Arashi vs Teva

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik hoor zojuist dat jamesbond en nicoa geblokkeert zijn en worden verwijderd :confused::confused::confused:
 

DeletedUser659

Guest
goh wat weet je dat snel. walviesje ofzo had vv van die 2 dus er zal wel iets fout zijn gegaan-.-
 

DeletedUser

Guest
idd..

dit heeft niets met TEVA of Arashi te maken, maar in A.N.S zijn er ook flinke problemen. Nog 3 mensen daar geblokkeerd, en 1 heeft al 33 dorpen aftrek gekregen..

TW staf weer op dreef :p
 

DeletedUser

Guest
dit heeft niets met TEVA of Arashi te maken

dat die twee mensen geblokt zijn, wel degelijk hoor:D
heeft weer te maken met het verloop van de oorlog en met miljoenen punten minder is het weer ietsje makkelijker ( punten en dus troepen)
 

DeletedUser

Guest
dat die twee mensen geblokt zijn, wel degelijk hoor:D
heeft weer te maken met het verloop van de oorlog en met miljoenen punten minder is het weer ietsje makkelijker ( punten en dus troepen)

ja om dorpjes te adelen, want als ze actief zijn kan je ze toch niet pakken:eek:

Verdediger: opie
Dorp: dragons dorp (802|461) C48

Aantal: 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0


Troepen van de verdediger die onderweg zijn

0 0 0 0 0 0 0 0 0
Buit: 0/40000
Verandering van de toestemming Toestemming is gedaald van 12 naar -19

na 5-6x geleegd te hebben op 1 avond met muur op 0 heb ik het dorpje maar genomen want anders ging jullie def enorm slinken :p

en vraag maar niet achter de berichtjes want heb niet veel zin om ze te laten tonen, te moe ;)
 

DeletedUser

Guest
zowel bij jamesbond als nicoa:

De speler is geblokkeerd en kan daarom niet worden aangevallen.

dus idd, vind je het raar dat hij niet meer groeit :p
 

DeletedUser

Guest
Ja, want Arashi heeft al zoveel laten zien, dat het hun wel past over andere stammen te praten :eek:

elke volslagen idioot kan zien dat arashi niks meer is...

verder zit ik half en half in arashi, voorlopig bestaan ze nog zodus zal ik er ook nog effe in zitten al gaat er de komende dagen verandering inkomen.

ook doe ik gwn verder tegen teva als mijn persoonlijke oorlog, ben niet van zin om een topicje te openen als er nog eentje bestaat.

dus maakt niet uit... ;)


jamesbond was toch zo actief? Kijk eens ff bij hem op Tw-stats.

ze zijn niet meer actief beter nog ze zijn ermee gestopt ;)

weet dit ook nog maar een goeie week...
 

DeletedUser

Guest
weskernation en kobefab hebben beide hun account gewist. Laat voor mij genoeg zien over de "band"/"sfeer" in TEVA.

half K82 is barbaren geworden :p (en dan nagaan dat hun niet eens oorlog hadden of w/e...)
 

DeletedUser

Guest
weskernation en kobefab hebben beide hun account gewist. Laat voor mij genoeg zien over de "band"/"sfeer" in TEVA.

half K82 is barbaren geworden :p (en dan nagaan dat hun niet eens oorlog hadden of w/e...)

zijn er wel meerdere die dat daar doen. ik kan nog zo'n 50barbaren overnemen die vroeger van teva waren...

zij adelen ze toch niet...
 

DeletedUser

Guest
weskernation en kobefab hebben beide hun account gewist. Laat voor mij genoeg zien over de "band"/"sfeer" in TEVA.

half K82 is barbaren geworden :p (en dan nagaan dat hun niet eens oorlog hadden of w/e...)

Je moet nu niet uit je nek gaan lullen :mad: Ze hadden namelijk een straf van 7 miljoen punten en zijn daarom gestopt.
 

DeletedUser659

Guest
Je moet nu niet uit je nek gaan lullen :mad: Ze hadden namelijk een straf van 7 miljoen punten en zijn daarom gestopt.

goh je leden hebben straf, dat is pas goede reclame voor teva:rolleyes: wat voor praktijken halen jullie wel niet uit? een praktijk weet ik wel en dat is verliezen, stop met zeuren hier op het forum en ga vechten ofzo, maak jullie reputatie waar inplaats om hier onzin rond te lullen.
 

DeletedUser

Guest
goh je leden hebben straf, dat is pas goede reclame voor teva:rolleyes: wat voor praktijken halen jullie wel niet uit? een praktijk weet ik wel en dat is verliezen, stop met zeuren hier op het forum en ga vechten ofzo, maak jullie reputatie waar inplaats om hier onzin rond te lullen.

Van ADI lopen ze rond te lullen. Ik zeg dit alleen om misverstanden enzo te voorkomen.
 

DeletedUser12258

Guest
Magic gaf alleen aan dat ze gestopt zijn, niet wat de oorzak was of wel, dus ga ergens anders huilen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan