Algemeen Praattopic w8

DeletedUser15937

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Ik hoop dat de rest van Vib mijn voorbeeld volgt en Careless gewoon blocked..

Verder Careless we weten 100% meer over jullie dan jij over ons. Voorbeeld wat jij aanhaalde was een igm en dit wordt atm door Wendy (dy devil) zelf even uitgezocht hoe en wat. Als Vib willen we 100% vertrouwen kunnen hebben dat we waterdicht zijn. Dit kun je van TAB niet zeggen

Zoals je in onderstaande IGM kan lezen doet Careless zich heel grootst voor op het forum hier. In werkelijkheid schijt hij 7 kleuren stront.

careless op 13.09. om 00:13
@ vdt, dit is mss wel wat veel voor je in 1 keer.
op beiden neen.

maar, eenmaal de oorlog met vib start, dan moeten we toch enige bondgenoten vinden.

geen nood, in nwa is het enkel dujja, mistrium en meurton die ik vertrouw, zelfst met men eigen account!

in tsb is het enkel okie, merlock en tw33ty waarmee ik samenwerk, de rest is edel
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Oh neen hoor:rolleyes:

Zo zie je mensen, Dye devil was degene die dit sprak met djock:rolleyes:
de oude bruno.


Ik pik enkele fragmenten eruit, en meteen loopt leiding ViB al van het dakje met een spion.
Als demo dan o zo goed is, waarom dan steeds zoveel os nodig, waarom kan ie niet op zichzelf spelen.


En dan is het wss ferdy die dye ontslagen heeft.
Onze o zo superintelligente leider die denkt een juiste beslissing te nemen...:rolleyes:



Nice try furb.

als je een keer op let kijk je even naar het profiel van dye.
 

DeletedUser15937

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Careless zijn stam doet aan zelfreflectie xD

caebra op 12.09. om 09:02 uur
voor we gaan aan vallen mogen wij eerst ff op kracht komen wij zijn nu nog iets te kwetsbaar
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

als je een keer op let kijk je even naar het profiel van dye.

Ik hoop dat de rest van Vib mijn voorbeeld volgt en Careless gewoon blocked..

Verder Careless we weten 100% meer over jullie dan jij over ons. Voorbeeld wat jij aanhaalde was een igm en dit wordt atm door Wendy (dy devil) zelf even uitgezocht hoe en wat. Als Vib willen we 100% vertrouwen kunnen hebben dat we waterdicht zijn. Dit kun je van TAB niet zeggen

Zoals je in onderstaande IGM kan lezen doet Careless zich heel grootst voor op het forum hier. In werkelijkheid schijt hij 7 kleuren stront.

careless op 13.09. om 00:13
@ vdt, dit is mss wel wat veel voor je in 1 keer.
op beiden neen.

maar, eenmaal de oorlog met vib start, dan moeten we toch enige bondgenoten vinden.

geen nood, in nwa is het enkel dujja, mistrium en meurton die ik vertrouw, zelfst met men eigen account!

in tsb is het enkel okie, merlock en tw33ty waarmee ik samenwerk, de rest is edel

Aan ferdy, wat is er daar zo groot niet aan?:rolleyes:

lol, ik heb nooit verkondigd dat ik ViB alleen aanpakken zal:rolleyes:

Ik heb steeds verkondigd dat teveel bondgenoten niet alles is.

En btw, dank je voor het openen van een window voor me.
Ik wist 1 spion in TAB, maar kon hem niet thuisbrengen;-)

Nu dus wel
:D

En aan ton:

Ik had eerst AF bekeken, dan haar profiel:p
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

haha, doe wat je niet late kan.

Nu we toch bezig zijn,

even alle zaken op een rijtje:

jullie sluiten een nap met nwa terwijl jullie een off plannen op catwiezel?
je vertrouwd er maar 3 van hun.

ondertussen werk je samen met tsb. ook 3 stuks, de rest is edelvoer, geloof mij, ik doe al maanden research, dit is geen gelul van je. stad naaien jullie door de BG af te sluiten, waarmee je ook een mes in aura zijn rug steekt.

jullie recruteren wat leden van stad, terwijl hun allemaal inactief zijn. jij denkt ook dat ik tonetje ben lol, en dat ik vaak de vv heb, laten we zeggen dat het al meer als 3 maanden geleden is dat ik de vv had van tonetje. Owja, en voor taow is c53 belangrijk, die willen ze in handen krijgen hehe.

laat nwa nou net niet dom wezen en laat ik daar ook vriendjes in de leiding hebben.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

oe ferdy, waar blijf je met je reacties?:D

Ik ben jou wel erg veel verschuldigd nu, thx:D

Ik moet zeggen dat de leiding van ViB erg in form is vandaag.

