Algemeen Praattopic w8

DeletedUser34519

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

pfff, robin is je naam toch?

wat moest ik op jou post inbrengen dan? hoe kan ik daar een hele serrieuse tekst van maken? dat gaat niet.

Enigste wat ik nu breng is een andere kant laten zien van het verhaal. Want jullie denken allemaal negatief en bekijken het niet van uit ferdy zijn punt. Dat maakt het verschil, een verhaal heeft 2 kanten, in jullie ogen nog maar 1.

Er is 1 iets waar je geen post van kan maken, en dat is omdat je ge-ownt word door iemand met meer inzicht op AF.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Een verhaal kan makkelijk 17 kanten hebben.. Maar dat doet nu niet ter zake.

Dat van die kop in de grond, sloeg eerder op Ferdy dan op jou btw. ;)

dan had je mij ook niet als citaatje moeten gebruiken, ik dacht dat je het tegen mij had.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Er is 1 iets waar je geen post van kan maken, en dat is omdat je ge-ownt word door iemand met meer inzicht op AF.

Zo, word ik ge-ownt (wat een kinderlijk woord, volgens mij ben je nog een klein pubertje met puistjes, maar goed) door iemand die meer inzicht heeft, hmm komen er nieuwe mensen op het AF ofzo? ik merk er momenteel niks van..
 

DeletedUser34519

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Zo, word ik ge-ownt (wat een kinderlijk woord, volgens mij ben je nog een klein pubertje met puistjes, maar goed) door iemand die meer inzicht heeft, hmm komen er nieuwe mensen op het AF ofzo? ik merk er momenteel niks van..

Jij weet het zo goed hoe het is om een puber te zijn, alleen heb ik niet echt veel puisten gehad ;). Ikzelf speel geen TW, alleen mijn vriendje speelt hier wel. Hij vroeg me om op AF te letten tijdens zijn ban, zonder achter zijn rug te worden gesproken.

Ge-ownt is geen kinderlijk woord, is een woord die meeste personen gebruiken in een spel, gebruik jij ook meermaals. Helaas verander je dit naar "kinderlijk", gewoon omdat je de waarheid ziet op AF waar iedereen het kan lezen.

Ocharme, moet je een zakdoekje hebben? ^^
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Jij weet het zo goed hoe het is om een puber te zijn, alleen heb ik niet echt veel puisten gehad ;). Ikzelf speel geen TW, alleen mijn vriendje speelt hier wel. Hij vroeg me om op AF te letten tijdens zijn ban, zonder achter zijn rug te worden gesproken.

Ge-ownt is geen kinderlijk woord, is een woord die meeste personen gebruiken in een spel, gebruik jij ook meermaals. Helaas verander je dit naar "kinderlijk", gewoon omdat je de waarheid ziet op AF waar iedereen het kan lezen.

Ocharme, moet je een zakdoekje hebben? ^^

ik ken genoeg 20ers die dat woord gebruiken dus doe nou niet of alleen pubers dat gebruiken, waarschijnlijk ben je zelf nog een puber:D
ik zelf gebruik het af en toe en ik ben toch echt 'volwassen' :D
 

DeletedUser22017

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Zo, word ik ge-ownt (wat een kinderlijk woord, volgens mij ben je nog een klein pubertje met puistjes, maar goed) door iemand die meer inzicht heeft, hmm komen er nieuwe mensen op het AF ofzo? ik merk er momenteel niks van..

Gaan we deze toer ook nog eens op? Mensen afrekenen op leeftijd, en hen zo proberen stil te krijgen? Dat werkt niet, Ton. ;)
Discrimineren op vlak van leeftijd is gewoon zielig, want er zijn genoeg mensen die jonger zijn dan jou maar die verbaal beter hun mannetje staan!
 

DeletedUser34519

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

ik ken genoeg 20ers die dat woord gebruiken dus doe nou niet of alleen pubers dat gebruiken, waarschijnlijk ben je zelf nog een puber:D
ik zelf gebruik het af en toe en ik ben toch echt 'volwassen' :D

Ik ben zopas uit de puberteit gegaan, dus ik weet alvast wat men bedoelt :p.

Vast dat Tonetje iemand een puber vernoemt omdat hij het zelf genoeg weet, of dat hij jaloers is dat hij er nog moet aan beginnen.

Tonetje, jij begint over leeftijd, kan ik er ook over beginnen ;).
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Gaan we deze toer ook nog eens op? Mensen afrekenen op leeftijd, en hen zo proberen stil te krijgen? Dat werkt niet, Ton. ;)
Discrimineren op vlak van leeftijd is gewoon zielig, want er zijn genoeg mensen die jonger zijn dan jou maar die verbaal beter hun mannetje staan!

