Ik kan het maar over mijn vakken hebben? In elk geval zal je me niet wijsmaken dat TEW in niveau hoger ligt dan andere masters (Masters vanaf het 4de jaar? Dat is een grap of meen je dat? --> Zoek eens op wat een MaNaMa of zelfs academische master is). Nergens zei ik dat ik me beter voelde dus niets gaan verzinnen. Echter is wat ik hier neerschrijf geheel correct. Mocht je mijn 'kritiek' onterecht vinden, raad ik je aan research te doen over hoe krepox zijn master TEW gebruikte als drogargument in het verleden. Langer volgehouden? Drogargument van jou
. Ik ben perfect gelukkig met mijn RL situatie nu. Nou, jij bent ook ( al meerdere keren) gestopt IG zonder wat te presteren, dus daar mag je dat eens op jezelf toepassen. Tenzij je wilt beweren iets noemenswaardigs te hebben moeten doen in je periodes op DL? Ach, het blijft een spel. Ik heb er geen moeite mee om te zeggen dat de samenwerking tussen hun frontspelers daar en hun intrinsieke kwaliteiten voor het account Amen toen teveel waren. Het kleinere acc. (1.5M) moest alles zelf opvangen. Ook pech gehad toen we blitzten op zijn 2de linie. De edelclears west van DS in combi met hun overvloed aan (edel)clears deed ons de das om. Er is in die dagen zeer veel gesniped, backtimed en recapped maar de mobiele troepen van Amen konden dat simpelweg niet opvangen.
@sven: ik weet het en wou niet bekritiseren. Verkeerd Engels triggert de grammar nazi in me, dus geen nood. Je boodschap kwam wel over, zoals het altijd doet, ja.