne al dus ik dacht we roepen deze in het leven zodat ik ook eens kan reageren. Ook al was het alleen maar het dat lijstje van Howlin in te vullen. Het is toch wel grappig hier tegen alle verwachtingen in.
 

DeletedUser66203

Guest
met niet eens een 1/3 van mijn clears kapot(22.000-24.000 bevolking beschouw ik als heel.):

Aanvaller van de dag
vandaag heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (2.290.669 eenheden)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!

gaat iemand hem nog afpakken?
 

DeletedUser54807

Guest
met niet eens een 1/3 van mijn clears kapot(22.000-24.000 bevolking beschouw ik als heel.):

Aanvaller van de dag
vandaag heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (2.290.669 eenheden)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!

gaat iemand hem nog afpakken?

held
 
Bovenaan