Aftellen

DeletedUser30462

Guest
Je kan ook weinig doen als de desbetreffende speler zelf niets doet of wilt doen of gewoon wegloopt bij de minste aanvallen hé.
Of als de speler niet weet hoe hij het deftig moet aanpakken.. Zo kan je moeilijk ook helpen als er geen hulpaanvraag komt, of als die er pas komt na een week dorpen te verliezen.. Zo kan je moeilijk winnen. Er is zelfs geen beginnen aan in mijn ogen. Overleven, dat is nu prioriteit, voor mij althans!

lijkt mij dan ook slechte werving en selectie + slechte kennisoverdracht (er vanuit gaande dat er spelers in jullie stam waren die wel wisten hoe het moest).

Bas van Kleef had het tijdens 1 van de aanvallen erg druk met z'n baan en RL, elk moment dat hij kon hielp hij met z'n account, maar er werd met z'n allen gepuzzeld om te zorgen dat de ondersteuners geen vv hoefden te doen en het account wel bemand bleef + dat die tegenaanval ingezet kon worden. Willie is bij tijd en wijlen ook gewoon onbemand geweest, maar nieuwe spelers kregen gewoon meteen een hoop hulp om te zorgen dat ze niet meteen de eerste dagen verzopen in de aanvallen.

Aan de andere kant zal ook bij Vision het niet altijd koek en ei zijn, toch is er iets dat ze bij elkaar houdt.

Top samenwerking bij Vision!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser46057

Guest
Hurray alles wat jij noemt gebeurt ook wel eens bij Vision. maar waarom kunnen wij dat opvangen? ook gewoon een kwestie van hulp aanbieden! en dan is het niet alleen vanuit de leiding....

Maar top strategie!! Vision is nog lang niet klaar, dus je zal nog wel ff moeten :D
 

DeletedUser30462

Guest
Jonkos,

Je bedoeld dat jullie van bezorgde buren eerder een vraag krijgen of alles wel goed gaat bij een bepaalde speler dan dat jullie kunnen zien of een account geel is geworden :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat er vaak genoeg hulp aangeboden werd, maar dat er gewoon niets terugkwam (speler was al verdwenen van aardbol) .. dan kan je zoals ik al zei weinig doen! Kwaliteit ontbreekt ook denk ik vaak en tijd bij velen van ons kamp.. er is weinig tot niets meer aan te doen vrees ik.
 

DeletedUser34283

Guest
Ik denk dat er vaak genoeg hulp aangeboden werd, maar dat er gewoon niets terugkwam (speler was al verdwenen van aardbol) .. dan kan je zoals ik al zei weinig doen! Kwaliteit ontbreekt ook denk ik vaak en tijd bij velen van ons kamp.. er is weinig tot niets meer aan te doen vrees ik.
tuurlijk wel. Zet je netwerk eens in en je hebt zo 2 spelers per accie
 

DeletedUser30462

Guest
back to topic, aftellen...

Phoex is nu zelfs exclusief vertrekkende spelers dorpen aan het aftellen. Grafiek zakt daar aan het einde toch aardig :eek: Zouden er niet meer genoeg barbaren zijn om hun niveau te behouden?

image.php
 

DeletedUser61042

Guest
Als wanhoop daad kunnen ze altijd fusseren met keltvn:D maar dat zie ik nog niet gebeuren:p
 

DeletedUser46057

Guest
Nouja wat eigenlijk nog het ergste is om niet te deffen en dan wel paar BB dorpen binnen halen....
en dat zit in de leiding van Phoex

*kuch..... nosferatu228

Dimimo tactiek?
 

DeletedUser30312

Guest
Tjah, ze moeten wat om het dorpenverlies te compenseren.
 

DeletedUser

Guest
Nouja wat eigenlijk nog het ergste is om niet te deffen en dan wel paar BB dorpen binnen halen....
en dat zit in de leiding van Phoex

*kuch..... nosferatu228

Dimimo tactiek?

Hoezo zet je dit naar mij? ik neem inderdaad ook bb's, maar wat moet ik doen? het gebied achter me zo laten liggen? neen toch? zou dom zijn hé.. en ik heb het laatste jaar meer overgenomen van vision dan vision van mij dusja :p
Kan zijn dat ik het ook fout op heb hé, je reactie, dan zeg je maar ff wat je bedoelde en krijg je een gepaste reactie ;)
 

DeletedUser30462

Guest
84 kleine visjes
Die zwommen naar de zee
risterdin zei:
Ik ga niet mee
Ik blijf lekker in die oude boeren sloot
Want in de zee zwemmen haaien
En die bijten je
blub, blub, blub, blub,blub
blub, blub, blub, blub, blub
blub, blub, blub, blub, blub

83 kleine visjes....
 

DeletedUser30462

Guest
Kon je het weer niet laten, altijd maar alles opeten dat je tegen komt... tsssss :p
 

DeletedUser27685

Guest
Weer een topspeler van FFC buitengeveegd :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61042

Guest
je bedoelt dat hij niet zwom?


gevolg van het beleid, rekruteer schaapjes en gooi ze meteen door de frietenmolen, je zou denken dat je dan niet veel meer over houdt, maar zij noemden ze topspelers.

gbhbghj.jpg

Zoiets noem je shoarma:D
 
Bovenaan