Oath of the Spear
Casanova W36
- Reactiescore
- 1.819
Er is een verwijzing in de blog geweest naar deze guide, welke blog tevens genoemd werd in een IG Message. 
Wow, super nice dit!
Er staat bij het backtimenin de beginfase dat het niet mogelijk is om te backtimen vanuit hetzelfde dorp met dezelfde eenheid. Maar ik geloof dat dit wel kan? Alleen geen idee hoe![]()
Theoretisch gezien kan het wel ja. Dan zou je zodanig moeten dodgen dat die precies na de aanval terug aankomt en dan meteen versturen.
Stel de aanval komt om 19:17:568 aan. Dan zou jouw aanval om 19:18:000 terug moeten komen. Echter voordat jij hem verstuurt hebt weer zit je paar seconden erna, wat waarschijnlijk resulteert in een dodge bij je tegenstander weer.
Dus: theoretisch wel, praktisch gezien niet te doen.
Het is bij deze een enorme risico om dat te doen. Maw is het dus beter om een ervaren speler te backtimen met een ander eenheid. Eenmaal meerdere dorpen, wordt backtimen wel gemakkelijker met hetzelfde eenheid.
Vandaar dat we het beginners, voor wie de guide met name is geschreven, afraden.
Haters!!!
Btw, kan het niet handig zijn om deze essay via een link door te sturen naar elke account? Niet elke tw-speler zit op het AF te lezen.
Klopt zijn hier inderdaad mee bezig. We weten echter nog niet zo goed hoe we het precies gaan aanpakken aangezien we beide niet heel veel ervaring hebben met blogs.
Wow, super nice dit!
Er staat bij het backtimenin de beginfase dat het niet mogelijk is om te backtimen vanuit hetzelfde dorp met dezelfde eenheid. Maar ik geloof dat dit wel kan? Alleen geen idee hoe![]()
Het is idd mogelijk.
Als je een aanval krijgt op 21:00:532
de aanval loop 2 uur.
Komt hij 23:00:000 terug
Dus dan moet je zorgen dat je aanval tussen 21:00:000 en 21:00:531.
Ik doe het wel is maar alleen als ik meer dan 500 ms tijd heb, anders is het risico te groot.