Nee, hoor, ik probeer Mvr. niet stil te leggen, van mij mag ze er net zo veel op in brengen als ze wilt. Ze word zo alleen niet serrieus genomen.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Ik ben zopas uit de puberteit gegaan, dus ik weet alvast wat men bedoelt :p.

Vast dat Tonetje iemand een puber vernoemt omdat hij het zelf genoeg weet, of dat hij jaloers is dat hij er nog moet aan beginnen.

Tonetje, jij begint over leeftijd, kan ik er ook over beginnen ;).

Zo! zelf bedacht of moest bart.hurink dit voorkauwen?
 

DeletedUser34519

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Nee, hoor, ik probeer Mvr. niet stil te leggen, van mij mag ze er net zo veel op in brengen als ze wilt. Ze word zo alleen niet serrieus genomen.

Kan ik hier een goede reden op geven, je kan het gewoon niet aanzien hoe ViB gekleineert word ;).
 

DeletedUser25273

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Kan ik hier een goede reden op geven, je kan het gewoon niet aanzien hoe ViB gekleineert word ;).

Realiteitszin is je geheel vreemd, niet waar? Iets meer realisme en bescheidenheid mag best, en ja, dat vind ik soms ook over stamgenoten, maar die hebben over het algemeen nog statistieken die hun mening kunnen onderbouwen.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Kan ik hier een goede reden op geven, je kan het gewoon niet aanzien hoe ViB gekleineert word ;).

gekleineert? op welk vlak? Ik zie momenteel niks waar je ons op kan kleineren. Oo op die paar dorpen die we verloren na die ''mass''. Voor de rest heb je totaal niks dat je kwijt kan over ons.
 

DeletedUser22017

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Iets meer realisme en bescheidenheid mag best, en ja, dat vind ik soms ook over stamgenoten, maar die hebben over het algemeen nog statistieken die hun mening kunnen onderbouwen.

Die statistieken zijn de laatste tijd ver zoek hoor Demo. Ton en Ferdy spammen er de laatste tijd gewoon op los. Ferdy raakt geen meter verder met het uitgebreide vocabularium dat hij hanteert.. ;)
 

DeletedUser25273

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Die statistieken zijn de laatste tijd ver zoek hoor Demo. Ton en Ferdy spammen er de laatste tijd gewoon op los. Ferdy raakt geen meter verder met het uitgebreide vocabularium dat hij hanteert.. ;)

1 zwaluw maakt nog geen zomer, we staan nog steeds ruim voor in de stats op al onze tegenstanders, dus er is nog steeds recht van spreken. Je bent pas een goede winnaar als je ook weet wat verliezen is, dus die les hebben we gehad en hebben we lering uit getrokken. We nemen onze verliezen en zullen er sterker weer uit tevoorschijn komen.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Ik heb weer effe beschikking over internet en denk: Ga het forum nog effe doorlezen.
Wat me heel erg opvalt, iedereen die eerst elkaar haatte zijn nu opeens vriendjes geworden en gaan verbaal de oorlog aan met ViB.
Iedereen kan zien wie hier goede, volwassen post's heeft. Daar hoort Ferdy zeker bij. Maar als jullie dan als een bende apen allemaal gaan zeggen: Je post slaat nergens op en dan stoer doen met wat domme woorden, tja waar gaat het niveau dan heen.
Wat ik al helemaal raar vind, eerst zei iedereen; Bucky heeft inderdaad wat mindere post's blablabla. En nu geilen jullie op hem?
Oud spelers Bart.Hurink, ik spreek nu vooral tegen impresseve action, ik weet niet wat er precies is gebeurt, maar wat je nu hier allemaal op het Af bent aan het doen maakt jezelf niet beter. Ik snap ook niet helemaal waarom je Vib nu helemaal zwart wilt maken.
En kijk nu gewoon eens tegen ViB aan, het zijn stuk voor stuk topspelers. De een beter dan de andere, maar ze hebben sowieso allemaal de skill's. Vib heeft zichzelf ook meerdere malen bewezen dacht ik zo.
Trouwens, nu ik toch aan stat's zit de denken, Prima aka Julian, waarom zitten stoefen over een opgegeven cluster? Je wist dat dit zou gebeuren, dan kan je wel een paar x per dag gaan posten dat jouw stam wat dorpjes van me heeft gepakt, maar dat doet me niks. Het was destijds een fout van mijn co om daar een cluster te beginnen. Ik had ook toen moeten ingrijpen, helemaal gelijk. Maar nu is het zoals het is, op mijn spelersakte staan wat verloren dorpjes. En jullie denken nu dat jullie helemaal super zijn. Maarja, misschien goed voor jullie eigendunk, ook eens een keer een succesje.
Careless aka Fre, nu naar jou toe, je begon net een degelijk niveau aan het krijgen op het Af, waarom ga je dan nu weer zo beginnen? Zoals ik al zei, het is inderdaad mooi dat jullie nu allemaal tegen Vib kunnen gaan beginnen, maar doe het dan met mooie post's.
Hell-Fish aka Robin, jij bent de speler die ik het minste ken van iedereen waar ik nu op gereageert heb, maar wat ik wel zie als ik naar je profiel toe ga, en dan: Bekijk alle berichten van deze speler, dat je eerst veel mooiere post's had. Maarja, jij bent wel nog degene die het beste Vib verbaal kan aanvallen. Leer je stamgenoten dit ook, en zorg dat ze niet zo'n nutteloze post's posten. Je kan wel gaan zeggen, wat je nu zegt slaat nergens op, maar je weet donders goed wat ik bedoel. En je weet ook, dat Lux meer aanzien zou krijgen als spelers zoals Bucky van het Af verdwijnen.
Last but not least, Vib spelers, ik zie dat jullie Vib goed aan het verdedigen zijn, maar lees alsjeblieft van de laatste paar dagen de reacties door, iedereen zegt toch: Je post slaat nergens op. Dus wat heeft het voor een zin om te reageren. We kunnen wel mooie post's gaan schrijven, maar als toch alle non-Vib'ers zeggen: Je post slaat nergens op. Reageer dan gewoon niet meer. We snoeren ze IG wel de mond!

