Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser5456

Guest
Wat is dit nu? Kaartjes weg?

Inderdaad, omdat er hier en daar wat commentaar op mijn kaartjes was stel ik ze niet langer beschikbaar op het forum. Ik zal jullie dus niet langer mijn kaartjes op elke wereld opdringen. Nu hebben de spelers op de werelden zelf de keus om te bepalen welke kaartjes ze willen zien.

Het goede nieuws is dat de kaartjes nog steeds wekelijks worden gemaakt, echter worden ze alleen online beschikbaar gesteld op http://tw.hezhi.nl. Aan de spelers van de werelden dan zelf de keus of ze deze al dan niet op het forum plaatsen.

Tevens is er een geheel nieuw script geschreven om de kaartjes te updaten en zijn er enkele vernieuwingen aangebracht:

De vernieuwingen die zijn aangebracht zijn:

* geen afhankelijkheid meer van twplus voor de oda stats
* een strakker/schoner en vooral smaller design
* vernieuwingen in de code
* nieuwe kaartjes:
o top 10 ODD stammen
o groei top 10 stammen
o top 15 ODD spelers
o speler dominantie
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5690

Guest
Thanx!
a040.gif
 

DeletedUser14201

Guest
Wat een mooie kaartjes, een van de of misschien wel de overzichtelijkste die ik gezien heb.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het zonde dat hij ook op W8 wordt geplaatst gezien Doc zijn best doet met zijn eigen kaartjes en ik vind dat Doc dus zijn plaatsje hier verdient en deze maar lekker op andere werelden mogen blijven.
 

DeletedUser5690

Guest
Ik vind het zonde dat hij ook op W8 wordt geplaatst gezien Doc zijn best doet met zijn eigen kaartjes en ik vind dat Doc dus zijn plaatsje hier verdient en deze maar lekker op andere werelden mogen blijven.

Die van Doc. zullen veel geiler zijn en beter op w8 toegespits zijn ;)
 

DeletedUser5456

Guest
Ik vind het zonde dat hij ook op W8 wordt geplaatst gezien Doc zijn best doet met zijn eigen kaartjes en ik vind dat Doc dus zijn plaatsje hier verdient en deze maar lekker op andere werelden mogen blijven.

Het is natuurlijk spijtig dat Doc hier ook mee bezig is geweest. Hoorde dit ook pas toen mijn kaartjes al grotendeels klaar waren, maar mijn kaartjes zijn generiek voor elke wereld. Doc kan specifieke kaartjes voor wereld 8 maken.

En ik vind het ook geen probleem om mijn post weer weg te halen als men voelt dat deze kaartjes niet nodig zijn voor wereld 8.
 

DeletedUser19058

Guest
Thnx. Heeft de TW-crew mensen ingehuurd om het wereld w8 forum wat op te vrolijken ofzo?
 

DeletedUser

Guest
Nee joh, tuurlijk niet weghalen! Zijn mooie kaartjes, die van Doc ook. Gewoon een keertje en en i.p.v. of of in deze tijden van recessie.
 

DeletedUser

Guest
Puik werk! Maar dat wist je wel al. :p

Ik had er al met hezhi over gepraat en ik wist dat hij dus ook al zijn kaarten zowat klaar had. Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik ook gewoon verder ga.

Waarschijnlijk krijgen we toch verschillende kaarten. ;)
 

DeletedUser16768

Guest
Eerste update is inmiddels geweest.

Iedereen even kijken naar ODA Spelers;)
ik schep niet graag op:rolleyes:
Maar ben hier wel trots op als nummer 57 van de ranglijst;)

Dus voor mensen die oorlog met me krijgen, watch you're back;)
 

DeletedUser5690

Guest
Wat zou bij de dominantie map de voorwaarde zijn om er op te staan? Ik zie bijvoorbeeld ChiQ. er niet opstaan, terwijl deze wel voor Vip staan in de algemene ranks.
 

DeletedUser

Guest
Stammen die dominant zijn in 3 of meer continenten staan erop.:)
 

DeletedUser14595

Guest
Leuk om te zien dat m´n stam het meest dominate is :D van deze wereld 8

Misschien wel meeste belovend voor de toekomst ;)

44,17% U.N

CoA volgt op 44,08% volgens de laatste statistieken.

per continent natuurlijk, niet over meerdere continenten :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ff kijke wie er ownd in me continent:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan