#.Alt

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Waar blijft die gozer met die info van Alt die hij ons beloofde?
 

DeletedUser

Guest
+10, fail@lisandro...


Derekt al een +10, geen +1. Dan moet het wel een zeer grote faal van me geweest zijn.


Weet jij mijn igm naam? Dacht het niet, ga je er dan alsjeblieft niet mee bemoeien.;)


SO AGRESSIVE moet u naam op w19 toch niet kennen om reacties op u te geven. Hij leest u post en trekt daar zijn oordeel uit. Je kan nu heel goed zijn op w19 maar toch trekt hij zijn oordeel uit jou posten. ;) Dat zegt dan misschien ook meer dan hoeveelste je staat.

Of anders uit w16 he. W16|Shaken Brainstormer|Veertig+ top500.


En hallo S. Dolgopolov :D


Hij was aan het bluffen?


Hij zal nooit goed kunnen pokeren. :/
 

DeletedUser

Guest
Derekt al een +10, geen +1. Dan moet het wel een zeer grote faal van me geweest zijn.





SO AGRESSIVE moet u naam op w19 toch niet kennen om reacties op u te geven. Hij leest u post en trekt daar zijn oordeel uit. Je kan nu heel goed zijn op w19 maar toch trekt hij zijn oordeel uit jou posten. ;) Dat zegt dan misschien ook meer dan hoeveelste je staat.

Of anders uit w16 he. W16|Shaken Brainstormer|Veertig+ top500.


En hallo S. Dolgopolov :D




Hij zal nooit goed kunnen pokeren. :/

tim is nog niet herstart.. ik ben denk de enigste die weet wie hij is.. :) zijn stam of een paar mensen mss ook
 

DeletedUser50527

Guest
SO AGRESSIVE moet u naam op w19 toch niet kennen om reacties op u te geven. Hij leest u post en trekt daar zijn oordeel uit. Je kan nu heel goed zijn op w19 maar toch trekt hij zijn oordeel uit jou posten. ;) Dat zegt dan misschien ook meer dan hoeveelste je staat.

XD, zie opeens mijn naam staan... weet niet eens meer waarover het gaat.. even opzoeken :p
 

DeletedUser

Guest
Nu vertel je wel de extreemste dingen. Je rekent een groot deel van deze mensen af op wat een klein groepje doet.

Wat dacht je van de christenen in de tijd van de kruistochten? Die waren toen geen haar beter dan de enkele groepen moslims nu hoor. Maar ja zoals je zegt dit hoort hier niet thuis :)

Al het geloof is onzin, maar dat hoort ook niet in dit topic :p
 

DeletedUser

Guest
Er wordt steeds moor off topic gepost. Daarom gaat hier een slotje op. De discussie lijkt mij nu ook wel gevoerd, en er is ook nog een topstammen topic.

Mvg
Broken Time.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan