Algemene Rapportjes

Reactiescore
255
Vreemd dat ik dit topic nog niet gezien heb.. is vaak een interessant topic in de startfase, omdat er vaak genoeg acties zijn van de betere spelers onderling omdat ze elkaar z.s.m. willen wegspelen.

Laat die mooie aanvallen en/of verdedigingen maar langskomen! :)


@ Moderator: Kan dit een sticky krijgen?
 

DeletedUser

Guest
662c1bc7e9.png


Dan zetter we er ook eentje bij ;)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Howly.... Dat is een dure voor beide spelers!
 
Reactiescore
372
Begrijp z'n redenering wel... 50% of 25% is een heel verschil, zeker als je zo'n laag aantal infanterie troepen stuurt ;)

Tenzij het echt gewoon een noob is, die mogelijkheid is er altijd nog :D
 

DeletedUser

Guest
2 edels sturen is niet slecht als je clear suckt. De kans is groot dat je edel sterft als je er maar 1 stuurt met zo een clear. Nu moet de clear al bijna helemaal dood gaan voor dat zijn 2de edel er aan is ;)
 

DeletedUser53131

Guest
ik zoek dan ook hele dag dorpjes af via dorpsstatistieken naar een boerderijlvl van 23 of minder en indien nog 100% moraal edel ik ze ;)
 

DeletedUser53131

Guest
Hij is er al 2 kwijt zie ik :p Heeft blijkbaar niet al te veel geholpen :)

Wel euhm, eigenlijk wel maar alleen had ik in zijn plaats de 3 edels wel gedodged. Maar voor de rest heeft ie er toch weer een edel en zo goed als een 'clear'=> weet niet of ik em zo wel mag noemen gestopt.
 
Reactiescore
255
Kijk. Dit is dus waarom ik dit topic opende. :D
 
Reactiescore
2.039
2 edels sturen is niet slecht als je clear suckt. De kans is groot dat je edel sterft als je er maar 1 stuurt met zo een clear. Nu moet de clear al bijna helemaal dood gaan voor dat zijn 2de edel er aan is ;)

Alsnog een dure grap op een wereld zonder goedkoop herbouwen, best een ander dorpje kiezen of je clear verder uitbouwen dan.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
ja, het was dat of hij was zen dorp kwijt. is een dure beslissing maarja...

ook weer leuk 6,5k dorp er bij :p
En die buit :eek:

Dan kan ik ergens de beslissing wel begrijpen, maar waarom stonden de edels er nog dan? Dat is doodzonde.

Verder is dat een zeer lekker dorpje ja. :D
 
Bovenaan