Aftellen

DeletedUser

Guest
Weer een topspeler van FFC buitengeveegd :)

Een topspeler?
Laat me niet lachen, het is een flopspeler!

Michel de beroemdste stamhopper van W11. Toen ik nog speelde, zat hij nog bij zwelgje in het team. De enigste die niet mee mocht in het zwelgje team richting vision, (want dat was wel bekend, toen die allemaal tegelijkertijd bb werden en er ineens bepaalde acc's weer actief werden in vision :p:p:p). Was in die tijd veruit de zwakste van die stam. FFC heeft hem opgenomen, omdat ze het van ellende ook niet meer wisten in die tijd (ik heb er nooit achter gestaan!). Daarna alleen maar een kontenkruiper geweest (van de trieste FFC-stamleiding), die hopte van het een, na het andere stammetje, met totaal geen skills, hopende op geen aanvallen. En dat is aan zijn verliezen te zien, kortom niets topspeler, maar FLOPSPELER!
 

DeletedUser30462

Guest
Je feiten kloppen niet Corne555. Ik, en wolf die al gestopt was, waren de enigen die een account aangeboden hadden gekregen in Vision, en ik ben in die tijd gestopt (met het zwelgje team, zoals jij het noemt) omdat de rest zich niet aan de gemaakte afspraken hield (eigen account draaien en als je dan eens vv nodig hebt die fatsoenlijk achter laten en zo, de basics). Ze waren nogal boos dat ik me vervolgens wel aan de gemaakte afspraak hield en vertrok ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser34283

Guest
Een topspeler?
Laat me niet lachen, het is een flopspeler!

Michel de beroemdste stamhopper van W11. Toen ik nog speelde, zat hij nog bij zwelgje in het team. De enigste die niet mee mocht in het zwelgje team richting vision, (want dat was wel bekend, toen die allemaal tegelijkertijd bb werden en er ineens bepaalde acc's weer actief werden in vision :p:p:p). Was in die tijd veruit de zwakste van die stam. FFC heeft hem opgenomen, omdat ze het van ellende ook niet meer wisten in die tijd (ik heb er nooit achter gestaan!). Daarna alleen maar een kontenkruiper geweest (van de trieste FFC-stamleiding), die hopte van het een, na het andere stammetje, met totaal geen skills, hopende op geen aanvallen. En dat is aan zijn verliezen te zien, kortom niets topspeler, maar FLOPSPELER!

Anaid was en is nochtans een betere speler dan jij.
 

DeletedUser30462

Guest
Anaid was en is nochtans een betere speler dan jij.

volgens mij verwijst die "jij" naar Corne, ik weet niet wat voor speler hij was, ik weet alleen dat Anaid goed was in stacken en verder volledig onbeproefd (naar ik uit interne ~FFC~ bronnen heb vernomen). Toen Jonkos begon te porren is ze om RL-redenen en tijdsgebrek gestopt. Dus ik denk dat het een moeilijk te maken vergelijking is ;)
 

DeletedUser34283

Guest
Dat niet, maar dat ze nu gewoon top speelt wel. Mijn punt was dat corne niet zo moet zaniken en dat ie blij mag zijn om met Anaid in de stam gezeten te hebben.
 

DeletedUser

Guest
Dat niet, maar dat ze nu gewoon top speelt wel. Mijn punt was dat corne niet zo moet zaniken en dat ie blij mag zijn om met Anaid in de stam gezeten te hebben.

Wat is er top aan jezelf tot het belachelijke laten volstacken door je stam (nog voor er één aanval gestuurd is), waardoor je buren bij iedere mass nog meer dorpen verloren. Wat hield ik ervan telkens een mass fake naar Anaid te sturen, het was telkens weer een succes en nog een pak minder OS voor die andere stakkerds die de echte targets waren. Dat is meteen ook de reden van haar 'onbeproefd' zijn.
Haar "beproeving" was niet meer dan onze nabijheid en veel fakes, en het bracht haar al zo erg aan het zweten.

Neen, dan heb ik meer respect voor sommige van die stakkerds, eerlijkgezegd, die gewoon niet de resources kregen die zij zichzelf toeëigende...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser34283

Guest
Zichzelf toeeigende of daadwerkelijk verdiende? Ze is altijd belangrijk geweest voor FFC en is dat ook in mijn stam op een andere wereld geweest. Met alle respect, maar verliezen tegen Vision is geen schande. Dat is een ander niveau dan andere stammen, dus ga nou niet doen alsof ze er niets van kon ;)
 

DeletedUser

Guest
Zichzelf toeeigende of daadwerkelijk verdiende? Ze is altijd belangrijk geweest voor FFC en is dat ook in mijn stam op een andere wereld geweest. Met alle respect, maar verliezen tegen Vision is geen schande. Dat is een ander niveau dan andere stammen, dus ga nou niet doen alsof ze er niets van kon ;)


Ik zeg niet dat ze flop was en er niks van kon. Alleen dat het wel heel makkelijk wordt als jij bijna alle middelen krijgt, en de meeste van je stamgenoten maar kunnen hopen dat ze ook nog een beetje OS zullen loskrijgen als ze in het oog van de storm komen.
Als je OS krijgt om tot 10 hokken diep overal minstens 50k van alles in te zetten (en dit enkel nog maar preventief, los van een mass), jaaaa. Dan kunnen 99% van de tw-spelers makkelijk standhouden, alleen zou ik ze niet alle 99% top noemen...
 

