artikel K32

DeletedUser35251

Guest
Dat waren nog eens leuke tijden :D

Ik ben iedergeval nog steeds van mening dat -IMM- nooit had moeten fuseren met K 32. Maar als je nu naar DARE kijkt kan je eigenlijk wel stellen dat -IMM- terug is. Zoals Pariah al dacht bestaat inderdaad het grootste deel van DARE uit ex -IMM- leden.
 

DeletedUser

Guest
ik ben ook uit de het oude TFC en we hebben daar niet eens oorlog gevoerd met k32 we zijn de fusie met DIS aangegaan omdat we al gemeenschappelijke banden hadden tegenover fear us.

en ja heaven, johntimmermans heb ik toen een voorstel gedaan omdat ik het goed met hem kon vinden en hij komt inderdaad uit spares een stam na vossxxl!

eigelijk klopt het hele verhaal van K32 niet, die waren meer met kleine stammen bezig en internen waarna de splitsing kwam van Dare een stam die nog steeds leuk tegenstand bied, en ik respecteer.

;)

iig de geschiedenis van K32 moet maar eens een keer onder de loep worden genomen!:cool:

groetjes Niky22
 

DeletedUser

Guest
ik ben ook uit de het oude TFC en we hebben daar niet eens oorlog gevoerd met k32 we zijn de fusie met DIS aangegaan omdat we al gemeenschappelijke banden hadden tegenover fear us.

en ja heaven, johntimmermans heb ik toen een voorstel gedaan omdat ik het goed met hem kon vinden en hij komt inderdaad uit spares een stam na vossxxl!

eigelijk klopt het hele verhaal van K32 niet, die waren meer met kleine stammen bezig en internen waarna de splitsing kwam van Dare een stam die nog steeds leuk tegenstand bied, en ik respecteer.

;)

iig de geschiedenis van K32 moet maar eens een keer onder de loep worden genomen!:cool:

groetjes Niky22

Oorlog niet echt nee.Ik lag samen met peevee thotheijscream etc daar en wij hadden wel redelijk vaak grensconflicten maar oorlog nooit echt van gesproken als goed is zaten wij toen ook net niet of net wel bij +TFC+.
Van die fusie van k 32 en -iMM- heb ik eigelijk nooit begrepen XD.
-IMM- met declerck als leider was een goede subtopper toen een echte opkomende stam maargoed er zulle wel goede gesprekken zijn geweest toen ;).
 

DeletedUser

Guest
w730septmz3.png


Heel leuk kaartje.
Ik vind dat er meer van die oude kaartjes op het forum mogen.
Heel leuk om terug te zien. :)
 

DeletedUser

Guest
eigelijk klopt het hele verhaal van K32 niet, die waren meer met kleine stammen bezig en internen waarna de splitsing kwam van Dare een stam die nog steeds leuk tegenstand bied, en ik respecteer.

Het artikel klopt toch voor 80% wel hoor. Er was dan wellicht geen formele oorlog er waren toch zeker serieuze aanvallen tegen elkaar. Verder was er geen fusie met Ronin maar zijn er een aantal spelers van LFFG (ofzo) overgenomen. De splitsing kwam na een fusie met IMM, de spelers daarvan hebben zich na ongeveer 6 tot 12 maanden weer afgescheiden en hebben daar Woete bij meegenomen en Sonosmanli aangezien die in fusie was/is met Sardar14. Had allemaal te maken met verschil in communicatiestijl zullen we maar zeggen :)

Grootste probleem wat er speelde waren de interns en (ik denk nog steeds) de vele individuele spelers. Daarnaast zijn ze voornamelijk defensief ingestelt ipv aanvallend. En nog steeds blijft er 1 een voorliefde hebben voor barbarendorpen :p

Naar mijn mening is de stam gevallen door gebrek aan samenwerking en niet aan druk van andere stammen. -TA- valt voornamelijk spelers aan die weerstand kunnen bieden en Dare alleen de afgelegen spelers die er later bijkwamen en niet konden deffen.
 
Bovenaan