Al 2x gelopen in mijn trucjes:D


1x maal:

ik heb nog nooit contact met Dye gehad:D

Maar blijkbaar sluisde ze info door naar mij, tiens:p
wist ik nog nietxD


En ten 2e, met enorme dank aan ferdy, heb ik de kleine groep nog verder geminimaliseerd:D
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

haha, doe wat je niet late kan.

Nu we toch bezig zijn,

even alle zaken op een rijtje:

jullie sluiten een nap met nwa terwijl jullie een off plannen op catwiezel?
je vertrouwd er maar 3 van hun.

ondertussen werk je samen met tsb. ook 3 stuks, de rest is edelvoer, geloof mij, ik doe al maanden research, dit is geen gelul van je. stad naaien jullie door de BG af te sluiten, waarmee je ook een mes in aura zijn rug steekt.

jullie recruteren wat leden van stad, terwijl hun allemaal inactief zijn. jij denkt ook dat ik tonetje ben lol, en dat ik vaak de vv heb, laten we zeggen dat het al meer als 3 maanden geleden is dat ik de vv had van tonetje. Owja, en voor taow is c53 belangrijk, die willen ze in handen krijgen hehe.

laat nwa nou net niet dom wezen en laat ik daar ook vriendjes in de leiding hebben.

Sandman zeker:p

Nja stuf, ik denk dat ik nu net ietwat eervoller ben dan jou:D

Van mij zit er geen + voor mezelf aan vast, bij jou moet dat wel het geval zijn;-)
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

lol? noem je dat klein, ik vind het vol zitten met leiders.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

lol? noem je dat klein, ik vind het vol zitten met leiders.

Vol zitten van leiders?:p

6.

Vind je dat veel, dat is 2 minder dan ViB dachtik, wat ook wat minder werk maakt voor ons;-)
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Sandman zeker:p

Nja stuf, ik denk dat ik nu net ietwat eervoller ben dan jou:D

Van mij zit er geen + voor mezelf aan vast, bij jou moet dat wel het geval zijn;-)

Oo nee hoor, ik haal hier geen voordeel uit.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

zo zo, jullie off op catwiezel plannen jullie wel goed:


the owner2 8 clears
wouterpl 20 clears
careless 35 clears
earthwalker 3 clears
nlstefan ??? clears
rcz2 3 clears
ikke simonne 3 clears
aigle68 70 clears
turor 10 clears

iedereen doet er echt wat voor!
dat is mooi he, als ik oprichter stad ben, dan weet ik alles. catwiezel was er niet zo blij mee;) hij heeft zijn grenzen al aangescherpt hoor;) dus wees daar maar niet bang voor;)

waarom vallen jullie hem aan als jullie een nap willen met nwa?
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

tab doet aan tellen tot 3000 lol,

zoveel reacties zijn er al:

2780

care ik wist niet dat je kon tellen :O

lol en dit was in de tijd dat het stone temple giant allemaal teveel werd, dit was zijn reactie op het tellen!


|TAB| - Stone Temple Giants op 06.08. om 12:31 uur Citeren
2491 En kijk op verdediging AUB!
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

care sinds jij in tab zit heb je hun denkwijze toch aardig veranderd, ik herriner me nog de tijd dat stad en tab de beste bg's waren, met aura aan het hoofd van stad en de oude leiding tab (weet niet meer precies wie). Nu jij komt opdraven wil je je oude maatjes je rug toekeren, wel zwakke actie.


Ik vraag jullie om mee te doen. Er komen heel wat veranderingen in TAB, en als we niets van ons laten horen kan het in ons nadeel vallen. Ze overwegen om de bg te verbreken en een nap met nwa aan te vragen

(van stad forum)
 

DeletedUser25273

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

En demo, waarom vond je het raar dat dye haar os terug trok?

Jij bent niet de enige die zoveel edelt he.
Dye heeft de afgelopen week ook denkik ong 100 nieuwe dorpen gepakt.
En haar os staat bij jou toch te niksen.

Why should she.

