Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser24823

Guest
Die frieten moeten even extra spetteren en dan gaan ze eroverheen....:D
 

DeletedUser

Guest
Door dat vet komen er nog meer gaatjes in. en dan krijgen we van vision een visoen. Waarin Zero als gesmolte kaas zo weg smelt. en dan is zero Zero Points. :D
 

DeletedUser26726

Guest
Kikker probeert de aandacht van zichzelf af te houden omdat hij stamloos is :D
 

DeletedUser52179

Guest
Ze wilden naar vision, maar werden niet aangenomen en nu kunnen ze geen kant meer op :D
 

DeletedUser

Guest
Wie wilde zowww ontzettend graag naar vision. :eek: Natuurlijk ziet vision er voor buitenstaander goed uit. Maar je weet nooit hoe het van binnen zit. En het bevalt mij nog wel goed dat sollo voor zolang ik nog zin in tw heb, :rolleyes:
 

DeletedUser58513

Guest
Zullen zien hoe erg het word met zero als "gatenkaasje"

ik blijf iig nog even :)
 

DeletedUser

Guest
Als ik zo kijk zijn al die continenten waar cons. Bijna 100 % heeft verpest door mij
Voorbeeld kijk c 96 99.97 % ik bezir dat ene dorp, gister overgenomen

Doet me denken aan just c 83 eerst 100 % toen bowser 1 dorp, goeie tijden
 

DeletedUser52179

Guest
Als ik zo kijk zijn al die continenten waar cons. Bijna 100 % heeft verpest door mij
Voorbeeld kijk c 96 99.97 % ik bezir dat ene dorp, gister overgenomen

Doet me denken aan just c 83 eerst 100 % toen bowser 1 dorp, goeie tijden

di-6Z4I.jpg
 

DeletedUser46057

Guest
Bijna op een kaartje hier nummer 1 :D

Geef me nog wat ODA Phoex!!!!!!! ben er bijna!
 

DeletedUser

Guest
wat een dooie boel op het fora :p en jammer dat de kaartjes niet wat mooier zijn :(
 

DeletedUser

Guest
Helaas op veel oudere werelden is er inactiviteit op het AF.

@Kikkerzzbis: hebben wij nog samen in ZERO gezeten? (Ik kende enkel Fernando als ik me goed herinner...)
 

DeletedUser

Guest
ja dat ben ik ja. De toen nogal eigenwijze speler haha. Man zeg als ik dan achter af terug kijk. Denk van nou nou ik had me wel beter kunnen gedragen haha. Je merkt automatisch dat je in zo spel toch om een hele andere manier praat en omgaat met iedereen :)
 

DeletedUser

Guest
Helaas op veel oudere werelden is er inactiviteit op het AF.

@Kikkerzzbis: hebben wij nog samen in ZERO gezeten? (Ik kende enkel Fernando als ik me goed herinner...)

Wie ben jij als ik zo nieuwsgierig mag zijn haha. Het is haast een jaar later. Maja dacht laat ik maar weer is kijken en ben best nieuwsgierig.
 

DeletedUser

Guest
jaja na zoveel jaar weer begonnen en zie dat vision gewonnen heeft. GG
 
Bovenaan