Algemeen topic

DeletedUser

Guest
Doe er nou niet zo vrolijk onder. 2719 daarvan waren toch al van DomTe :cool:
 

DeletedUser

Guest
hahahaha! je lijkt wel een valse nicht weet je dat? maar eh doe s lief? we ik en mijn 2lingzusje waren dinsdag jarig! 21 geworden nou nog verstand hehehehehehe
 

DeletedUser26928

Guest
Gefeliciteerd karen....

En ze heeft ook nog een zus......
 

DeletedUser

Guest
haha ja 2 ja! en met hetzelfde kutkarakter als ik! 21 geworden he! nooit verwacht dat hier te halen! jullie?
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Praattopic

Aangezien die hier nog geen eens is, moet hij toch maar eens komen! Succes!
 

DeletedUser

Guest
Aangezien jijzelf op wereld 4 speelt, heb jij geen enkele zeggenschap daarover. Hou je dus aub bij je eigen werk.
 

DeletedUser53052

Guest
Lol, hij voegt gewoon maar 2 topics samen hoor...
Die "Pedik" maakte op alle wereldfora's een "Algemeen Discussietopic" aan, aangezien hij geen W4 speler is, hij puur spamt & een algemeen topic hier niet nodig is, is het logisch dat dit gebeurt. Als er beledigt/gespamt/offtopic wordt gedaan tussen 2 partijen en een moderator is lid van 1 van 2 partijen (ingame) dàn zou beter een neutrale moderator modereren. In alle andere gevallen boeit dat toch geen **** ? ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De verantwoordelijke moderator mag daar over beslissen. Graspop zijn verantwoordelijkheden liggen op andere werelden. Laat hem zich daar maar druk om maken. Hier mag hij alleen inhoudelijk reageren op anderen. Forum taken horen bij de verantwoordelijke forum mod.
 

DeletedUser

Guest
Ik kan precies hetzelfde hier posten als dat mijn co hier doet.

Je kaart het zelf al aan, hij heeft geen rechten op dit subforum en geen verantwoordelijkheden, maar kan wel gewoon wat roepen wat hij wil.
Dus ik snap eigenlijk het probleem niet, jij maakt hier zelf een probleem van hoor.
 

DeletedUser

Guest
Als valsspeler zou ik me niet met dit soort discussies bemoeien........voor je het weet zet ik hier dingen neer die Duckje hier liever niet ziet staan.......oh ja....jij komt daar ook in voor....:cool:
 

DeletedUser53052

Guest
Als valsspeler zou ik me niet met dit soort discussies bemoeien........voor je het weet zet ik hier dingen neer die Duckje hier liever niet ziet staan.......oh ja....jij komt daar ook in voor....:cool:

Jaaaa, tuurlijk, we geloven je écht helemaal :rolleyes:
Ga dorpjes deffen dude, jullie zijn er vandaag al weer meer als 60 verloren ;)
 

DeletedUser

Guest
Van mij mag je neerzetten wat je wil hoor, snap niet precies waar je nu heen wil?

Want als ik je goed begrijp, beweer je nu dus dat ik aan het valsspelen ben?
Als het daadwerkelijk zo zou zijn, dan had je mij al lang aangegeven bij het TW team en was ik al gestraft.

Dit is niet gebeurd, omdat ik mij gewoon netjes aan de regels houd.
Wat ik wel toe geef, ik ken de regels goed, en weet dus wel precies hoe ik deze regels kan gebruiken in mijn voordeel :)
 

DeletedUser

Guest
Van mij mag je neerzetten wat je wil hoor, snap niet precies waar je nu heen wil?

Want als ik je goed begrijp, beweer je nu dus dat ik aan het valsspelen ben?
Als het daadwerkelijk zo zou zijn, dan had je mij al lang aangegeven bij het TW team en was ik al gestraft.

Dit is niet gebeurd, omdat ik mij gewoon netjes aan de regels houd.
Wat ik wel toe geef, ik ken de regels goed, en weet dus wel precies hoe ik deze regels kan gebruiken in mijn voordeel :)

Begint er al een belletje te rinkelen.....

sven top op 15.06. om 22:13 uur
Er speelt een Daniël op, ik dus :p, ik heb alleen niet in Domte gezeten.

Althans, niet dat het bekend was dat ik daar was :p
Want ik logde wel regelmatig op rrgait in om een kijkje te nemen :p
Alleen werd ik dan door Jan neergezet als de 'inactieve eigenaar die nog wel is inlogt'.
 

DeletedUser

Guest
Ik kan toch gewoon vanaf een ander IP inloggen op een TFF of Domte account, is niets tegen de regels.
Zoals ik zei, optimaal gebruik maken van de regels ;-)

En zo kan ik leuk jullie forum lezen, vermaak me altijd kostelijk.
 

DeletedUser

Guest
Dus je geeft nu gewoon toe dat je aan multi accounting doet.
 
Bovenaan