Maar aan alle ViB'ers:

Dit is dus een teken he.
Als je de os bij demo terug trekt wordt je gekickt, een lekkere dwangmatige stam.:rolleyes:

Het ging niet om deze week, het ging om de periode dat de mass op mij was. Dye Devil heeft een ODD van 4 miljoen, dus loop geen onzin uit te kramen, die wordt amper aangevallen en de aanval van djock was op eigen verzoek op een gestacked dorp. (ja, wij weten meer dan je denkt) Er staat geen OS van Dye bij mij te niksen, die staan mooi de eigen dorpjes te beschermen die nooit aangevallen worden. Mijn ODD is 77 miljoen, daar kun je toch uit afleiden dat ik iets vaker aangevallen word, maar nadenken en de juiste conclusies trekken is blijkbaar niet aan je besteed. Dye Devil is niet ontslagen op mijn verzoek, sterker nog, ik heb gevraagd of er eerst met de hoofdspeelster gesproken kon worden. Loop mij dus niet onnodig zwart te maken, het siert je niet.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

zo zo, jullie off op catwiezel plannen jullie wel goed:


the owner2 8 clears
wouterpl 20 clears
careless 35 clears
earthwalker 3 clears
nlstefan ??? clears
rcz2 3 clears
ikke simonne 3 clears
aigle68 70 clears
turor 10 clears

iedereen doet er echt wat voor!
dat is mooi he, als ik oprichter stad ben, dan weet ik alles. catwiezel was er niet zo blij mee;) hij heeft zijn grenzen al aangescherpt hoor;) dus wees daar maar niet bang voor;)

waarom vallen jullie hem aan als jullie een nap willen met nwa?


Euhm, hoelang staat die reactie er al,:p
sinds begin augustus?:p
Lol, men 30 clears zijn net weeral kapotgelopen met een leuk doel, dus dat zou wel weer 10 dagen mogen wachten voor mij:D

tab doet aan tellen tot 3000 lol,

zoveel reacties zijn er al:

2780

care ik wist niet dat je kon tellen :O

lol en dit was in de tijd dat het stone temple giant allemaal teveel werd, dit was zijn reactie op het tellen!


|TAB| - Stone Temple Giants op 06.08. om 12:31 uur Citeren
2491 En kijk op verdediging AUB!


Oh, ik tel niet mee:p

Nja, ton, dat zijn de kleintjes.
Als zij willen tellen, wie zijn wij om te zeggen dat diet niet mag.
Het niveau op het 'funforum' bepaald niet de skills ingame he;-)
Op het funforum lach ik ook veel, en gedraag me ook belachelijk, /Care, maar ik denk dat jij even goed weet als ik waartoe ik tot in staat ben;)


care sinds jij in tab zit heb je hun denkwijze toch aardig veranderd, ik herriner me nog de tijd dat stad en tab de beste bg's waren, met aura aan het hoofd van stad en de oude leiding tab (weet niet meer precies wie). Nu jij komt opdraven wil je je oude maatjes je rug toekeren, wel zwakke actie.


Ik vraag jullie om mee te doen. Er komen heel wat veranderingen in TAB, en als we niets van ons laten horen kan het in ons nadeel vallen. Ze overwegen om de bg te verbreken en een nap met nwa aan te vragen

(van stad forum)
Ton, dit is enkel veranderd sinds jij de leiding van STAD overhoop hebt gehaald;-)
Maar dit is een machtsstrijd tussen jou en ik, en jij laat die kleintjes ervoor boeten, shame on you...


Lol ton, haal ff recente info:rolleyes:
 

DeletedUser15937

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Please val me niet aan want ik moet naar het ziekenhuis, dus please val Djock niet aan....blah blah blah Beetje zielig van Freek om zich in deze slachtoffer rol te meten terwijl meneer zijn eigen glazen hier al de gehele morgen aan het ingooien is op het forum. Ik wist niet dat ze stront zo hoog konden stapelen in Belgie...

Voor de outsiders, Careless heeft de vv van Djock....
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

machtspel? :O dan heb je tab zeker verkeerd opgestookt. Ik heb zo doende de leiding in handen genomen van stad. Dit deed ik omdat ik toestemming had gevraagd aan de oprichter aura, ik wou NWA eens aanpakken, alleen toen kwamen de roddeltjes van care er bij. Die moest ik aanhoren, al maanden werd er blijkbaar over me gesproken, ja stuf en stafke hebben coa veraden, hun deden dit hun deden dat, enz enz, ik ben nooit meer over coa begonnen, vanwaar dan die agressie naar mij toe? gelukkig had ik nog wat oude docs over die ik wat leden uit stad heb laten zien. Ook tab leden hoor :) en dat veranderde de zaak toch. Je bent erg blind geweest care, echt erg blind, jij vertrouwde blindelings op iedereen uit stad en tab, maar achter je rug om spraken ze wel over je.

