Astra* vs Royal

DeletedUser20836

Guest
Ik krijg het gevoel dat niemand uit astra* .farmalarm nog mag :(
hij doet het gewoon goed klaar.

Maar ik was aan het begin van de wereld goed bevriend met ze ja :p
We waren bg's(h)
 

DeletedUser

Guest
Het respect voor .FarmAlarm word steeds groter :D

__________________________
W16 Djonni Boy-Prik W19 Snelle Fiets NLS .Lance Armstrong
 

DeletedUser31589

Guest
Ik krijg het gevoel dat niemand uit astra* .farmalarm nog mag :(
hij doet het gewoon goed klaar.

Maar ik was aan het begin van de wereld goed bevriend met ze ja :p
We waren bg's(h)

AnnoDominoooo:D
vond het al jammer dat je weg was bij ons:p
 

DeletedUser

Guest
Je loopt hier te stoefen, maar je moest je diep schamen dat er nog geen één dorp is overgenomen van .FarmAlarm.

Je bent hartstikke stoer dat je de rest daar weg edelt, en veel succes er mee. Maar vergeet niet dat de tegenstand op .FarmAlarm de tegenstand is die behoorde te krijgen. Dat is niet gebeurd, en daar hebben jullie een succesje mee geboekt. Maar ga hier aub niet lopen stoefen met die oorlogsverhalen, want je weet donders goed dat jullie een totale afgang behalen op .FarmAlarm.

Hebben we dat dan? :rolleyes: Volgens mij lopen er nog steeds clears en dergelijke hoor, is nog lang niet afgelopen voor Farmalarm. Je doet net of hij het in zijn eentje tegen onze spelers opneemt, echter, hij kreeg en krijgt os van 40+, P.H. en Prik (?). Kraai maar niet te vroeg victorie, want het is nog niet afgelopen :eek:.
 

DeletedUser

Guest
Je loopt hier te stoefen, maar je moest je diep schamen dat er nog geen één dorp is overgenomen van .FarmAlarm.

Je bent hartstikke stoer dat je de rest daar weg edelt, en veel succes er mee. Maar vergeet niet dat de tegenstand op .FarmAlarm de tegenstand is die behoorde te krijgen. Dat is niet gebeurd, en daar hebben jullie een succesje mee geboekt. Maar ga hier aub niet lopen stoefen met die oorlogsverhalen, want je weet donders goed dat jullie een totale afgang behalen op .FarmAlarm.

totale afgang? Komop cupra zak niet verder weg dan dat je al doet.... Ik moet wel bekennen dat ze .FarmAlarm onderschat hebben maar wie heeft dat nu niet gedaan in zijn tw-tijd?
 

DeletedUser

Guest
totale afgang? Komop cupra zak niet verder weg dan dat je al doet.... Ik moet wel bekennen dat ze .FarmAlarm onderschat hebben maar wie heeft dat nu niet gedaan in zijn tw-tijd?

Moi, speel al een jaar met Jonathan :D Maar ik vraag me af. Werd iedereen in Royal dan echt zo laag ingeschat of iedereen in Astra* zo hoog?
 

DeletedUser

Guest
Hebben we dat dan? :rolleyes: Volgens mij lopen er nog steeds clears en dergelijke hoor, is nog lang niet afgelopen voor Farmalarm. Je doet net of hij het in zijn eentje tegen onze spelers opneemt, echter, hij kreeg en krijgt os van 40+, P.H. en Prik (?). Kraai maar niet te vroeg victorie, want het is nog niet afgelopen :eek:.


Als aanvaller vallen jullie met, ondertusen al 10-15 man(dacht ik) aan en time je al je aanvallen... Dan kan ik dus nog miljoenen troepen aan os krijgen, die gaan toch dood omdat dorpen gestacked zijn en edels moeten nog steeds gesniped worden. (Wij hebben natuurlijk wel af en toe een vv nodig, die het tot nu toe allemaal uitstekend deden.)
Het blijft dus 1 account (dat welliswaar af en toe een vv heeft) tegen al die andere aanvallers. Want wij zijn volgens mij ook de enige die al dorpen (ook al zijn het er maar 2) ge-edeld hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als aanvaller vallen jullie met, ondertusen al 10-15 man(dacht ik) aan en time je al je aanvallen... Dan kan ik dus nog miljoenen troepen aan os krijgen, die gaan toch dood omdat dorpen gestacked zijn en edels moeten nog steeds gesniped worden. (Wij hebben natuurlijk wel af en toe een vv nodig, die het tot nu toe allemaal uitstekend deden.)

