#.Alt

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Wat een kwaliteit zeg ... :rolleyes:


Frikili vandaag om 18:32 uur
Beste buurgenoot,

Wij zijn 3 bekende spelers van TW.nl. Wij zijn begonnen in deze wereld om groot te worden en hoog te gaan raken in de ranking.

Binnenkort zullen wij een eigen stam starten. Om daar optimaal nut van te hebben, moeten de leden een stuk uit elkaar liggen.
Wanneer je in onze stam zou willen komen, kan je dat doen door opnieuw te beginnen. Op die manier liggen we een stuk uit elkaar en kunnen we samen naar elkaar toe groeien.

Wanneer je intresse hebt, horen we dat graag!

Met vriendelijke groet,
R&T&B



---

Toch redelijk kansloos om zo proberen je buren te misleiden...
 

DeletedUser48278

Guest
Hmmm, nu Whoop! en Codex al een eigen topic hebben, betekent dat niet dat dat voor elke stam aangemaakt hoeft te worden ;)
Beter had je dit bij top/flopstammen gepost.
 

DeletedUser

Guest
Daarvoor een ander topic?
Doe dat lekker in het topic "Grappige IGM's" ;)
 

DeletedUser37136

Guest
#.Alt, Whoop, Codex, (wellicht ook) Crypto...

is het soms Bash-the-premade-dag ofzo? :D
 

DeletedUser

Guest
Lol, vond dit toch wel zo waanzinnig triest dat ik dacht, kom ik maak er een topic voor aan :D
 

DeletedUser

Guest
/Care

Is t vandaag soms mode om stammen zwart te maken op t af.
Tja het is ook niet de beste actie van Frikili maar daar kiest hij voor.
 

DeletedUser

Guest
lol, en ik maar denken dat het door puur farmen was die extra barbaren:p
 

DeletedUser48278

Guest
Ik heb 'in de wandelgangen' gehoord dat #Alt en All-In een soort BG hebben, wie weet hier meer over?
 

DeletedUser

Guest
IK vind jou zo triest, maar juist daarom maak ik er geen topic voor aan;)

Lol , waarom ben ik triest?

Omdat ik je vriendje nu even via het AF laat weten dat het toch redelijk kansloos is?

En nu probeert hij alsnog ons zover te krijgen om te restarten, wat een noob :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Wat een kwaliteit zeg ... :rolleyes:


Frikili vandaag om 18:32 uur
Beste buurgenoot,

Wij zijn 3 bekende spelers van TW.nl. Wij zijn begonnen in deze wereld om groot te worden en hoog te gaan raken in de ranking.

Binnenkort zullen wij een eigen stam starten. Om daar optimaal nut van te hebben, moeten de leden een stuk uit elkaar liggen.
Wanneer je in onze stam zou willen komen, kan je dat doen door opnieuw te beginnen. Op die manier liggen we een stuk uit elkaar en kunnen we samen naar elkaar toe groeien.

Wanneer je intresse hebt, horen we dat graag!

Met vriendelijke groet,
R&T&B



---

Toch redelijk kansloos om zo proberen je buren te misleiden...

Het leuke is, is dat hij de waarheid spreekt. Als je even nagaat dat hij laatst is herstart en nu erg ver af is gedwaald van de rest, hebben we (hij en ik) geconcludeerd dat hij in Alt mag blijven, tot hij zijn eigen stam heeft opgezet. De andere leden weten dit nog niet, aangezien ik ze het nog niet verteld heb. ;)
 

DeletedUser

Guest
Kan je me uitleggen wat er noob aan is om toch maar te proberen wat extra bb's in de buurt te krijgen? Helpt veel mee aan een rushstart :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan