Astra* vs Royal

DeletedUser

Guest
daarom had je ook vv.

MAar dat wist ik hoor:p
Ging het goed eigenlijk;p

Ja niet altijd he, die van beautje heb ik bvb gesniped en ik had die week examens hoor :p

En bwa 4gingen redelijk, 2 iets minder 1tje heb ik niet meegedaan :p
 

DeletedUser20836

Guest
Ja niet altijd he, die van beautje heb ik bvb gesniped en ik had die week examens hoor :p

En bwa 4gingen redelijk, 2 iets minder 1tje heb ik niet meegedaan :p

goed bezig:p

Ach ik heb de lastigste met 8.5 afgesloten nu dus nu w88 op andere cijfers maar deze vond ik lastigst dus goede hoop :p
 

DeletedUser

Guest
ach elke gek z'n gebrek toch:p

Dit forum vereist dat je 30 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 1 seconden. pff:mad:

Aanvallen sturen met milli's is iets minder mijn ding, daar heb ik mijn co voor he :p
En deffen is het leukst vind ik :p
 

DeletedUser20836

Guest
Aanvallen sturen met milli's is iets minder mijn ding, daar heb ik mijn co voor he :p
En deffen is het leukst vind ik :p

ik vind deffen op lange duur zo saai worden als het meestal lukt:p

op w9 ging het ook zo, 1500 inc, 33 treinen
33 treinen gesniped( w9 is seconde wereld en als een trein dus 2 sec is is het over en klaar)

dat was ook wel droog die frustratie bij hun:p

maar toen drukte ik delete XD
 

DeletedUser

Guest
op w9 ging het ook zo, 1500 inc, 33 treinen
33 treinen gesniped( w9 is seconde wereld en als een trein dus 2 sec is is het over en klaar)

Als deze wereld op hele seconde was, was die perfect :p Als ik een keer pech heb of faal en niet alles in 1 seconde krijg, trek ik gewoon de edels terug, beter dan ze verliezen ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik dacht dat je daarvoor mij zocht :p

Jij wou niet, ga maar naar dat ander account nu phuh :p

En mijn favoriete wereld is nog altijd zonder millis, daar is snipen haast onmogelijk als je clears en edels op de sec timet, dus dan maar andere tactiek gebruiken :D
En wat de edels hier betreft suckt het ook, die kosten 1 pakketje als je ze verliest, anders waren jullie paar weken bezig met edels maken :p
 

DeletedUser

Guest
Jij wou niet, ga maar naar dat ander account nu phuh :p

En mijn favoriete wereld is nog altijd zonder millis, daar is snipen haast onmogelijk als je clears en edels op de sec timet, dus dan maar andere tactiek gebruiken :D
En wat de edels hier betreft suckt het ook, die kosten 1 pakketje als je ze verliest, anders waren jullie paar weken bezig met edels maken :p

Is easy, vooredelen en clear + edel erachter, als je dat continu doet, word je echt gek. Time je perfect en win je alsnog niks :p
 

DeletedUser20836

Guest
Als deze wereld op hele seconde was, was die perfect :p Als ik een keer pech heb of faal en niet alles in 1 seconde krijg, trek ik gewoon de edels terug, beter dan ze verliezen ;)

dan had farm al wat dorpen kwijt geweest mocht dat zo zijn, dat is een feit;)
 

DeletedUser27950

Guest
Jij wou niet, ga maar naar dat ander account nu phuh :p

En mijn favoriete wereld is nog altijd zonder millis, daar is snipen haast onmogelijk als je clears en edels op de sec timet, dus dan maar andere tactiek gebruiken :D
En wat de edels hier betreft suckt het ook, die kosten 1 pakketje als je ze verliest, anders waren jullie paar weken bezig met edels maken :p

Ik wil je wel co-en voor aanvallen :p
 
Bovenaan