artikel K32

DeletedUser

Guest
DannyVerbiest heeft een mooi overzicht over k32 neergepend: lees hier --> W7

Misschien leuk om er eens over te palaveren en in ons geheugen te duiken.

Ikzelf lijk mij toch een aantal zaken anders te herinneren, desalniettemin vind ik het best een leuk artikel.

1. "uiteindelijk trekt +TFC+ aan het kortste eind..." ... zit +TFC+ dan niet in het huidige exe.! (eerst fusie tot +TDC+ en nadien tot exe.!)? Het lijkt me niet dat zij dan aan het kortste eind hebben getrokken. Gallia lag daar trouwens nog tussen.

2. K32 stond bekend als interners (toch een belangrijk deel van de leiding aldaar). Klopt dat? Wie kan dat bevestigen of tegenspreken?

3. De afsplitsing van Dare kwam over alsof het kruim genoeg had van de perikelen van het gros van de stam. Het leek een zware amputatie waarbij K32 het geamputeerde deel was en de actieve kern onder Dare verder ging. Een dappere daad van de leden van Dare die hen in staat stelde als gezonde stam weer aan de slag te kunnen. Wat bleef er over in K32? Was K32 toen al niet gezonken? - inactiviteit en interners was al wat restte :D



...maar ik lag er een eind van weg en kan het dus helemaal fout hebben. Enlighten me!!! :)
 

DeletedUser

Guest
Indd, dat stukje over het kortste eind van +TFC+ klopt niet echt, de rest min of meer wel... op 1 stamnaam na nl VOC...

VOc was VOS... en dat was ingedeeld in VOSxxl en VOSxxs, moeder en dochterstam. In die stam liggen de wortels van het huidige Exe.!
VOS werd opgericht door de bekende en enerverende Vossie, toen mensen het op hun heupen kregen van vossie scheurde VOSxxs af,
Die volgden EricBlacknight naar Spares. EricBlacknight was afgescheurd van VOSxxl, VOSxxl werd kort daarna +TFC+.
+TFC+ werd +TDC+ na een fusie met DIS. +TDC+ werd Exe.! na een fusie met FearUs. Ik weet niet juist of er toen nog een andere naam heeft tussengezeten. Spares werd later SWAT en die fuseerden met Gallia, die later op hun beurt fuseerden met Exe.!

Kortom, het front met K32 veranderde soms van naam, maar het waren steeds dezelfde vaste waarden die nu nog steeds aanwezig zijn in datzelfde front, maar ze trokken maar zelden aan het kortste eind.
En de propaganda gaf K32 inderdaad een ferme deuk, plus het feit dat de stam bijna 50% uit 'vv' bestond, kort daarna werd DARE er uit afgesplitst.
 

DeletedUser

Guest
Een leuk stuk om te lezen.
Ik vind het ook leuk dat er toch aandacht aan het vallen van K 32 gegeven wordt.
Eigenlijk best verbazingwekkend dat het barbaar worden van de nummer 2 (of mischien 3 toen)van W 7 niet eens het AF haalde.

Ik herken ook niet zo'n groot verleden met +TFC+, maar kan ook wat uit mijn herrinnering weg zijn.
K 32 is niet gefuseerd met Ronin.
Ze hebben wel leden in het zuiden gerecruteerd, maar niet veel uit Ronin.

-TA- en K 32 hebben al een heel lang gemeenschappelijk en vijandelijk verleden.
Dit hebben we met Gen gewoon doorgezet.
En Gen ook direkt.
Beide stammen hebben wel door dat dat voorbestemd is, en hebben daar ook wel lol in lijkt het nu.
Wij wel in ieder geval :D
Dat is een grote verandering met het toch wel heel fel vijandelijke verleden.
 

DeletedUser

Guest
Indd, dat stukje over het kortste eind van +TFC+ klopt niet echt, de rest min of meer wel... op 1 stamnaam na nl VOC...

VOc was VOS... en dat was ingedeeld in VOSxxl en VOSxxs, moeder en dochterstam. In die stam liggen de wortels van het huidige Exe.!
VOS werd opgericht door de bekende en enerverende Vossie, toen mensen het op hun heupen kregen van vossie scheurde VOSxxs af,
Die volgden EricBlacknight naar Spares. EricBlacknight was afgescheurd van VOSxxl, VOSxxl werd kort daarna +TFC+.
+TFC+ werd +TDC+ na een fusie met DIS. +TDC+ werd Exe.! na een fusie met FearUs. Ik weet niet juist of er toen nog een andere naam heeft tussengezeten. Spares werd later SWAT en die fuseerden met Gallia, die later op hun beurt fuseerden met Exe.!

