Algemeen rapportjestopic

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser57683

Guest
schrijf jij dan een blog hé. Of geef tenminste input zodat je waarheid wel in de blog staat... zielig...

Als het vragenlijstje al vol staat met onzin en de vragen gaan over onderwerpen die niet eens bestaan, denk je dan dat ik die vragen serieus neem?
Tevens weet ik hoe jullie de ''waarheid'' naar buiten brengen, dus daar wil ik verder niets mee te maken hebben, Blog of niet.
Als jullie serieus genomen willen worden als Blog schrijvers, hadden jullie je maar objectiever moeten opstellen en discussies niet uit de weg moeten gaan wanneer iemand die met jullie aangaat als jullie je ''waarheid'' verkondigen.

Dus je mag me zo zielig vinden als je wilt, mijn mening over jullie hebben jullie zelf door jullie gedrag tot stand gebracht, denk daar dan maar eens over na :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Pak ze Ringo!

Ben je stoned of zo M :D jij die mij aanmoedigt hahaha moet niet gekker worden maar inderdaad onze klappen komen binnen kort

en hun sfeer is zo goed dat hun 2e speler al barbaar geworden is, eerst playorfail en nu call of cthulu

Het eerste wat die zou moeten doen is jou een invite sturen. maar die zal ook zo komen. Ringo blijft namelijk maar mensen inviten.

hansgaaltje was welgeteld een uurtje uit radium en hij kijkt bij zijn berichten en hij had een invite van N-S. Nee N-S neemt alles aan boven de 500k punten.

mvg
Stijn



Mmm de accounts gaan op delete bij ons, maar vertel er ook even bij dat dat account eerder uit jouw stam was gegaan wegens de 'goede' sfeer. De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet?

nee die spelers worden continu door jullie bestookt met pm,s en op skype overgehaald om jullie te joinen met zwartmakerij, nu ook bij borntooshoot en wardragon , die laatste heb ik toen ik zijn pm,s ontdekte dat die co zou worden bij G direkt laten internen

Deden jullie niet hetzelfde?
Gewoon alles dat geen front heeft met D inviten (rock)



Hans en Bjorn en Ringo zijn al tijden maatjes, Hans is het voorbeeld van een speler die niet in een stam thuis hoort omdat eigenbelang boven alles gaat.
Verbaasd me eigenlijk dat ie pas een invite voor NS had na zijn kick uit Radium.
Gezien zijn gedrag en ego, had ik verwacht dat ie handelde omdat ie al een invite had.
Maar jullie als objectieve blogschrijvers zullen wel weten hoe het ''werkelijk'' zit :rolleyes:

Hans heb ik al diverse keren geholpen hier om te overleven etc en onze gesprekken lopen al een hele tijd, uit respect heb ik hem een homebase aangeboden omdat die radon verliet/ontslagen en of die joint zie ik later wel
 

DeletedUser

Guest
Ben je stoned of zo M :D jij die mij aanmoedigt hahaha moet niet gekker worden maar inderdaad onze klappen komen binnen kort

Ga je nou alweer iemand klappen Ringo? Je hebt het er maar druk mee..

Hans heb ik al diverse keren geholpen hier om te overleven etc en onze gesprekken lopen al een hele tijd, uit respect heb ik hem een homebase aangeboden omdat die radon verliet/ontslagen en of die joint zie ik later wel

Weet jij eigenlijk wel waarom Hans is gekickt uit Radium?
En het is niet radon, dat is de MBstam van Radium, en zelfs dat was geen waardige plek geweest voor Hans.
 

DeletedUser1206

Guest
Ben je stoned of zo M :D jij die mij aanmoedigt hahaha moet niet gekker worden maar inderdaad onze klappen komen binnen kort

en hun sfeer is zo goed dat hun 2e speler al barbaar geworden is, eerst playorfail en nu call of cthulu



nee die spelers worden continu door jullie bestookt met pm,s en op skype overgehaald om jullie te joinen met zwartmakerij, nu ook bij borntooshoot en wardragon , die laatste heb ik toen ik zijn pm,s ontdekte dat die co zou worden bij G direkt laten internen



Hans heb ik al diverse keren geholpen hier om te overleven etc en onze gesprekken lopen al een hele tijd, uit respect heb ik hem een homebase aangeboden omdat die radon verliet/ontslagen en of die joint zie ik later wel

Volgens mij ben jij de enige die ons bestookt met PM`s... :eek: Lekker berichtjes sturen en dan gelijk op block zetten :D Hoe oud was je ook alweer?
 

DeletedUser

Guest
Wacht maar tot Ringo je op je muil slaat met je trash talk tegen Ns :$
 

DeletedUser1206

Guest
ec67c34d84.png


0ec61ec8d4.png


0b1e6498f1.png
 

DeletedUser57683

Guest
Ik kan erg slecht in tellen zijn, maar dit lijken mij meer dan 4k def per dorp aan verliezen :rolleyes:
 

DeletedUser1206

Guest
misschien bedoelde ie 4k speer, 4k zwaard en 4k boog... Dan loog ie niet uiteraard :eek:
 

DeletedUser

Guest
Lekkere berichtjes:D


Sjaakie vergeet je MB niet ? of wat het ook is, die verliest namelijk weer dorpen door slecht getimede treinen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
na die 2 gesnipede treintjes ben ik er weer weggegaan. :eek:

Wordt gewoon nog gedeffed hoor. Kan me niet schelen wat het is maar kom dan niet stoer doen dat je 2 treintjes gesniped heb en vervolgens wel hier zit maar niet meer op het account.
 

DeletedUser1206

Guest
Wordt gewoon nog gedeffed hoor. Kan me niet schelen wat het is maar kom dan niet stoer doen dat je 2 treintjes gesniped heb en vervolgens wel hier zit maar niet meer op het account.

ik kwam jou alleen ff uitlachen vanwege je timetijden :eek:
 
Bovenaan