Algemeen topic

DeletedUser53052

Guest
Side 1:
Players: Spyronamic
Side 2:
Players: noetsie

Timeframe: Laatste 3 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 40
Kant 2: 0
Verschil: 40

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 393,233
Kant 2: 0
Verschil: 393,233

chart
 
Reactiescore
91
niet echt reactie maar hij bouwt de muren terug op
dat is dan weer werk voor ons gespaard
 

DeletedUser54508

Guest
Re: Algemeen bull-shit topic

Mooie stats!

Maar we vechten alleen tegen TFF.

We verliezen momenteel inderdaad van Order, maar zolang TFF er maar aan onderdoor gaat vinden we alles prima.

Dat is onze toekomstvisie...ha ha

De verliezen die TFF leed een tijdje terug hadden net zo goed voor jullie kunnen zijn!!
Mits een aantal mensen niet zo raar deden in BOW.

Mvg Don Quijote981
 

DeletedUser54508

Guest
Eigenlijk is de enige juiste conclusie dat de hele rechterbovenhoek van de wereld weinig voorstelt. Al die lui die daar tegen elkaar hebben gevochten waren blijkbaar ongeveer even slecht (ze konden niet van elkaar winnen). Nu zie je dat zowel spelers die DomTe aannam daar als de spelers die =TFF= daar aannam weinig voorstellen. Niets staat def in en de rotte appelen zijn er zo uit te vissen (nog steeds opvallend dat de nummer 2 van de wereld daar ook bij hoort).

Denk dat DomTe en =TFF= daar liever niets had aangenomen ;)

Ik had graag tegen jouw aan gelegen met me acci!!
Godzijdank spreken de stats van de acci's die jij bedoelt jouw woordjes tegen :D.

Mvg Don Quijote1981
 

DeletedUser

Guest
Hcholland, die tegen hem aanligt, wil graag ergens anders heen.
Hij krijgt het niet voor elkaar om dorpen te pakken, misschien kunnen jullie ruilen?
 

DeletedUser

Guest
Ik had graag tegen jouw aan gelegen met me acci!!
Godzijdank spreken de stats van de acci's die jij bedoelt jouw woordjes tegen :D.

Mvg Don Quijote1981

'de stats' klinkt heel mooi maar ik heb echt nog weinig gezien van de spelers in die hoek van de wereld. En nee het overnemen van een paar inactieve slecht liggende TFF accounts is niet echt een prestatie...
 

DeletedUser

Guest
Hej Tom

Gezellig hoor, ik heb veel vrienden in DomTe, krijg vaak dorpjes van ze :D Hihi. Hoe is het daar?
 
Reactiescore
30
don quijote1981 zei:
Ik had graag tegen jouw aan gelegen met me acci!!
Godzijdank spreken de stats van de acci's die jij bedoelt jouw woordjes tegen .

Mvg Don Quijote1981


En tóch is het altijd een zootje geweest daar in het noord-oosten.
 

DeletedUser

Guest
Karen wist je dat je de afgelopen drie maanden meer dorpjes heb verloren aan Order en TFF (9 stuks) dan dat je in heel 2010 van deze 2 stammen heb weten te pakken? (3 dorpjes!) :D
 
Bovenaan