Kortom, het front met K32 veranderde soms van naam, maar het waren steeds dezelfde vaste waarden die nu nog steeds aanwezig zijn in datzelfde front, maar ze trokken maar zelden aan het kortste eind.
En de propaganda gaf K32 inderdaad een ferme deuk, plus het feit dat de stam bijna 50% uit 'vv' bestond, kort daarna werd DARE er uit afgesplitst.

Volcae, lang op 1 gestaan.
 

DeletedUser

Guest
DannyVerbiest heeft een mooi overzicht over k32 neergepend: lees hier --> W7

Misschien leuk om er eens over te palaveren en in ons geheugen te duiken.

Ikzelf lijk mij toch een aantal zaken anders te herinneren, desalniettemin vind ik het best een leuk artikel.

1. "uiteindelijk trekt +TFC+ aan het kortste eind..." ... zit +TFC+ dan niet in het huidige exe.! (eerst fusie tot +TDC+ en nadien tot exe.!)? Het lijkt me niet dat zij dan aan het kortste eind hebben getrokken. Gallia lag daar trouwens nog tussen.

2. K32 stond bekend als interners (toch een belangrijk deel van de leiding aldaar). Klopt dat? Wie kan dat bevestigen of tegenspreken?

3. De afsplitsing van Dare kwam over alsof het kruim genoeg had van de perikelen van het gros van de stam. Het leek een zware amputatie waarbij K32 het geamputeerde deel was en de actieve kern onder Dare verder ging. Een dappere daad van de leden van Dare die hen in staat stelde als gezonde stam weer aan de slag te kunnen. Wat bleef er over in K32? Was K32 toen al niet gezonken? - inactiviteit en interners was al wat restte :D



...maar ik lag er een eind van weg en kan het dus helemaal fout hebben. Enlighten me!!! :)


Over +TFC+ valt te twisten. Het is ook al een redelijke tijd terug. Maar ik kan me herinneren dat +TFC+ op een gegeven moment viel, en later terugkwam onder de naam +TDC+. Ik vond dat destijds een overwinning voor K32 en InS.
 

DeletedUser

Guest
DARE bestaat volgens mij veel uit oud -IMM-, die eerder naar K 32 gegaan waren.

En K 32 bestond idd wel veel uit interners, maar had ook wel spelers die wel een leuke strijd konden leveren.
Die zitten nu nog gedeeltelijk in GEN.
 

DeletedUser

Guest
Over +TFC+ valt te twisten. Het is ook al een redelijke tijd terug. Maar ik kan me herinneren dat +TFC+ op een gegeven moment viel, en later terugkwam onder de naam +TDC+. Ik vond dat destijds een overwinning voor K32 en InS.

Nope, +TFC+ werd +TDC+ na de fusie met -DiS-... Ik kan het weten aangezien ik leider van -DiS- was destijds ;)
 

DeletedUser

Guest
Over +TFC+ valt te twisten. Het is ook al een redelijke tijd terug. Maar ik kan me herinneren dat +TFC+ op een gegeven moment viel, en later terugkwam onder de naam +TDC+. Ik vond dat destijds een overwinning voor K32 en InS.

Nee, idd zoals Koaieus zegt, +TFC+ is nooit gevallen, buiten de betrokken stammen kan het wel zo gebleken zijn,
door de vele naamsveranderingen. Er was inderdaad eens een dag dat de stam ontbonden werd, waardoor gedacht werd dat het gevallen was, maar na 1 dag was iedereen netjes over en bleek het een fusie te zijn. Ik kan me niet meer herinneren of dat van TFC naar TDC was, maar dat is best mogelijk.
 

DeletedUser25172

Guest
Ik ben nog een van de laatste van het originele +TFC+ die nog over is.
EN ik kan je vertellen dat +TFC+ NOOIT gevallen is....
We hadden zo onze ups and downs, maar +TFC+ is enkel in een fusie gegaan met Dis omdat het voor ons een versterking leek niet omdat het noodzakelijk zou zijn.
We hadden al lang een goede band met Dis en om dingen te vergemakkelijken zijn we 1 stam geworden.

Verder is Vosxxl GEEN GEEN GEEN voorloper van +TFC+. Sorry Heavenly dat ik vind zelfs een beetje beledigend.
+TFC+ bestond al lang voor Vosxxl. Enkel Vossie is ooit nog naar +TFC+ gekomen. Verder is toen Gallia een keer afgesplitst en daarna kwam de fusie met Dis.


Al snel volgt er een relatief grote oorlog. In 2008 en 2009 wordt er een strijd gevoerd met +TFC+. Deze oorlog pakt niet slecht uit voor K32. Ze trokken ten strijde en verloren niet of nauwelijks. Uiteindelijk is het +TFC+ die aan het kortste eind trekt en wordt opgeheven.