Ik zeg niet dat ik aan jullie kwaliteiten twijfel of ontken, ik zeg dat we nog volop bezig is, het kan een langdurige oorlog worden, maar om te denken dat we nu al zouden opgeven of een afgang geboekt hebben? Dacht het niet :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg niet dat ik aan jullie kwaliteiten twijfel of ontken, ik zeg dat we nog volop bezig is, het kan een langdurige oorlog worden, maar om te denken dat we nu al zouden opgeven of een afgang geboekt hebben? Dacht het niet :rolleyes:

Andersom zou ik het ook niet verwachten Lious.
 

DeletedUser

Guest
Andersom zou ik het ook niet verwachten Lious.

Doen we ook niet ;) Heb voorstelletje gedaan om een andere tactiek te gaan gebruiken es zien of ze die willen toepassen, denk dat we dan wel wat meer resultaat gaan boeken :D
 

DeletedUser

Guest
Wat een bullshit.

Natuurlijk krijgt hij os, maar gelukkig is er hier een boerderijlimiet. Praatjes hebben jullie allemaal wel, maar ingame laten jullie totaal niets zien.
 

DeletedUser

Guest
Hebben we dat dan? :rolleyes: Volgens mij lopen er nog steeds clears en dergelijke hoor, is nog lang niet afgelopen voor Farmalarm. Je doet net of hij het in zijn eentje tegen onze spelers opneemt, echter, hij kreeg en krijgt os van 40+, P.H. en Prik (?). Kraai maar niet te vroeg victorie, want het is nog niet afgelopen :eek:.

da's nieuw:)
40+ doet nu pas mee;)
Hiervoor helemaal geen os uit40+;)
Check je bronnen^^

40+ doet pas mee sinds de join van farm.

Daarbij:
Wegrennen...(is @khan)
d'r was niets om van weg te rennen;)
En zoals vermeld waren er al langer plannen.
Net zoals al langer bekend was dat jappaah zou stoppen;)
 

DeletedUser

Guest
EN PH krijg ik al helemaal geen os van, snap niet waar je dat van haalt :p
Ook van Prik niet behalve de leden die al in Royal zaten.
 

DeletedUser27950

Guest
Oke, ik heb me afzijdig gehouden aangezien ik .Farm een toezegging heb gedaan.

En hoewel die meer dan fantastisch kan snipen zie ik mij genoodzaakt me te mengen in de strijd. .Farm, op een mooie strijd maar weer, en laten we hopen dat het van beide zijden weer evenzo respectvol zal verlopen.

succes de komende tijd :D
 

DeletedUser

Guest
Oke, ik heb me afzijdig gehouden aangezien ik .Farm een toezegging heb gedaan.

En hoewel die meer dan fantastisch kan snipen zie ik mij genoodzaakt me te mengen in de strijd. .Farm, op een mooie strijd maar weer, en laten we hopen dat het van beide zijden weer evenzo respectvol zal verlopen.

succes de komende tijd :D

Dat vind ik nou niet mooi :p
 

DeletedUser20836

Guest
Wat een bullshit.

Natuurlijk krijgt hij os, maar gelukkig is er hier een boerderijlimiet. Praatjes hebben jullie allemaal wel, maar ingame laten jullie totaal niets zien.

niets?
We proberen het wel, maar ik heb gewoon niet genoeg tijd:)

Ik heb nu al tentames;)
Maar 1 geluk 1e cijfer was 8,5 ;):D
 

DeletedUser

Guest
Wat een bullshit.

Natuurlijk krijgt hij os, maar gelukkig is er hier een boerderijlimiet. Praatjes hebben jullie allemaal wel, maar ingame laten jullie totaal niets zien.

Ik prijs de tijd dat astra* een front met je heeft, oh hallaloeja wat zal ik dan happy wezen :D
 
Bovenaan