Groetjes,

Billy (die momenteel problemen heeft met ziggo, maar wordt opgelost).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser34519

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Zegt de speler die vroeger ViB ook zat zwart te maken :p.
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Zegt de speler die vroeger ViB ook zat zwart te maken :p.

Nee dat klopt niet, ik zat vroeger Gummi zwart te maken. Maar toen had ik ook een plank voor mijn ogen. Ik kijk niet vanuit een neutrale blik. Als je mijn berichten gaat kijken, zie je ook dat mijn post's nergens op sloegen vroeger. En dat ik spelers zoals Dragon Crusher en Ferdy verbaal niet aankan/ kon en toen ook wat modder begon te gooien. Misschien wel een vorm van jaloezie zelfs.

Trouwens Freak54, ik vind het wel aangenamer om naar jouw post's te lezen dan die van menig ander. Probeer nog naar een wat hoger niveau te gaan, daarmee bedoel ik; zonder teveel onzin erin. En met niet zoveel meningen maar meer feiten.
 

DeletedUser34519

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Nee dat klopt niet, ik zat vroeger Gummi zwart te maken. Maar toen had ik ook een plank voor mijn ogen. Ik kijk niet vanuit een neutrale blik. Als je mijn berichten gaat kijken, zie je ook dat mijn post's nergens op sloegen vroeger. En dat ik spelers zoals Dragon Crusher en Ferdy verbaal niet aankan/ kon en toen ook wat modder begon te gooien. Misschien wel een vorm van jaloezie zelfs.

Trouwens Freak54, ik vind het wel aangenamer om naar jouw post's te lezen dan die van menig ander. Probeer nog naar een wat hoger niveau te gaan, daarmee bedoel ik; zonder teveel onzin erin. En met niet zoveel meningen maar meer feiten.

Als je goed zoekt, zal je deze feiten wel zien ;). Later, binnen enkele maand zal je die feiten zelf ook wel onder de ogen zien, nu zit je nog niet zo lang in ViB ;).
 

DeletedUser

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Als je goed zoekt, zal je deze feiten wel zien ;). Later, binnen enkele maand zal je die feiten zelf ook wel onder de ogen zien, nu zit je nog niet zo lang in ViB ;).

Geloof me, ik heb goed gezocht. Een paar post geleden in dit topic zeg je nog tegen Ton; Je kan niet aanzien hoe Vib gekleineert wordt, dat zei je toch he?

Dat is precies wat ik wil zeggen, jullie proberen met zijn allen Vib te kleineren. Als jullie gewoon op elke post zeggen: Slaat nergens op, en jullie doen dat met een hele groep, wat heeft het voor ons dan nog voor een zin om daarop te reageren?
 

DeletedUser34519

Guest
Re: Het grote internkampioenschap

Geloof me, ik heb goed gezocht. Een paar post geleden in dit topic zeg je nog tegen Ton; Je kan niet aanzien hoe Vib gekleineert wordt, dat zei je toch he?

Dat is precies wat ik wil zeggen, jullie proberen met zijn allen Vib te kleineren. Als jullie gewoon op elke post zeggen: Slaat nergens op, en jullie doen dat met een hele groep, wat heeft het voor ons dan nog voor een zin om daarop te reageren?

Inderdaad, ik probeer hun te kleineren, en de reden staat er ook op hoe dit komt ;).
 
Bovenaan