Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser

Guest
Link werkt niet bij mij, of ligt dat aan mijn eigen verbinding?

Maar Kinkorfy/Asm64 verlieten de stam ook, + een paar interns die een eigen stammetje gemaakt hebben om de stats te faken.
En ook The Ghostrider is gekickt geweest op verdenking van spionage voor de Vibbers.
Dat waren ze volgens mij?

En Fort is aan het oprukken in K14, oorlog?
 

DeletedUser

Guest
mhm zou nu wel moeten werken :) klein foutje gemaakt.. :)

mja idd dat zal het zowat zijn, voorlopig althans :D

enjah oorlog.. ze zijn een stamaanval begonnen op king-rocketeer, maar zoveel hebben ze niet kunnen nemen :)

oorlog zal er stilaan wel gaan komen, het begint een beetje te borrelen :D
 

DeletedUser

Guest
Heb het gevolgt met Rocket, schamele prestatie van Feniks als je ziet dat ze alleen afgezonderde dorpen hebben kunnen nemen, ver afgezonderd in Feniks-land..

En een oorlog om K14, intressant. Eens zien wat Feniks hierop verzint aangezien het blijkbaar intern niet helemaal loopt zoals ze hoopte.
 

DeletedUser

Guest
Heb het gevolgt met Rocket, schamele prestatie van Feniks als je ziet dat ze alleen afgezonderde dorpen hebben kunnen nemen, ver afgezonderd in Feniks-land..

En een oorlog om K14, intressant. Eens zien wat Feniks hierop verzint aangezien het blijkbaar intern niet helemaal loopt zoals ze hoopte.

Komt door mijn geweldige defensieve instelling in dat gebied. Iets meer dan de helft van mijn def had ik bij rocket geparkeerd en de verliezen waren minimaal met zijn def samen. Gezien onze ligging kan ik natuurlijk ook niet toelaten dat ze dorpjes van hem afpakken.


En ja.. oorlog in K14... Ben ik helemaal voor! Hopelijk komen er wat mooie gezamenlijke acties van de grond en krijgt FORT daar eindelijk de meerderheid in bezit =)
 

DeletedUser

Guest
Komt door mijn geweldige defensieve instelling in dat gebied. Iets meer dan de helft van mijn def had ik bij rocket geparkeerd en de verliezen waren minimaal met zijn def samen. Gezien onze ligging kan ik natuurlijk ook niet toelaten dat ze dorpjes van hem afpakken.


En ja.. oorlog in K14... Ben ik helemaal voor! Hopelijk komen er wat mooie gezamenlijke acties van de grond en krijgt FORT daar eindelijk de meerderheid in bezit =)

Ik hoopte al dat er zo'n andwoord van je kwam.. Nu is het alleen nog maar afwachten op de wraakactie dus.

Wie zal het worden?
 

DeletedUser

Guest
Geen idee, eerst FORT maar eens zover krijgen ^^

Maar die acties op Rocket kunnen natuurlijk niet ongestraft blijven.
 

DeletedUser

Guest
Niet teveel info geven hé Voodoo, wie weet heb je straks een defwall voor je neus staan..
 

DeletedUser31187

Guest
Kaartje van top15 ODA moraalbrekers doet het niet.

Vind het best ook jammer dat ze maar om de 5 dagen worden geupdate maar wel een leuke toevoeging!
 

DeletedUser16381

Guest
zeworden om de week geupdate;) maar vandaag zie ik geen update?:confused:
 

DeletedUser24660

Guest
interessant verloop in k14 :)


(jah men forum acc heb ik nog :d)
 
Bovenaan