Dit is ook je reinste onzin. k32 is nooit echt een tegenstander van +TFC+ geweest. Zo hebben wij in elk geval niet naar jullie gekeken. Verder trokken wij dus niet aan het kortste eind en opgeheven zijn we nooit. Enkel bij de fusie met Dis is er een nieuwe stam opgericht om de fusie beter te laten verlopen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik ben nog een van de laatste van het originele +TFC+ die nog over is.
EN ik kan je vertellen dat +TFC+ NOOIT gevallen is....
We hadden zo onze ups and downs, maar +TFC+ is enkel in een fusie gegaan met Dis omdat het voor ons een versterking leek niet omdat het noodzakelijk zou zijn.
We hadden al lang een goede band met Dis en om dingen te vergemakkelijken zijn we 1 stam geworden.

Verder is Vosxxl GEEN GEEN GEEN voorloper van +TFC+. Sorry Heavenly dat ik vind zelfs een beetje beledigend.
+TFC+ bestond al lang voor Vosxxl. Enkel Vossie is ooit nog naar +TFC+ gekomen. Verder is toen Gallia een keer afgesplitst en daarna kwam de fusie met Dis.




Dit is ook je reinste onzin. k32 is nooit echt een tegenstander van +TFC+ geweest. Zo hebben wij in elk geval niet naar jullie gekeken. Verder trokken wij dus niet aan het kortste eind en opgeheven zijn we nooit. Enkel bij de fusie met Dis is er een nieuwe stam opgericht om de fusie beter te laten verlopen.

Ook? Wat nog meer dan
 

DeletedUser

Guest
K 32 heeft zich altijd op kleine stammen gericht in het begin.
Er zou heel kort een samenwerking tussen -TA- en K 32 komen om samen SPQR aan te vallen.
Dit liep echter totaal anders, en toen is er de oorlog tussen -TA- en K 32 onstaan.
 

DeletedUser

Guest
Verder is Vosxxl GEEN GEEN GEEN voorloper van +TFC+. Sorry Heavenly dat ik vind zelfs een beetje beledigend.
+TFC+ bestond al lang voor Vosxxl. Enkel Vossie is ooit nog naar +TFC+ gekomen. Verder is toen Gallia een keer afgesplitst en daarna kwam de fusie met Dis.

My mistake :s
wou je niet beledigen, maar nu begon ik zelf te twijfelen, dus even naar mapthread gaan zoeken dan maar:
en idd, dit kaartje gevonden van de periode waar ik van sprak, en daar is idd +TFC+ te zien,
en daar is dan op te zien dat er in C4 nog geen directe dreiging was van +TFC+ vandaar dat ik het toen ook niet opgemerkt heb.
Blijkbaar is het resterende deel van VOS overgestapt naar +TFC+.
En het waren zeker en vast meer accounts dan enkel die van Vossie... durf ze niet allemaal met zekerheid noemen, maar johntimmermans was er zeker en vast 1 van. Op deze kaart was Gallia zelfs nog niet afgesplitst.
En van K32 was zelfs nog geen sprake in de top.

w730septmz3.png
 

DeletedUser

Guest
Erg leuk kaartje.
Ik moest even turen, maar wij en BOD zijn omgedraaid :)
 

DeletedUser25172

Guest
John is niet vanuit VOS maar vanuit Spares ofzo gekomen of SWAT, toen heb ik hem +TFC+ ingeluld:)

Maar er zijn idd daarna nog wel vaker spelers naar +TFC+ gekomen. Maar dat is pas na de val van VOS en dan zijn het er 4 op zijn hoogst. We hadden in die tijd een moraalstam waarvan ik de naam kwijt ben. Die is wel grotendeels in +TFC+ gekomen.
Als er meer concrete vragen zijn stel ze maar:)
 

DeletedUser

Guest
Erg leuk kaartje.
Ik moest even turen, maar wij en BOD zijn omgedraaid :)
Heb ik ook opgemerkt ja, maar was het eerste dat ik kon vinden van die periode.
Geen idee van wie het kaartje was, ik ga niet meer zoeken XD

John is niet vanuit VOS maar vanuit Spares ofzo gekomen of SWAT, toen heb ik hem +TFC+ ingeluld:)

Maar er zijn idd daarna nog wel vaker spelers naar +TFC+ gekomen. Maar dat is pas na de val van VOS en dan zijn het er 4 op zijn hoogst. We hadden in die tijd een moraalstam waarvan ik de naam kwijt ben. Die is wel grotendeels in +TFC+ gekomen.
Als er meer concrete vragen zijn stel ze maar:)

Oxi pls...

Ericblacknight verliet VOSxxl en richte spares op. Mit en ovi, john en ik (de drie musketiers) verlieten VOSxxs en gingen bij Spares. (4-koppige leiding)
Spares viel, ik richte SWAT op. John is overgelopen naar TFC....
John is niet rechtstreeks gegaan, maar komt weldegelijk uit VOS

En jullie moraalstam noemde +TIC+
 
Bovenaan