Algemene Rapportjes

DeletedUser63648

Guest
Daar heb ik er evenveel van als dat ik dorpjes gecleard heb :D
Och, en ik edels gemold enzo. Eigenlijk bijzonder efficiënt. Geen losse clears gemold, heel puur en zakelijk de stacks kapotgemaakt, en sommigen hadden net een beetje veel clears.
 

Deleted User - 25290

Guest
Ik ben te lui de rapportjes van Crysler op te zoeken. Maar een aanvaller van dik 2.7M eenheden zegt genoeg denk ik. Verder kun je natuurlijk zien wat er met dat account gaande is nu.

Maar dit rapportje kan ik jullie echt niet onthouden:

Kom nog maar eens scouten! :D
 

DeletedUser

Guest
Leer dodgen

Lange looptijd (dorp helemaal achterin zijn cluster), komt midden op de dag aan, genoeg tijd om te taggen / dodgen en hij kreeg nota bene maar 1 incoming.
Wat doet dit kind op rang 2? Lachwekkend.
 

DeletedUser

Guest
Leer dodgen

Lange looptijd (dorp helemaal achterin zijn cluster), komt midden op de dag aan, genoeg tijd om te taggen / dodgen en hij kreeg nota bene maar 1 incoming.
Wat doet dit kind op rang 2? Lachwekkend.

Ik kan er wel zo tien tonen van willekeurige aanvallen op rise vanuit mijn account. Wat is je punt nu?
Dat rise nu ook lachwekkend is?
Misschien interesseren die verkenners hem niet en is hij nadien andere troepen gaan recruteren.
 

DeletedUser

Guest
Nope, is nog steeds zijn scoutdorp. Makita is gewoon een slechte speler, wat ook te zien was uit zijn aanval.
Maarja, einde van de wereld zullen alle spelers die niet in de top 20 thuishoren, zoals Makita, toch wel eruit zijn gespeeld.
 

DeletedUser

Guest
Nope, is nog steeds zijn scoutdorp. Makita is gewoon een slechte speler, wat ook te zien was uit zijn aanval.
Maarja, einde van de wereld zullen alle spelers die niet in de top 20 thuishoren, zoals Makita, toch wel eruit zijn gespeeld.

Ik snap niet waarom jij altijd zo gefrustreerd klinkt. Kan je niet gewoon eens genieten van dit spel zonder iemand persoonlijk op een domme manier aan te vallen?
 

DeletedUser

Guest
Ik snap niet waarom jij altijd zo gefrustreerd klinkt. Kan je niet gewoon eens genieten van dit spel zonder iemand persoonlijk op een domme manier aan te vallen?

Gefrustreerd? Ik zeg gewoon wat ik denk. En ik denk dat Makita een zeer matige speler is die plek 2 onwaardig is. Heeft niks met frustraties te maken. Als je heel W39 vraagt of Makita zijn plek waardig is zegt iedereen nee. Enige verschil zijnde dat ik het hardop zeg.

En ik heb lange tijd op dit forum genoten. Grappig genoeg waren die tijden voordat jij begon met posten. Je zou bijna zeggen dat er een connectie was. W39 was leuk zonder Manson, W39 was minder leuk met Manson. Het is bijna toeval he.
 

DeletedUser

Guest
Gefrustreerd? Ik zeg gewoon wat ik denk. En ik denk dat Makita een zeer matige speler is die plek 2 onwaardig is. Heeft niks met frustraties te maken. Als je heel W39 vraagt of Makita zijn plek waardig is zegt iedereen nee. Enige verschil zijnde dat ik het hardop zeg.

En ik heb lange tijd op dit forum genoten. Grappig genoeg waren die tijden voordat jij begon met posten. Je zou bijna zeggen dat er een connectie was. W39 was leuk zonder Manson, W39 was minder leuk met Manson. Het is bijna toeval he.

Natuurlijk is het voor jullie leuker als ik hier niet kom :)
Daarom dat je meer frustraties hebt?. leuk om te weten :p
 

DeletedUser

Guest
Meer frustraties? Ik heb helemaal geen frustraties voor zover ik weet.
Ik vind het wel leuk om mensen zoals jou op het forum te hebben.
Ik win iedere discussie automatisch en ik was altijd al benieuwd om te zien hoe domme mensen denken en spreken en dat heb jij laten zien. Ik zou je bijna dankbaar zijn, maar je deed het onbewust dus dat zou onterecht zijn.
 

DeletedUser

Guest
Meer frustraties? Ik heb helemaal geen frustraties voor zover ik weet.
Ik vind het wel leuk om mensen zoals jou op het forum te hebben.
Ik win iedere discussie automatisch en ik was altijd al benieuwd om te zien hoe domme mensen denken en spreken en dat heb jij laten zien. Ik zou je bijna dankbaar zijn, maar je deed het onbewust dus dat zou onterecht zijn.

Ja maar wat is het nu, eerst schrijf je....
En ik heb lange tijd op dit forum genoten. Grappig genoeg waren die tijden voordat jij begon met posten.

En nu schrijf je ....
Ik vind het wel leuk om mensen zoals jou op het forum te hebben. :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ja maar wat is het nu, eerst schrijf je....
En ik heb lange tijd op dit forum genoten. Grappig genoeg waren die tijden voordat jij begon met posten.

En nu schrijf je ....
Ik vind het wel leuk om mensen zoals jou op het forum te hebben. :confused:

Je begrijpt dat het beide kan zijn hé. Verschil is overigens een meer algemeen beeld en een persoonlijk beeld, zodat jij het dan ook maar begrijpt.
Zie dit bedoel ik dus met leren begrijpen hoe domme mensen denken, je hebt me weer wat geleerd Manson, geen idee dat jij het zo lazen!
 

DeletedUser

Guest
Je begrijpt dat het beide kan zijn hé. Verschil is overigens een meer algemeen beeld en een persoonlijk beeld, zodat jij het dan ook maar begrijpt.
Zie dit bedoel ik dus met leren begrijpen hoe domme mensen denken, je hebt me weer wat geleerd Manson, geen idee dat jij het zo lazen!

Graag gedaan, zolang ik iets maar kan bijdragen aan je ontwikkeling;)
 

DeletedUser

Guest
Ik wou dat ik iets kon doen om jouw ontwikkeling te helpen, maar helaas ben je een verloren geval.
riprip
 
Reactiescore
1.015
Klopt, daarom valt er van jou niets bij te leren he manson. Je zou wel een boek kunnen schrijven in de bekende reeks: voor dummies. Pakweg een hoe zet ik mezelf voor schut voor dummies?
 

DeletedUser

Guest
Klopt, daarom valt er van jou niets bij te leren he manson. Je zou wel een boek kunnen schrijven in de bekende reeks: voor dummies. Pakweg een hoe zet ik mezelf voor schut voor dummies?

Niet echt juist, ik citeer een zin van lol king....
je hebt me weer wat geleerd Manson
 
Bovenaan