Tuurlijk heb jij je harde kern, dat zooitje ongeregeld dat braaf luistert omdat meneer iets zegt en ze te blind zijn om de feiten onder ogen te zien. Maar niet iedereen steunt je, dit zal je ook nog wel eens gaan merken.

ik heb nu wel genoeg me boekje open gegooid, ik ben milt geweest om aan te geven hoe de vork in de steel zat. Doe er iets mee of niet, mij een zorg.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Please val me niet aan want ik moet naar het ziekenhuis, dus please val Djock niet aan....blah blah blah Beetje zielig van Freek om zich in deze slachtoffer rol te meten terwijl meneer zijn eigen glazen hier al de gehele morgen aan het ingooien is op het forum. Ik wist niet dat ze stront zo hoog konden stapelen in Belgie...

Voor de outsiders, Careless heeft de vv van Djock....

jep, ik heb vv djock, onderhand in de tijd dak erop zat, 1 dorp van dye gepakt, en 1 trein gekilld.

Ik zat vanmorgen idd in het ziekenhuis.
Ik zei dat dye djock wel mocht aanvallen, maar dat er sowieso geen weerstand zou zijn.


Dat jij hiermee lacht, toont jou niveau al ferdy.

Ik Meld steeds de reden als ik afwezig ben.
Ik geef geen vage reden van winterslaap en steeds terugkeren naar het account.

Hou je bezig met je gezin ferdy, ze zouden dit veel meer apprecieren...
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

machtspel? :O dan heb je tab zeker verkeerd opgestookt. Ik heb zo doende de leiding in handen genomen van stad. Dit deed ik omdat ik toestemming had gevraagd aan de oprichter aura, ik wou NWA eens aanpakken, alleen toen kwamen de roddeltjes van care er bij. Die moest ik aanhoren, al maanden werd er blijkbaar over me gesproken, ja stuf en stafke hebben coa veraden, hun deden dit hun deden dat, enz enz, ik ben nooit meer over coa begonnen, vanwaar dan die agressie naar mij toe? gelukkig had ik nog wat oude docs over die ik wat leden uit stad heb laten zien. Ook tab leden hoor :) en dat veranderde de zaak toch. Je bent erg blind geweest care, echt erg blind, jij vertrouwde blindelings op iedereen uit stad en tab, maar achter je rug om spraken ze wel over je.

Tuurlijk heb jij je harde kern, dat zooitje ongeregeld dat braaf luistert omdat meneer iets zegt en ze te blind zijn om de feiten onder ogen te zien. Maar niet iedereen steunt je, dit zal je ook nog wel eens gaan merken.

ik heb nu wel genoeg me boekje open gegooid, ik ben milt geweest om aan te geven hoe de vork in de steel zat. Doe er iets mee of niet, mij een zorg.

Ton

Allereerst, stafke zit hier niet bij:rolleyes:

ik zat enkel jou zwart te maken, stafke slechts 1 moment, toen we ruzie hadden, wat diezelfde avond nog bijgelegd was.

Maar met jou is het nooit goedgekomen.
ik weet dat er velen zijn in Stad die me niet hebben moeten, zelfst in TAB
Mijn boodschap naar die mensen is, stop met achter men rug te spreken, en durf rechtuit te spreken als een man.


Wie enkel achter mijn rug durft te spreken is een grote lafaard.
En heeft grotere kans op weerwraak door mij
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Ton

Allereerst, stafke zit hier niet bij:rolleyes:

ik zat enkel jou zwart te maken, stafke slechts 1 moment, toen we ruzie hadden, wat diezelfde avond nog bijgelegd was.

Maar met jou is het nooit goedgekomen.
ik weet dat er velen zijn in Stad die me niet hebben moeten, zelfst in TAB
Mijn boodschap naar die mensen is, stop met achter men rug te spreken, en durf rechtuit te spreken als een man.


Wie enkel achter mijn rug durft te spreken is een grote lafaard.
En heeft grotere kans op weerwraak door mij

ja mensen! doe dat, wees een man ! (tenzij je vrouw wilt worden)! meld het, praat niet achter zijn rug om, ik moet dat weer telkens aan horen.. is ook niet leuk hoor!
 
Bovenaan