Algemene Rapportjes

DeletedUser

Guest
Je moet vooral over iemand lopen mekkeren die deft met muur op 0 !

0d6385b020bf05fb327beb47b24ed266.png


Lijkt me duidelijk :):confused:
 

DeletedUser

Guest
Deffen op muur 0 is niet erg als je lekker stackt + ik hoef echt niet zuinig te doen op mijn deff om te kunnen deffen :p Hij wel :D

De afweging is gewoon heel simpel: 60 'clears' van hem deffen ten koste van 5 deffdorpen? Niet zo moeilijke keuze dus ;)
 

DeletedUser

Guest
Deffen op muur 0 is niet erg als je lekker stackt + ik hoef echt niet zuinig te doen op mijn deff om te kunnen deffen :p Hij wel :D

De afweging is gewoon heel simpel: 60 'clears' van hem deffen ten koste van 5 deffdorpen? Niet zo moeilijke keuze dus ;)

Is wel een ommezwaai in jouw redenatie ! Altijd een "grote bek" geven over een ander die stackt met muur 0, behalve als je het zelf doet, dàn mag het ineens wel !
Hou je waffel dan ook over een ander z'n def manier. Iedereen speelt dit spel nu eenmaal op zijn eigen manier.
Er zijn géén regels voor de manier waarop je aanvalt of deft. Maar sommige spelers doen alsof zij de wijsheid in pacht hebben en hun manier van spelen de enige "zaligmakende" manier is.

NU geef je zelf aan dat het ook anders mag, omdat het toevallig zo uitkomt.
Zever minder over een ander, maak jezelf belachelijk inplaats van altijd dat vingertje laten wijzen naar één persoon.
 
Reactiescore
154
You stupid?

Ligt MA in puin, ligt MA überhaubt onder vuur? Acc MA heeft een front van ocharme 10 velden breed, daar gaat het echt niet op en hald defdorpje aankomen hoor, in tegenstelling tot bij Richard.
 
Reactiescore
1.075
deftig clears sturen kan die ook al niet, kan die man iets goeds, of heeft die thuishulp nodig, misschien kan die zijn clears eens deftig uitsturen.
 

DeletedUser

Guest
deftig clears sturen kan die ook al niet, kan die man iets goeds, of heeft die thuishulp nodig, misschien kan die zijn clears eens deftig uitsturen.

Moet ie dan een hoge hoed opzetten? Dat noemen ze weleens "deftig".
Gewauwel over deftig clears sturen...soms kun je, met kleine porties die op tijd aankomen, nog net even schade aanrichten..dus wat heet deftig?

Is het dus nodig om altijd te zeveren over dezelfde dingen? Dan kan ik nog wel een ruime week vooruit met jullie.
 
Reactiescore
154
Op tijd, ja misschien.

Maar niet als die 15u lopen, en pas de volgende dag aanokmen... Kan me niet voorstellen dat Harm er zoveel def in zou krijgen als de aanval 'op tijd aankwam'...
 

DeletedUser

Guest
Op tijd, ja misschien.

Maar niet als die 15u lopen, en pas de volgende dag aanokmen... Kan me niet voorstellen dat Harm er zoveel def in zou krijgen als de aanval 'op tijd aankwam'...

Oh wat weten jullie het allemaal toch goed hè? Jullie hebben TW uitgevonden en weten ècht alles.
Zelfs weten jullie wat iemand anders denkt! Arme mensjes zijn jullie, met je beperkte inlevingsvermogen.
Ga wat méér tijd spenderen aan een fatsoenlijke schoolopleiding en zever eens een hele week niet over onbenulligheden.
Error gaat de wereld niet winnen met dat "ge-ouwehoer", maar zal toch werkelijk dorpen moeten veroveren..

En dan krijgen we nog bepaalde verdachtmakingen van ene Fantazija tegen fixy, dat hij plannen heeft om hem te gaan aanvallen. Niet één aanval zijn richting gekregen, want fixy was enkel Instant Crush aan het scouten.
Maar wèl even verdachtmakingen uiten over "info uit de stam" gekregen.
En wie komt er dan óók nog even wat fakes doneren op fixy??? Goed geraden, dat is natuurlijk stabberedosia Orochimaru.
Want dan kan hij weer meetellen in het geheel..flink!!!
 

DeletedUser

Guest
Als je het toch over school hebt, leer jij dan even fatsoenlijk een tekst schrijven? Bvd.

Jaloers op mijn kwaliteiten? Tja, sommige mensen kunnen niet eens fatsoenlijk een foutloze tekst typen.
Laat staan dat ze fatsoenlijk ingame presteren.
 
Reactiescore
154
Oh wat weten jullie het allemaal toch goed hè? Jullie hebben TW uitgevonden en weten ècht alles.
Zelfs weten jullie wat iemand anders denkt! Arme mensjes zijn jullie, met je beperkte inlevingsvermogen.
Ga wat méér tijd spenderen aan een fatsoenlijke schoolopleiding en zever eens een hele week niet over onbenulligheden.
Error gaat de wereld niet winnen met dat "ge-ouwehoer", maar zal toch werkelijk dorpen moeten veroveren..

En dan krijgen we nog bepaalde verdachtmakingen van ene Fantazija tegen fixy, dat hij plannen heeft om hem te gaan aanvallen. Niet één aanval zijn richting gekregen, want fixy was enkel Instant Crush aan het scouten.
Maar wèl even verdachtmakingen uiten over "info uit de stam" gekregen.
En wie komt er dan óók nog even wat fakes doneren op fixy??? Goed geraden, dat is natuurlijk stabberedosia Orochimaru.
Want dan kan hij weer meetellen in het geheel..flink!!!

Ten eerste; Gelieve gewoon niets meer van Rl bij IG te betrekken. Dat slaat nergens op.

Daarnaast zijn mijn aanvallen gewoon clears. Remko vroeg het, en daar ik stiekem verliefd van op hem, stuurde ik maar. Je stukje over zijn verdachtmakingen is daarenboven echt dramatisch geschreven, tenzij je de Da Theo Code wou uitvinden, dan is het gelukt.
Overigens zijn de eerste rapporten gewoon lachwekkend :D
 

DeletedUser

Guest
En dan ga ik binnenkort ook nog is beginnen
Gaat spannend worden :)

Kan je nagaagn hoe kinderlijk jullie zijn dat je dit al spannend vind pfffff

en leer maar eens deftig deffen op guy65 want je verliest heel snel dorpen daar dus ga eens aan je werk ipv hier flink doen

en harm zeg jij maar niks over waarmee ik def want als ik al jouw belacelijke edelrapporten neer moet zetten hier blijft iedereen de hele dag doorlachen

hoeveel edels zijn er doorgekomen vandaag van je ???????
 
Reactiescore
1.730
Ik def niet op guy en dat heeft zijn reden. Guy heeft een streek uitgehaald tegen bibber, en bibber heeft dus het volste recht om guy te edelen.

Ik kwam daar achter nadat ik hem weer in covert heb gezet na een gesprek mét Bart.
 

DeletedUser

Guest
Ik def niet op guy en dat heeft zijn reden. Guy heeft een streek uitgehaald tegen bibber, en bibber heeft dus het volste recht om guy te edelen.

Ik kwam daar achter nadat ik hem weer in covert heb gezet na een gesprek mét Bart.

Ga jij nu ineens slijmen met Bibber? :D
 
Bovenaan