Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser14201

Guest
Leuke update met moraalbrekers, sta ik er ook eens op :D Wist trouwens niet dat ik dorpje rechts van Woes had, rare plek :cool:
 

DeletedUser

Guest
wat verbaast het mij dat fog er niet bij staat:p lol ( bij oda stammen)
 

DeletedUser

Guest
sir jesse moraalbreker?
de lapperspel bestaat niet meer ...
En ik,any,da phoenix bij snelste groeiers joepie ^^
 

DeletedUser

Guest
A-S kan dan wel klein zijn. maar we komen eraan, be prepared! Trots dat wij al verschillende keren in het rijtje staan :)
 

DeletedUser

Guest
Gummi heeft weer wat makkelijk dorpjes.. Dus ik hoop niet dat ze straks weer gaan opscheppen dat ze zo snel groeien.. Want met dit soort toevalligheden kan iedereen dat..

Centreer deze coordinaten.
494|500

Geen kritiek ofzo.. Maar dat we niet over een weekje weer een prachtige uiteenzetting van iemand zien waarin Gummi helemaal wordt opgehemelt.
 

DeletedUser17217

Guest
Gummi heeft weer wat makkelijk dorpjes.. Dus ik hoop niet dat ze straks weer gaan opscheppen dat ze zo snel groeien.. Want met dit soort toevalligheden kan iedereen dat..

Centreer deze coordinaten.
494|500

Geen kritiek ofzo.. Maar dat we niet over een weekje weer een prachtige uiteenzetting van iemand zien waarin Gummi helemaal wordt opgehemelt.

Gummi groeit ook niet snel...
Volgens mijn lijstje groeien ze elke dag 170.000 á 210.000 per dag.
dat terwijl CHIQ. met 300.000 per dag groeit.
 

DeletedUser23429

Guest
Ik zie anders in Vip ook genoeg bbd en daar klaagt toch ook niemand over ?
 

DeletedUser

Guest
Gummi heeft weer wat makkelijk dorpjes.. Dus ik hoop niet dat ze straks weer gaan opscheppen dat ze zo snel groeien.. Want met dit soort toevalligheden kan iedereen dat..

Centreer deze coordinaten.
494|500

Geen kritiek ofzo.. Maar dat we niet over een weekje weer een prachtige uiteenzetting van iemand zien waarin Gummi helemaal wordt opgehemelt.

Jah, en alle andere stammen die naast barbaren dorpen liggen ook. :confused:

En wat jij zegt Noblepride trek ik ook in twijfel. Als ik enkel al kijk naar vandaag hebben we al een fikse groei meer als jullie.
 

DeletedUser20173

Guest
Jah, en alle andere stammen die naast barbaren dorpen liggen ook. :confused:

En wat jij zegt Noblepride trek ik ook in twijfel. Als ik enkel al kijk naar vandaag hebben we al een fikse groei meer als jullie.

Ik wou net vragen wat de FOG groei was. want die werd niet genoemd
 

DeletedUser5690

Guest
Kleine bump, kwestie dat dit niet vergeten word. Laatste update was deze zondag, ik zie in OD enkele verschuivingen ;)
 

DeletedUser

Guest
huh?

euhm :confused:
hoe kan het dat ik 6e sta in overnames van de maand in mijn ogen niet echt sneller of trager ge-edelt als in de vorige maanden :confused:

het zal wel te maken hebben met mijn intern opdrachten vermoed ik
 

DeletedUser

Guest
euhm :confused:
hoe kan het dat ik 6e sta in overnames van de maand in mijn ogen niet echt sneller of trager ge-edelt als in de vorige maanden :confused:

het zal wel te maken hebben met mijn intern opdrachten vermoed ik

Je hebt wel meer geedeld. ;) Want ik weet niet of je mijn "grapje" nog weet van mijn profiel, toen stond je boven/onder me. Ik ben nog meer gaan edelen als eerst en je staat nu ongeveer 300k op me voor. Verklaar dat eens? :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan