anime series

Reactiescore
255
Zijn ze alweer verder begonnen met meer animes te producen van fairy tail? Ik herinner me nog dat het laatste aflevering 2 dragonslayers vs andere 2, maar verder achter een jaar niet meer werd bij gemaakt maar wel enkel nog de manga's waar nu toch een grote voorsprong heeft kunnen maken.

Er is een nieuw seizoen al uit ja. :) Fairy tail (2014).

Klikkie
 

DeletedUser5312

Guest
Ahaha wel weer een top aflevering, gebeurde niet bijsterveel maar wel goed om te zien dat leoreo ook een baas is geworden
 

DeletedUser

Guest
Ging zag die vuistslag toch komen ? Slaat op niet veel...

Ik vond het stukje met Hisoka wel leuk ;) * AAh, een 97 --> Fuck it's Illumi :( :'(
 

DeletedUser

Guest
Zijn de specials van SAO het bekijken waard? Verder vind ik wel dat seizoen 2 weer op niveau is. Het ALO gedeelte vond ik zeer zwak. Ze hadden moeten voortbouwen op het verhaal in SAO. Daar zat veel potentieel in.
 

DeletedUser

Guest
In de manga zijn ze nog steeds aan het vechten. Het neemt enkel andere proporties aan.
 

DeletedUser

Guest
Gaat Naruto nog door na de oorlog, of loopt de serie daarna op zijn einde?

Na de oorlog is het gedaan ;) er is wel een film aangekondigd genaamd 'The Last' en in de heel korte trailer die er al te zien is zien we een wat oudere Naruto.
 

DeletedUser

Guest
Guilty Crown gekeken. Mijn god, wat was dat slécht. Hoe hebben ze dat ooit durven uitzenden?
 

DeletedUser

Guest
Hisoka vs Gotoh komt eraan, wie denk je dat wint ? Eén van de sterkste butlers uit de Zoldyck family ? Of toch maar Hisoka, een kerel die zichzelf ergens rond de 95 qua punten rate...
 

DeletedUser

Guest
Suckt wel dat Gotoh dan sterft...

Maar, er komen geen manga's uit deze week ?
 

DeletedUser

Guest
Tjah was te verwachten, ik vond het echt een geweldige aflevering wel!!!
En klopt, er is weer zo'n Japanse vakantieweek ofzo...
 

DeletedUser

Guest
Tsss, volgt hier iemand de seizoen 2 van Sword Art Online ?

Voorts, HxH gaat echt op een nieuw niveau af. Het wordt echt steeds ingewikkelder. Dat merk je nu al met al die facties. Ik snap shit van de manga.
 

DeletedUser

Guest
Tsss, volgt hier iemand de seizoen 2 van Sword Art Online ?

Voorts, HxH gaat echt op een nieuw niveau af. Het wordt echt steeds ingewikkelder. Dat merk je nu al met al die facties. Ik snap shit van de manga.

Ik, maar vind het voorlopig niet speciaal.
 
Bovenaan