Algemene Rapportjes

DeletedUser

Guest
Harm, error had toch def in overschot en jij was toch zo goed , zelfs met 2 co,s:D:D:D

waarom zie ik dan steeds van zulke rapportjes voorbijkomen waarbij je je clears niet doged etc
 
Reactiescore
1.015
Harm, error had toch def in overschot en jij was toch zo goed , zelfs met 2 co,s:D:D:D

waarom zie ik dan steeds van zulke rapportjes voorbijkomen waarbij je je clears niet doged etc

Zegt iemand die zelf niet dodged en niet kan snipen dus maar alles gaat blocken. Komt daarbij dat je Harm aanviel met de stats van Snafu. Net alsof cleartjes gaan deffen... Je snapt ook nergens iets van he, Ringo. :eek:

Jij bent 1 van die zeldzame individuen die zelfs bruggen zou beschadigen op je werk.
 

DeletedUser

Guest
Zegt iemand die zelf niet dodged en niet kan snipen dus maar alles gaat blocken. Komt daarbij dat je Harm aanviel met de stats van Snafu. Net alsof cleartjes gaan deffen... Je snapt ook nergens iets van he, Ringo. :eek:

Jij bent 1 van die zeldzame individuen die zelfs bruggen zou beschadigen op je werk.

tja hoe noem je dit dan , zo kan ik er wel 100 laten zien
https://i.gyazo.com/d0fcc8eaa0c08a057a462a1f21e025a6.png
https://i.gyazo.com/c5d647876db30c0d018d113914d74705.png
https://i.gyazo.com/2a81dff6d7c3d5ea1447e5f16840cd4b.png
https://i.gyazo.com/6df2d1b27ac31f598bd27da5fe9440a3.png
 

DeletedUser

Guest
Ik heb maar 1 luie co en verder heb ik geen zin en tijd gehad om te deffen. Alleen front wat bijgestackt om te zorgen dat ik niks verlies. Waarom zou ik ook mijn best doen? Je breekt toch wel en die paar cleartjes maken dan echt niks uit :)
 
Reactiescore
1.015

Hoe? Dodgefouten en die zijn op zich jammerlijk ja. Echter als Harm speelt, kan hij goed omspringen met zijn troepen en jij niet. Dat is het verschil nu Ringo. Je denkt dat alles blocken en soms wat recappen deffen is.
 

DeletedUser

Guest
Het zijn niet eens dodge fouten :p want dat verondersteld dat ik had gedeffd. En als dodge heb ik vrijdag alle off op ringo gestuurd. Verder dit weekend niks gedaan. Had nog een essay te maken. Iets belangrijker dan wat troepen redden :)

Daarnaast zal honderden wel mee vallen. Kreeg 1000 incomings waarvan 80% fake denk ik en veel clears gewoon op front kwamen. Dus dit is waarschijnlijk alles wat je kunt vinden.
 

DeletedUser

Guest
Hoe? Dodgefouten en die zijn op zich jammerlijk ja. Echter als Harm speelt, kan hij goed omspringen met zijn troepen en jij niet. Dat is het verschil nu Ringo. Je denkt dat alles blocken en soms wat recappen deffen is.

tuurlijk joh, kruip dieper in harm zijn hol man

alles wat hij doet is goed en wat een ander doet slecht

ik wil hem wel eens Solo zien spelen en dan 1 tegen 1 dan is die in notime weg tegen mij
ik speel zonder co en zonder v.v. dus ja dan speel ik soms anders dan anders , als het maar effectief is vind ik

wie doet mij dat na , al ruim 3,5 week continu onder massa aanval en toch redelijk weerstand bieden tegen een grote overmacht , maar nee zoiets durft jij niet over je lippen te krijgen

jij was al na een massa van 2 dagen weg van w40
en wat is er mis met recappen?
 
Reactiescore
7.933
Ik denk niet dat iemand zoveel tijd in een online spel wil steken en de meeste mensen wel wat beters hebben te doen, iedereen zijn hobby's natuurlijk.
 
Reactiescore
1.367
Nais!!!!
 
Reactiescore
1.015
tuurlijk joh, kruip dieper in harm zijn hol man

alles wat hij doet is goed en wat een ander doet slecht

ik wil hem wel eens Solo zien spelen en dan 1 tegen 1 dan is die in notime weg tegen mij
ik speel zonder co en zonder v.v. dus ja dan speel ik soms anders dan anders , als het maar effectief is vind ik

wie doet mij dat na , al ruim 3,5 week continu onder massa aanval en toch redelijk weerstand bieden tegen een grote overmacht , maar nee zoiets durft jij niet over je lippen te krijgen

jij was al na een massa van 2 dagen weg van w40
en wat is er mis met recappen?

Ik hoef in niemand zijn hol kruipen, het is enkel vermakelijk hoe belachelijk jullie je maken. 2 dagen? Na 2 dagen mass stond jullie flutcoalitie nog in de - tegen mij na een simpele nachtblitz ;).

Met recappen niks, maar wel als je al 8 jaar speelt en nog te achterlijk bent niet te kunnen snipen ;)
 

DeletedUser

Guest
ik hoef in niemand zijn hol kruipen, het is enkel vermakelijk hoe belachelijk jullie je maken. 2 dagen? Na 2 dagen mass stond jullie flutcoalitie nog in de - tegen mij na een simpele nachtblitz ;).

Met recappen niks, maar wel als je al 8 jaar speelt en nog te achterlijk bent niet te kunnen snipen ;)

alleen hersenloze idiote wezens komen met zulke onzin
kruip terug in je hol schijtende lama:d
 
Reactiescore
154
Euhm Richard, wil het niet een heel klein beetje veel zeggen dat je nu ook al moet P&P komen voeren met een kata-rapportje, waarin je letterlijk iemands dorp naar het minimum katapulteert? Hoe laag kan je vallen, dat je daarmee komt snoeven...
 
Bovenaan