DeletedUser46057

Guest
Wij waren gewoon zo gevaarlijk dat het nodig was :D
Moet wel zeggen dat we aan het einden overal om haar cluster dorpen hadden :)

Tja moet zeggen Anaid was echt een prachtig Fakes doel, Fakes edels er bij en je had prijs bij de buren, douna of elmuss :)

Maar heb daarna geen speler gehad die het beter tegen ons deed :)
 

DeletedUser

Guest
Wij waren gewoon zo gevaarlijk dat het nodig was :D
Moet wel zeggen dat we aan het einden overal om haar cluster dorpen hadden :)

Tja moet zeggen Anaid was echt een prachtig Fakes doel, Fakes edels er bij en je had prijs bij de buren, douna of elmuss :)

Maar heb daarna geen speler gehad die het beter tegen ons deed :)

Tegen jou ik misschien niet, maar ik denk ik tegen jullie stam wel afgelopen tijd geweest?
 

DeletedUser30462

Guest
Zichzelf toeeigende of daadwerkelijk verdiende? Ze is altijd belangrijk geweest voor FFC en is dat ook in mijn stam op een andere wereld geweest. Met alle respect, maar verliezen tegen Vision is geen schande. Dat is een ander niveau dan andere stammen, dus ga nou niet doen alsof ze er niets van kon ;)

Ik volg even niet, begrijp ik het goed:
- als je veel voor de stam doet heb je meer recht op OS, dan als je minder voor de stam doet?...

Ik begreep altijd:
- OS moet je daar neerzetten waar het nodig is...

Als je OS alleen maar gaat plaatsen bij degene die veel doen voor de stam, dan vind ik het niet zo vreemd als een stam klapt, want vanuit vijandig oogpunt is het gewoon handig om op de zwakste plekken te meppen. En vanuit verdedigend oogpunt is het verstandig om je buren te helpen, want als die vallen is je eigen account niet te houden. En sorry, als je stam om je heen in elkaar klapt, dan doe je volgens mij iets fout!!!

(dit is algemeen bedoeld, bij welke stammen/spelers dit van toepassing is mag iedereen zelf invullen)

Daarnaast doen we idd niet alsof ze niets kon, maar je aanval op Corne vond ik wat voorbarig, niet onderbouwd en ik heb er persoonlijk geen bewijzen van gezien. Dat Michel niet zo'n topspeler was, maar een flopspeler, daar heb ik zelf ervaring mee, en daar zijn voldoende statistieken beschikbaar om de beweringen die Corne daarover maakt te onderbouwen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser34283

Guest
Ik weet wrs meer van Anaid dan welke forumgebruiker die hier post en ik weet zeker dat hij niet beter is. Hij zit maar te zijken op de "foute" leiding, maar heeft er zelf blijkbaar ook weinig voor gedaan.
 

DeletedUser30462

Guest
Ik vind het grappig dat ffc-leiding blijkbaar synoniem is voor Anaid.

Verder vind ik het ook typisch dat het verdwijnen van Michel eindigt in een discussie over Anaid en dat er anderen meteen beledigd moeten worden (nog steeds zonder inhoudelijke onderbouwing). 't Was was wel een inkoppertje van Obliterator om Michel een FFC-Topspeler te noemen, naar aanleiding van Anaid's opmerking, waar netjes naar verwezen is (jups ik hou van onderbouwingen). Dit terwijl we allemaal (vriend, vijand, aanvallers en vv's) weten dat het beheer van het Michel account ver ondermaats was,aangezien we allemaal wel eens die vv hebben gehad en er wel eens een aanval op hebben gelanceerd, dus we van beide kanten van de lijn weten hoe er gereageerd werd ;).

Verder vind ik het vreemd IA, dat je erkent dat Anaid onbeproefd was, maar ondanks dat er dus geen bewijzen zijn of ze nu top of flop was (onbeproefd toont geen van beide aan), beweer je toch dat ze top was... Ik vraag me af waar je dat op baseert.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser34283

Guest
Op haar behaalde resultaten van nu. Zoals eerder gezegd, heb ik met haar samen gespeeld (andere wereld) en is zij de spil (geweest) van de onbetwiste nr. 1 stam. De leiding van FFC staat dus bij mij synoniem voor Anaid en die heeft er het beste van gemaakt. Op w11 kunnen jullie en ik niet oordelen; nu echter kan ik dat als enige hier wel en ik kan zeggen dat ze top is. Niets meer niets minder. Ik "beledig" corne (als dat al een belediging is, kan ik met bans gaan strooien overal) met dat hij niet zo moet zaniken op de leiding overal in de meeste posts. Daarom neem ik het voor die leiding op. Zij hebben meer krediet verdiend dan wat ze nu krijgen. En daarom zijn we hierop gekomen.
 

DeletedUser30462

Guest
Ik vind het persoonlijk niet zo vreemd als een teleurgesteld stamlid boos is op z'n oudstamleiding als die hun stam met een zooitje ongeregeld achtergelaten wordt. Verder is er in het verleden vanuit de FFC stamleiding toegegeven dat er stomme fouten gemaakt zijn. Wat ik persoonlijk verbazingwekkend vond was dat die fouten zich periodiek 1 keer per jaar herhaalden. Als jij Anaid als synoniem ziet voor FFC stamleiding, dan mag je daar zelf de conclusies uit trekken, en anders wellicht net als de hele stamleiding consequent deed de schuld bij de stam als geheel leggen, want het was een democratie waar de hele stam mee besliste en verantwoordelijk was voor de keuzes (dat is me door minimaal 3 van de 6 FFC-stamleiders verzekerd)
 
Bovenaan