DeletedUser30462
Guest
Je kan ook weinig doen als de desbetreffende speler zelf niets doet of wilt doen of gewoon wegloopt bij de minste aanvallen hé.
Of als de speler niet weet hoe hij het deftig moet aanpakken.. Zo kan je moeilijk ook helpen als er geen hulpaanvraag komt, of als die er pas komt na een week dorpen te verliezen.. Zo kan je moeilijk winnen. Er is zelfs geen beginnen aan in mijn ogen. Overleven, dat is nu prioriteit, voor mij althans!
lijkt mij dan ook slechte werving en selectie + slechte kennisoverdracht (er vanuit gaande dat er spelers in jullie stam waren die wel wisten hoe het moest).
Bas van Kleef had het tijdens 1 van de aanvallen erg druk met z'n baan en RL, elk moment dat hij kon hielp hij met z'n account, maar er werd met z'n allen gepuzzeld om te zorgen dat de ondersteuners geen vv hoefden te doen en het account wel bemand bleef + dat die tegenaanval ingezet kon worden. Willie is bij tijd en wijlen ook gewoon onbemand geweest, maar nieuwe spelers kregen gewoon meteen een hoop hulp om te zorgen dat ze niet meteen de eerste dagen verzopen in de aanvallen.
Aan de andere kant zal ook bij Vision het niet altijd koek en ei zijn, toch is er iets dat ze bij elkaar houdt.
Top samenwerking bij Vision!
Laatst bewerkt door een moderator: